![]() |
Wat vind jij van de Gay Games?
Dit zijn dus de Olympische Spelen voor homo's en sympathisanten. Persoonlijk vind ik het een beetje nutteloos. Ik denk dat homo's niet graag voor anders aangezien willen worden en dan juist wel een heel apart toernooi ervoor oprichten. Zo vraag je natuurlijk weer om scheiding tussen 'soorten'
|
tja.... je heb ook Olympische Spelen voor gehandicapten...... dus waarom niet voor gays....... lekker boeiend eigenlijk....en sommige homo's willen maar al te graag als "anders"aangezien worden.....
|
Citaat:
|
Ik vind het wel best, als er een aantal homo's zijn die zich willen onderscheiden moeten ze dat vooral doen. Maar ik zie niet in waarom ze niet gewoon met de gewone Olympische spelen mee kunnen doen. Doen ze mee met een roze shirt ofzo, onderscheiden ze zich ook. Maar het is bij de Gay Games niet zo dat ze behindert worden, en daarom igen spelen moeten hebben, zoals wel het geval is bij gehandicapten. Maar als een aantal het leuk vind om eigen spelen te hebben vind ik dat best, misschien draagt het bij aan acceptatie van homo's, maar ja, waarom scheiden ze zich dan af met aparte spelen :confused:
|
wrom zouden homo's beter of slechter presteren dan hetero's?? Wat een ophef...
Je ziet toch niet aan iemands neus of prestaties of hij/zij homo of hetero is.. *onzinnig* |
mja ze willen inderdaad graag niet als 'anders' worden aangezien, en dan nu dat.. waarom beginnen we ook niet meteen de olympische spelen voor criminelen ofzo.. :S ik vind het echt onzin
|
Mja dat criminelen kan ik nog wel inkomen... want die kunnen anders niet mee doen...
Alleen homo's kunnen toch echt gewoon mee doen met de normale olympische spelen... alleen in sommige landen niet... |
ik vind het een nutteloze actie.
Als ik nou, als hetero, mee wil doen? Gaan ze dan zeggen: "ee jij hebt bog nooit met een man gezoend/geslapen dus mag je niet meedoen." ? Nutteloos dus. |
Pff stom.. et zijn toch ook mensen die net zo veel kunnen als andere.. slaat dat nou weer op
|
Ik vind het een beetje pointless maar van mij mogen mensen gerust meedoen als ze willen.
Veel belangrijker: de Criminelen Spelen 2002. Welkom bij de jaarlijkse Criminelen Spelen! Schrijf nu ùw wegens doping geschorste oostblok-atleet in, en lever nu èchte bovenmenselijke prestaties! Een unieke gelegenheid voor jong en oud om te laten zien dat sport ook anders kan. Komt allen! |
we organiseren toch ook geen hetro games waar geen homo's aan mee mogen doen ?
|
Maakt niet zo veel uit, waarom zou je je er druk om maken. Het leven wordt er niet slechter van.
|
Citaat:
|
onzin, waarom aparte wedstrijden voor hun, zo worden ze juist in een hokje gedrukt, wat ze zelf (dat d8 ik tenminste) niet willen.
|
sport
|
ik vind de gay games een beetje fout...
normaal gesproken willen ze niet anders behandeld worden dan hetero's, maar nu moeten er opeens aparte olympische spelen georganiseerd worden voor ze? kijk, als ze nu qua niveau in een heel andere categorie zouden zitten (zoals bij gehandicapten, terwijl zij ook niet anders behandeld zouden willen worden) kon ik me er heel wat bij voorstellen, maar dit is toch gewoon onderscheid maken terwijl het nergens voor nodig is? |
Citaat:
|
gigantische onzin, ik begrijp best dat homo's zich willen kunnen uiten ofsow en dat zal ook best fijn en prettig ensow voor ze zijn, maar je hebt toch ook niet de hetero parade of de hetero olympics ofsow, ik vind het dus een beetje gelul..........
|
Citaat:
|
een beetje onzin, maar ik denk dat de gay games ook deels voor de gezelligheid zijn georganiseerd.
|
Ik vind het flauwekul waarom wat is het lichamelijke verschil tussen homo's en hetero's?
er is alleen een verschil op sexueel gebied dat heeft toch niks met sport te maken :confused: naja of homo's trainen anders :D wat voor activiteiten hebben ze trouwens op de gay games? paalzitten? zaklopen? ringsteken?klootschieten? |
Zelf ben ik gediskwalificeerd vanwege doping.
