Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het wel best, als er een aantal homo's zijn die zich willen onderscheiden moeten ze dat vooral doen. Maar ik zie niet in waarom ze niet gewoon met de gewone Olympische spelen mee kunnen doen. Doen ze mee met een roze shirt ofzo, onderscheiden ze zich ook. Maar het is bij de Gay Games niet zo dat ze behindert worden, en daarom igen spelen moeten hebben, zoals wel het geval is bij gehandicapten. Maar als een aantal het leuk vind om eigen spelen te hebben vind ik dat best, misschien draagt het bij aan acceptatie van homo's, maar ja, waarom scheiden ze zich dan af met aparte spelen
![]() |
![]() |
|
Mja dat criminelen kan ik nog wel inkomen... want die kunnen anders niet mee doen...
Alleen homo's kunnen toch echt gewoon mee doen met de normale olympische spelen... alleen in sommige landen niet...
|
Ik vind het een beetje pointless maar van mij mogen mensen gerust meedoen als ze willen.
Veel belangrijker: de Criminelen Spelen 2002. Welkom bij de jaarlijkse Criminelen Spelen! Schrijf nu ùw wegens doping geschorste oostblok-atleet in, en lever nu èchte bovenmenselijke prestaties! Een unieke gelegenheid voor jong en oud om te laten zien dat sport ook anders kan. Komt allen!
||
Citaat:
|
ik vind de gay games een beetje fout...
normaal gesproken willen ze niet anders behandeld worden dan hetero's, maar nu moeten er opeens aparte olympische spelen georganiseerd worden voor ze? kijk, als ze nu qua niveau in een heel andere categorie zouden zitten (zoals bij gehandicapten, terwijl zij ook niet anders behandeld zouden willen worden) kon ik me er heel wat bij voorstellen, maar dit is toch gewoon onderscheid maken terwijl het nergens voor nodig is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het flauwekul waarom wat is het lichamelijke verschil tussen homo's en hetero's?
er is alleen een verschil op sexueel gebied dat heeft toch niks met sport te maken ![]() ![]() wat voor activiteiten hebben ze trouwens op de gay games? paalzitten? zaklopen? ringsteken?klootschieten? |
![]() |
|
Zelf ben ik gediskwalificeerd vanwege doping.
Ik wacht nog op de straf van de KNVB. Op zich wel een leuk idee, maar als homo’s zo graag willen dat er niet meer wordt gediscrimineerd moeten ze vooral geen eigen Olympische Spelen organiseren. Als een homo zo graag als normaal mens gezien wil worden, dan moet hij gewoon mee doen aan de normale Olympische Spelen. Ik vind homofilie geen afwijking waardoor je minder zou presteren op bepaalde onderdelen. Überhaupt geen afwijking trouwens. Maar misschien zijn er andere onderdelen en dan is het leuk voor die mensen dat ze gezellig, samen met mensen die dezelfde hobby beoefenen, deel kunnen nemen aan een dergelijk evenement. |
![]() |
|
![]() |
Nix mis mee.
Aan de Gay Games mogen gewoon hetero's meedoen, laten we dat voorop stellen. Is het niet logisch dat een groep een beetje geborgenheid bij zichzelf zoekt? Welke stad heeft er geen plaatselijke COC? Zolang er geen rare dingen plaatsvinden, het geen secte wordt en er geen verbod op hetero's komt, wat is r dan mis mee? Laat ze lekker, ik kan t me nog voorstellen ook.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Én ze hebben hun eigen. Who cares? Homo's komen toch ook in normale café's én ze hebben hun eigen. Niemand die je er over hoort. Nederlanders doen mee aan het Wereldkamioenschap voetbal. Dáárbij organiseert Europa nog een éigen kampioensschap. Ze willen weten wie in hún 'groep' de beste is, willen zich een beetje afscheiden... én doen niemand kwaad én sluiten zelfs niemand buiten, iedereen is welkom. I really don't c the point.
|
![]() |
als ze zich zo willen profileren vind ik dat best....
moeten ze niet lopen te zeuren dat ze voor flikker worden uitgescholden. Hadden ze zich niet zo appart moeten profileren. Doen er dan geen homoseksueel geaarde mensen aan de normale olympische spelen mee?(lijkt mij van wel)
||
Citaat:
Ze zullen misschien best subsidie krijgen, zoals zovelen. Maar het grootste gedeelte zal betaald worden door sponsoren, inschrijfgelden en donaties.
|
och als zoiets nodig is dan moet er ook maar een totaal hetrosexuele games komen..
![]()
|
Ik vind dat op een paar dagen homo's even lekker zichzelf mogen zijn, zolang ze zich de rest van de tijd "normaal" gedragen. Eén dag Gayparade en daarna hoef ik ze niet meer in strak leer over straat te zien.
REIE
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik vind het echt gewoon onzin dat die andere spelen er zijn,want homo's en hetero's schelen lichamelijk helemaal niets van elkaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
homosekualiteit - enquete Outrageous | 107 | 03-10-2002 20:38 |