![]() |
hoe pijp je??
Hoe moet dat en hoe oud was je.
-xxx- Nadia |
Weuh.. ik weet niet hoe oud ik was toen ik dat voor het eerst deed. 16 denk ik. Seks had ik al eerder. Maarja ik ben nooit echt gek geweest op pijpen, tot voor kort..
En hoe moet het? Ik denk niet dat daar echt een regel voor is. Als je een jongen vertrouwt en je het best bij hem wil doen, aarzel dan niet om te vragen wat hij graag wil. En ga niet verder dan je zelf wilt. Je bent niet verplicht hem in je mond te laten klaarkomen, of hem diep in je keel toe te laten. Ik denk dat je de eerste keer beter kunt beginnen met een beetje kusjes en likjes geven, beetje terrein verkennen :) Cat |
'k zal wel een ouderwetse bitch zijn nu hoor, maar eh...
dertien ?!? |
Gewoon net doen of je heel geil een lolly gaat likken, en dan komt alles goed. ;) En er niet op gaan bijten, dat doet nml. best zeer, nou jah, beetje bijten mag wel, maar je begrijpt het wel. :)
Wel ff samen afspreken waar het kwakkie gelaten word, ik neem aan dat je het de eerste keer niet gelijk in je mondje wil hebben, dus houd er een handdoek bij ofzo. En hij moet natuurlijk ook even zeggen wanneer hij komt, dat is niet altijd even voorspelbaar. Je bent veels te jong, maar I don't care :p |
Citaat:
nadia |
laat het nog maar 2 jaar niet gebeuren :) en voor zulke simpele vragen http://www.sexwoordenboek.nl
|
Citaat:
Tsja en als je het zo jong al doet, doe het dan goed, en krijg er geen spijt van :) |
Citaat:
|
Citaat:
nadia |
Citaat:
Maar dan nog, je moet het allemaal zelf weten.. en je moet het alleen doen als je het zelf wilt. Ik snap best dat je er meer over wil weten :) |
Citaat:
|
hoe oud waren jullie??
Nadia |
Citaat:
17 ofzo (maar wat is je belang daar bij?) het gaat er toch niet om wanneer wij het gedaan hebben? je moet niet uitgaan van onze leeftijden om een indicatie te hebben van wanneer jij dat eens zou kunnen doen, eventueel |
Gewoon nieuwsgierigheid!
Nadia |
je kan fillempies downen op het internet. Kan je veel van leren denk ik, :)
Maare, eigenlijk is het met je mond zijn pik verwennen. Dat kan op 1000 manieren natuurlijk. Zoenen doe je, ik dan, ook niet de hele tijd op 1 manier, maar dan wissel je ook het een met het ander af. Net als met alles eigenlijk. Nog een tip: oefenen, maar begin daar maar over 2 a 3 jaar mee. |
Is dit top niet al 1000 keer langs gekomen? Jezus zoek eerst is wat op voordat je een topic start!!!
|
Citaat:
Wel eerst ff je Diesels uit doen he :o . Sorry... |
Citaat:
:D hahahaaha sorry :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maak je aub niet druk hoe je iets moet doen, je kan het moeilijk leren denk ik omdat alle jongens het weer anders zouden willen.. Er is geen manier die alle jongens lekker vinden denk. Laat je gewoon begeleiden door de jongen waar je op dat moment gek op bent, als ie echt veel om e geeft vind ie dat nei erg, en kan hij je precies laten zien wat hij lekker vind. hoop dat je dr wat aan hebt..:o |
Citaat:
:p (ff de boel hier schockeren) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Youve got to be shitting me!! Alweer ? GVD dit komt hier echt vaker langs dan er een nieuwe Topic in Onzin komt :|
|
Citaat:
denk niet dat je deze pagina bewaard tot je 18 bent... misschien wordt het tijd dat je fancy gaat lezen. daar wordt in de nummers 1 tm 12 van vorig jaar en nummers 1 tm 8 van dit jaar uitgelegd hoe het moet. (<--half serieus, half spottend) en natuurlijk kan je altijd je toekomstige vriendje om aanwijzingen vragen.. |
Citaat:
Nadia |
Citaat:
(y) :cool: |
gewaun dieptroot troowen weetschejwel, en dan slikkuh ( voah de phietamientschjes ) :p
|
'k heb best wel heel veel lol hier :D
|
Citaat:
|
Citaat:
de 1 is wat vroeger dan de ander...als je niks tegen je zin in doet en er goed overnadenkt en het echt wilt... toen ik 13 was vond ik poppen nog veel interessanter dan jongens enzow, maar goed... http://www.sexwoordenboek.nl/pijpen.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heyhey
ik was 15... en ik werd al eerder ontmaagd. Je hoeft echt een specisle techniek te hebben als je de penis in je mond hebt (de eikel) vind ie t al geweldig me vriend komt wel altijd klaar in me mond ik probeer dan niet te proeven en slik t gelijk door.... xxxxxxmij |
Hey Nadia, trek je maar niets aan van de puberale jongetjes hier hoor. Ik zou ook zo reageren mocht ik niet aan een wanhopige meid kunnen komen die het voor me zou moeten doen.. neem ze het eens kwalijk. En maar zeggen dat de tegenwoordige vrouwelijke jeugd geen verantwoordelijk gedrag tentoonstelt.
En blijkbaar is 99% ook niet lenig genoeg om je ECHTE praktische tips te geven hoe het nou echt het fijnst is. Wedden dat ze allemaal een doekje naast hun PC hebben liggen? Ik zou zeggen.. "blow me " (-: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat dat meisje lekker zelf moet weten wat en waneer ze iets gaat doen met een jongen........En ik ga je geen uitleg geven, ik zou geen idee hebben, ik geniet altijd...:p, en zelf was ik net 17
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Hehe :D |
Nadia, ik vind het niet meer dan logisch dat je wil weten hoe alles werkt en dat je heus nu niet meteen naar een jongen rent om het uit te proberen maar het gewoon wil weten. Ik zal proberen een antwoord te geven waar je wel wat aan hebt.
Wat goed werkt: (voorbeeldje) Op de jongen liggen, hem zoenen, stoppen, plagerig aankijken en met je tong naar beneden. Verken zijn lichaam en ga steeds verder. Kus heel zachtjes zijn penis. Wacht even. Nog een keer. Doe alles langzaam en plagerig. Een kleine streling maakt een jongen in het begin opgewonder. Lik dan heel even. Kus zijn penis en raak hem af en toe met je tong. Ga even door met dit spelletje, je kan dan zijn penis in je mond nemen. Dat hoeft de eerste keer natuurlijk niet meteen. Neem de tijd, je hoort aan zijn ademhaling wel wat hij lekker vindt. Je hoeft hem niet in je mond klaar te laten komen, maar als je te vroeg stopt is dat voor hem ook niet leuk. Doorslikken die handel of wel zorgen dat hij ook daadwerkelijk klaarkomt. xjes Benthe |
Ik ben eigenlijk nog maar een keer gepijpt en om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet prettig. Mijn vriendin die doet het liever niet en het hoeft van mij niet. Ik geniet veel meer van het neuken en zoenen en knuffellen.
:cool: Andre |
Mijn vriend vindt pijpen het lekkerste van de seks, naja hij vindt het heel opwindend om te zien iig. Ik was 16 toen ik het voor het eerst deed en dat was ook bij hem :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |