![]() |
wat heb jij allemaal voor'n sportdingesen?
Wij dikke westerlingen schijnen supermaterialistisch te zijn, kijk ik wat ik aan sportspullen heb, klopt dat nog ook. Nou, niemand heeft lekker meer, behalve als je een racemotor hebt ofzo, maar dat is gemeen.
Moi: korfbalpaal bal binnenschoenen buitenschoenen kunstgrasschoenen veldschoenen aanvoerdersband 2 badmintonrackets Geen kleertjes? We schijnen gesponsord te worden, dus mocht je me naakt in actie willen zien, jammer. En ik ga lekker niet vertellen welke sporten ik doe. |
uhm ik heb oude gymschoenen.. oude gymkleren, kniebeschermers (van volleybal láng geleden..), schaakbord + stukken (telt dat ook?) en dambord + stukken.
maar ik kijk dan ook liever naar sport dan zelf actief zijn ;) |
:)
Bal (zo'n ovale) Bal (zo'n ronde) Helm, Shoulder- knee- hip- leg- pads Voetbalschoenen 2 trainingsshirts Broek 2p kousen ... :confused: Boeie |
Citaat:
tafeltennis tafel hard veld schoenen zachtveld schoenen gymschoenen tennisschoenen tennis racket tafeltennis rackets aanvoerders band scheenbeschermers voetbal kousen, broekje, shirts keepershandschoenen badminton rackets zootje voetballen I think I win untill now :D |
Aw, wat een hoog onzingehalte :D
Maar heb 'jij' een tafeltennistafel, of 'jullie'? 'Wij' hebben er namelijk ook eentje, maar die tel ik niet mee *sportief*. Valt me nog mee dat niemand zijn spelcomputer aanvoerdt. |
2 paar voetbalschoenen ( 1 paar nieuwe adidas predator)
1 paar zaalschoenen 2 paar sport / trimschoenen 2 trainingspakken voetbalkousen massage-olie slidingbroek sportbroekjes en voetbalshirtjes etc etc.... |
Hm, voor welke sport is die olie?
|
nou... ik ga volgend jaar de sportopleiding doen, dus heb ik nogal wat spullen voor school moeten aanschaffen. Ik heb nu het volgende in m'n bezit:
* judopak * softballhandschoen * softball-bal :) * slaghandschoentjes * badmintonracket * hockeystick :o * indoor-schoenen * gravel-schoenen * kicksen * spikes * scheenbeschermers * atletiekschoenen (:eek: dat zijn 5 paar schoenen!) * zwempak * tennisracket + bal * tennisschoenen (6 paar schoenen dus!) * voetbal (voor op steen) * voetbal (voor op gras) * basketbal * basket * heleboel kleren (broeken, sokken etc.)--> en m'n softballtenue nou... dat was het volgens mij wel, maar het zou best kunnen dat ik iets vergeten ben. Dan schrijf ik het nog wel op... |
Citaat:
voor warming-up kuiten en bovenbenen insmeren.. ... vooral in de winter.. :) |
hopen voetbalschoenen
scheenbeschermers sportbroekjes :o trainingspak ;) shirt :p badminton shit jeu de boule ballen :cool: hopen ballen in verschillende soorten en maten etc. Bl@@t |
Ik heb een boswortelslingeraar, een stokvisvanger en een lampionnenlikker een balletje waarmee je smurfbal speelt.
|
basketbal, voetbal, 4 tennisrackets, 10tennisballen, 3paar tennisschoenen, 2paar basketschoenen, zwembroek, badmintonrackets, badmintonnet, jogingpak, zweetbadje, tenniszak (en ik vergeet nog zeker iets)
|
Heb materiaal + kleding ten behoeve van sport- en alpien klimmen (en een fiets voor conditietraining) ter waarde van een redelijk autootje. Gelukkig ben ik niet zo in auto's geinteresseerd anders zou ik het nog haast zonde gaan vinden. :D
|
Citaat:
|
basketbalkorf (ja hoe heet zoiets)
basketbal 2 voetballen tennisracket flippers duikbril loodgordel 3 loodstukken van 1kg 2 snorkels 3 zwembroeken zwembrilletje (zo'n klein dingetje alleen voor je ogen) turnbroekje turnhempje turnschoentjes binnen schoenen shirt broekje scheenbeschermers polsbeschermers elleboog beschermers knie beschermers skate board 2 tafeltennis betjes 5 hele tafeltennis balletjes en 1 geplette schaakbord+poppetjes :D (schaken is immers ook een sport) dambord+stenen (dammen = ook denk sport) trainingspak nou, ik heb vast nog een hoop meer van die nutteloze inzin troep dat helemaal niemand boeit.. van dit alles gebruik ik nog niet eens de helft |
tennisracket
tennisbal (maar 1, rest is weg :o ) 2 badmintonrackets een paar pluimpjes 1 voetbal 1 paar sportschoenen zwembroek that's it |
Citaat:
en een scheidsrechtersfluit... :confused: ( :eek: wat voor studie ga ik echt doen???) |
Fluit, ja, ik ook.