Ik wacht nog op de straf van de KNVB. Op zich wel een leuk idee, maar als homo’s zo graag willen dat er niet meer wordt gediscrimineerd moeten ze vooral geen eigen Olympische Spelen organiseren. Als een homo zo graag als normaal mens gezien wil worden, dan moet hij gewoon mee doen aan de normale Olympische Spelen. Ik vind homofilie geen afwijking waardoor je minder zou presteren op bepaalde onderdelen. Überhaupt geen afwijking trouwens. Maar misschien zijn er andere onderdelen en dan is het leuk voor die mensen dat ze gezellig, samen met mensen die dezelfde hobby beoefenen, deel kunnen nemen aan een dergelijk evenement. |
Dit hoort niet echt op Sport, aangezien het niet over de sport an sich gaat, maar over het feit waarom homo's zich af willen zonderen door hun eigen gay games te maken.
Hij gaat naar F&L. |
Nix mis mee.
Aan de Gay Games mogen gewoon hetero's meedoen, laten we dat voorop stellen. Is het niet logisch dat een groep een beetje geborgenheid bij zichzelf zoekt? Welke stad heeft er geen plaatselijke COC? Zolang er geen rare dingen plaatsvinden, het geen secte wordt en er geen verbod op hetero's komt, wat is r dan mis mee? Laat ze lekker, ik kan t me nog voorstellen ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Én ze hebben hun eigen. Who cares? Homo's komen toch ook in normale café's én ze hebben hun eigen. Niemand die je er over hoort. Nederlanders doen mee aan het Wereldkamioenschap voetbal. Dáárbij organiseert Europa nog een éigen kampioensschap. Ze willen weten wie in hún 'groep' de beste is, willen zich een beetje afscheiden... én doen niemand kwaad én sluiten zelfs niemand buiten, iedereen is welkom. I really don't c the point. |
Het is natuurlijk onzin om aparte Spelen te houden alleen omdat je een andere geaardheid hebt, maar gezien de uitzonderingspositie van homo's in de samenleving kan ik het me wel voorstellen.
|
Als er mensen zijn die het willen organiseren, ben ik er niet op tegen.
(weet iemand of het van belastinggeld gefinancierd wordt? :s) |
als ze zich zo willen profileren vind ik dat best....
moeten ze niet lopen te zeuren dat ze voor flikker worden uitgescholden. Hadden ze zich niet zo appart moeten profileren. Doen er dan geen homoseksueel geaarde mensen aan de normale olympische spelen mee?(lijkt mij van wel) |
Citaat:
Ze zullen misschien best subsidie krijgen, zoals zovelen. Maar het grootste gedeelte zal betaald worden door sponsoren, inschrijfgelden en donaties. |
achterlijk je gaat naar die games voor sportprestaties niet vanwege je geaardheid. tenzij er een verband bestaat tussen geaardheid en meer of minder goed sporten bij de ene geaardheid wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt.
|
och als zoiets nodig is dan moet er ook maar een totaal hetrosexuele games komen.. :rolleyes: heel nutteloos, dat die mensen een andere sexuele geaardheid hebben betekent niet dat ze uitgezondert hoeven te worden, en waarschijnlijk zou zoiets alleen maar een gay mieting plek zijn onder een andere naam.
|
Ik vind dat op een paar dagen homo's even lekker zichzelf mogen zijn, zolang ze zich de rest van de tijd "normaal" gedragen. Eén dag Gayparade en daarna hoef ik ze niet meer in strak leer over straat te zien.
REIE |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik vind het echt gewoon onzin dat die andere spelen er zijn,want homo's en hetero's schelen lichamelijk helemaal niets van elkaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |