![]() |
|
laat het nog maar 2 jaar niet gebeuren
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nadia
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dan nog, je moet het allemaal zelf weten.. en je moet het alleen doen als je het zelf wilt. Ik snap best dat je er meer over wil weten ![]()
||
Citaat:
17 ofzo (maar wat is je belang daar bij?) het gaat er toch niet om wanneer wij het gedaan hebben? je moet niet uitgaan van onze leeftijden om een indicatie te hebben van wanneer jij dat eens zou kunnen doen, eventueel
|
je kan fillempies downen op het internet. Kan je veel van leren denk ik,
![]() Maare, eigenlijk is het met je mond zijn pik verwennen. Dat kan op 1000 manieren natuurlijk. Zoenen doe je, ik dan, ook niet de hele tijd op 1 manier, maar dan wissel je ook het een met het ander af. Net als met alles eigenlijk. Nog een tip: oefenen, maar begin daar maar over 2 a 3 jaar mee.
||
Citaat:
Maak je aub niet druk hoe je iets moet doen, je kan het moeilijk leren denk ik omdat alle jongens het weer anders zouden willen.. Er is geen manier die alle jongens lekker vinden denk. Laat je gewoon begeleiden door de jongen waar je op dat moment gek op bent, als ie echt veel om e geeft vind ie dat nei erg, en kan hij je precies laten zien wat hij lekker vind. hoop dat je dr wat aan hebt.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
denk niet dat je deze pagina bewaard tot je 18 bent... misschien wordt het tijd dat je fancy gaat lezen. daar wordt in de nummers 1 tm 12 van vorig jaar en nummers 1 tm 8 van dit jaar uitgelegd hoe het moet. (<--half serieus, half spottend) en natuurlijk kan je altijd je toekomstige vriendje om aanwijzingen vragen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nadia
||
![]() |
Citaat:
![]() de 1 is wat vroeger dan de ander...als je niks tegen je zin in doet en er goed overnadenkt en het echt wilt... toen ik 13 was vond ik poppen nog veel interessanter dan jongens enzow, maar goed... http://www.sexwoordenboek.nl/pijpen.html |
![]() |
|
Hey Nadia, trek je maar niets aan van de puberale jongetjes hier hoor. Ik zou ook zo reageren mocht ik niet aan een wanhopige meid kunnen komen die het voor me zou moeten doen.. neem ze het eens kwalijk. En maar zeggen dat de tegenwoordige vrouwelijke jeugd geen verantwoordelijk gedrag tentoonstelt.
En blijkbaar is 99% ook niet lenig genoeg om je ECHTE praktische tips te geven hoe het nou echt het fijnst is. Wedden dat ze allemaal een doekje naast hun PC hebben liggen? Ik zou zeggen.. "blow me " (-: |
![]() |
|
![]() |
Nadia, ik vind het niet meer dan logisch dat je wil weten hoe alles werkt en dat je heus nu niet meteen naar een jongen rent om het uit te proberen maar het gewoon wil weten. Ik zal proberen een antwoord te geven waar je wel wat aan hebt.
Wat goed werkt: (voorbeeldje) Op de jongen liggen, hem zoenen, stoppen, plagerig aankijken en met je tong naar beneden. Verken zijn lichaam en ga steeds verder. Kus heel zachtjes zijn penis. Wacht even. Nog een keer. Doe alles langzaam en plagerig. Een kleine streling maakt een jongen in het begin opgewonder. Lik dan heel even. Kus zijn penis en raak hem af en toe met je tong. Ga even door met dit spelletje, je kan dan zijn penis in je mond nemen. Dat hoeft de eerste keer natuurlijk niet meteen. Neem de tijd, je hoort aan zijn ademhaling wel wat hij lekker vindt. Je hoeft hem niet in je mond klaar te laten komen, maar als je te vroeg stopt is dat voor hem ook niet leuk. Doorslikken die handel of wel zorgen dat hij ook daadwerkelijk klaarkomt. xjes Benthe |
![]() |
|
Ik ben eigenlijk nog maar een keer gepijpt en om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet prettig. Mijn vriendin die doet het liever niet en het hoeft van mij niet. Ik geniet veel meer van het neuken en zoenen en knuffellen.
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Seksualiteit |
Pijpen, jouw mening Shitonya | 165 | 21-05-2005 16:53 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je een SOA krijgen justanothern00b | 4 | 25-01-2005 22:01 | |
Seksualiteit |
hoe moet je pijpen??? kosamlover | 4 | 20-12-2004 23:26 | |
Seksualiteit |
pijpen Maija | 14 | 03-09-2004 11:25 | |
Seksualiteit |
HOE pijp jij? beija_flor | 57 | 18-04-2003 20:37 |