CIOS? |
erm.....komt ie:
crossmotor nog een crossmotor crossbroeken crosstruien harnas crosslaarsen handschoenen aanhanger voor mun motor (voor achter de autow) Helm niet te vergeten + crossbril een monteur (mun broer en mun vader) en nog heel veel onderdelen. nog vast wel meer, maar daar kom ik ff niet op. |
Citaat:
|
een voetbal ,een racefiets (+schoenen en helm), een tennisracket, een tafeltennistafel+batjes en ballen van de laatste 2 sporten...
|
-honkbal
-honkbalknuppel -honkbalhandschoen -thuisplaat -catchermasker -alluminiumhonkbalknuppel -voetbal -hockeybal -hockeystick -tennisracket -tennisballen -tafeltennisbatje -tafeltennistafel -tafeltennisballetjes -dartpijlen -dartbord kleding: -tennisschoenen -tennisshirt -tennisbroekje -trainingsbroek -trainingstrui -nopschoenen -binnenschoenen |
Zelf heb ik:
tafeltennisbatje tafeltennisballetjes (40mm) tafeltennistenue trainingsbroeken sportshirtjes binnenschoenen En verder thuis: tafeltennistafel voetbalveldje (20*40 m) 2 doelen trampoline een paar voetballen basket |
zwembad terwijl ik nooit zwem maja
trampoline, tennismuurtje hockeystick tennisracket sportkleding vanalles en nog wat zeilbootje surfplank uhm van alles eigenlijk |
- klapschaatsen
- 3 schaatspakken - 2 racefietsen - 1 tourfiets - fiets kleding + helm + handschoenen + klikschoenen - 2 paar hardloopschoenen - 1 paar indoor schoenen - tafeltennis tafel + batjes en ballen - 1 paar 'lange afstands'skeelers - 1 surfplank met zeilen enz. - 2 badminton rackets met shuttles natuurlijk - en natuurlijk een voetbal.... |
- klapschaatsen
- gewone schaatsen - marathon schaatspak - 2 trainingsschaatspakken - 2 wedstrijdpakken - racefiets - SPD-(klik)schoenen - 2 helmen - handschoenen - mountainbike - fietsbroek/shirt - hockeyschoenen - 2 paar kicksen - 1 paar tennisschoenen - tennisracket (incl. ballen) - voetbal(len) - hardloopschoenen - allerlij kleding zoals - hardloop singlets en broekjes - trainingspakken - t-shirts - voetbal tenue's (3 keer) - sokken - handdoeken - 2 paar scheenbeschermers (voetbal) - teflon scheenbeschermers (schaatsen) - slijptafel - extra sprintbuizen - schoenentas - paar sporttassen - 1 paar gravel trainingsschoenen - 1 paar kunstgrastrainingsschoenen - zeiljas - zeilbroek(ademend) - lijnen - tafeltennisbatje + balletjes - nog veel meer wat ik nu allemaal vergeet |
een voetbal
een mini-voetbal een tennisbal nog een tennisbal euh |
*bal
*keepershandschoenen *feyenoord tenue *eigen team tenue *voetbalschoenen *scheenbeschermers *kousen *60 tennisballen ofzow:p *basketbal |
* een aantal voetballen
* een aantal volleyballen * een aantal tennisballen * tennisracket * t-shirt * broekjes * 4 paar kniebeschermers * 3 paar binnenschoenen (2 paar oude versleten) * uhh... dartboard, of is dat geen sport * kweet zo niks meer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |