Advertentie | |
|
![]() |
|
nou... ik ga volgend jaar de sportopleiding doen, dus heb ik nogal wat spullen voor school moeten aanschaffen. Ik heb nu het volgende in m'n bezit:
* judopak * softballhandschoen * softball-bal ![]() * slaghandschoentjes * badmintonracket * hockeystick ![]() * indoor-schoenen * gravel-schoenen * kicksen * spikes * scheenbeschermers * atletiekschoenen ( ![]() * zwempak * tennisracket + bal * tennisschoenen (6 paar schoenen dus!) * voetbal (voor op steen) * voetbal (voor op gras) * basketbal * basket * heleboel kleren (broeken, sokken etc.)--> en m'n softballtenue nou... dat was het volgens mij wel, maar het zou best kunnen dat ik iets vergeten ben. Dan schrijf ik het nog wel op...
|
Verwijderd
|
basketbalkorf (ja hoe heet zoiets)
basketbal 2 voetballen tennisracket flippers duikbril loodgordel 3 loodstukken van 1kg 2 snorkels 3 zwembroeken zwembrilletje (zo'n klein dingetje alleen voor je ogen) turnbroekje turnhempje turnschoentjes binnen schoenen shirt broekje scheenbeschermers polsbeschermers elleboog beschermers knie beschermers skate board 2 tafeltennis betjes 5 hele tafeltennis balletjes en 1 geplette schaakbord+poppetjes ![]() dambord+stenen (dammen = ook denk sport) trainingspak nou, ik heb vast nog een hoop meer van die nutteloze inzin troep dat helemaal niemand boeit.. van dit alles gebruik ik nog niet eens de helft |
![]() |
|
tennisracket
tennisbal (maar 1, rest is weg ![]() 2 badmintonrackets een paar pluimpjes 1 voetbal 1 paar sportschoenen zwembroek that's it
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en een scheidsrechtersfluit... ![]() ![]()
|
erm.....komt ie:
crossmotor nog een crossmotor crossbroeken crosstruien harnas crosslaarsen handschoenen aanhanger voor mun motor (voor achter de autow) Helm niet te vergeten + crossbril een monteur (mun broer en mun vader) en nog heel veel onderdelen. nog vast wel meer, maar daar kom ik ff niet op.
|
Verwijderd
|
-honkbal
-honkbalknuppel -honkbalhandschoen -thuisplaat -catchermasker -alluminiumhonkbalknuppel -voetbal -hockeybal -hockeystick -tennisracket -tennisballen -tafeltennisbatje -tafeltennistafel -tafeltennisballetjes -dartpijlen -dartbord kleding: -tennisschoenen -tennisshirt -tennisbroekje -trainingsbroek -trainingstrui -nopschoenen -binnenschoenen Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 15:54. |
![]() |
|
![]() |
- klapschaatsen
- 3 schaatspakken - 2 racefietsen - 1 tourfiets - fiets kleding + helm + handschoenen + klikschoenen - 2 paar hardloopschoenen - 1 paar indoor schoenen - tafeltennis tafel + batjes en ballen - 1 paar 'lange afstands'skeelers - 1 surfplank met zeilen enz. - 2 badminton rackets met shuttles natuurlijk - en natuurlijk een voetbal....
|
![]() |
|
- klapschaatsen
- gewone schaatsen - marathon schaatspak - 2 trainingsschaatspakken - 2 wedstrijdpakken - racefiets - SPD-(klik)schoenen - 2 helmen - handschoenen - mountainbike - fietsbroek/shirt - hockeyschoenen - 2 paar kicksen - 1 paar tennisschoenen - tennisracket (incl. ballen) - voetbal(len) - hardloopschoenen - allerlij kleding zoals - hardloop singlets en broekjes - trainingspakken - t-shirts - voetbal tenue's (3 keer) - sokken - handdoeken - 2 paar scheenbeschermers (voetbal) - teflon scheenbeschermers (schaatsen) - slijptafel - extra sprintbuizen - schoenentas - paar sporttassen - 1 paar gravel trainingsschoenen - 1 paar kunstgrastrainingsschoenen - zeiljas - zeilbroek(ademend) - lijnen - tafeltennisbatje + balletjes - nog veel meer wat ik nu allemaal vergeet Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 21:09. |
![]() |
|
![]() |
* een aantal voetballen
* een aantal volleyballen * een aantal tennisballen * tennisracket * t-shirt * broekjes * 4 paar kniebeschermers * 3 paar binnenschoenen (2 paar oude versleten) * uhh... dartboard, of is dat geen sport * kweet zo niks meer
|
![]() |
|
|