Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 17:43
Verwijderd
Dit zijn dus de Olympische Spelen voor homo's en sympathisanten. Persoonlijk vind ik het een beetje nutteloos. Ik denk dat homo's niet graag voor anders aangezien willen worden en dan juist wel een heel apart toernooi ervoor oprichten. Zo vraag je natuurlijk weer om scheiding tussen 'soorten'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2002, 17:47
Maboq
Maboq is offline
tja.... je heb ook Olympische Spelen voor gehandicapten...... dus waarom niet voor gays....... lekker boeiend eigenlijk....en sommige homo's willen maar al te graag als "anders"aangezien worden.....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
MåBøQ schreef:
tja.... je heb ook Olympische Spelen voor gehandicapten...... dus waarom niet voor gays....... lekker boeiend eigenlijk....en sommige homo's willen maar al te graag als "anders"aangezien worden.....
Homeseksuelen kunnen net zo goed prestreren als hetero's gehandicapten niet met gewone mensen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:48
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
Ik vind het wel best, als er een aantal homo's zijn die zich willen onderscheiden moeten ze dat vooral doen. Maar ik zie niet in waarom ze niet gewoon met de gewone Olympische spelen mee kunnen doen. Doen ze mee met een roze shirt ofzo, onderscheiden ze zich ook. Maar het is bij de Gay Games niet zo dat ze behindert worden, en daarom igen spelen moeten hebben, zoals wel het geval is bij gehandicapten. Maar als een aantal het leuk vind om eigen spelen te hebben vind ik dat best, misschien draagt het bij aan acceptatie van homo's, maar ja, waarom scheiden ze zich dan af met aparte spelen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:52
Joanie
Joanie is offline
wrom zouden homo's beter of slechter presteren dan hetero's?? Wat een ophef...
Je ziet toch niet aan iemands neus of prestaties of hij/zij homo of hetero is..
*onzinnig*
Oud 21-08-2002, 18:11
UnUsual
UnUsual is offline
mja ze willen inderdaad graag niet als 'anders' worden aangezien, en dan nu dat.. waarom beginnen we ook niet meteen de olympische spelen voor criminelen ofzo.. ik vind het echt onzin
Oud 21-08-2002, 18:13
Paperz
Paperz is offline
Mja dat criminelen kan ik nog wel inkomen... want die kunnen anders niet mee doen...

Alleen homo's kunnen toch echt gewoon mee doen met de normale olympische spelen... alleen in sommige landen niet...
Oud 21-08-2002, 18:16
Kirk22
Kirk22 is offline
ik vind het een nutteloze actie.
Als ik nou, als hetero, mee wil doen? Gaan ze dan zeggen: "ee jij hebt bog nooit met een man gezoend/geslapen dus mag je niet meedoen." ?
Nutteloos dus.
Oud 21-08-2002, 18:16
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Pff stom.. et zijn toch ook mensen die net zo veel kunnen als andere.. slaat dat nou weer op
Oud 21-08-2002, 18:19
McCaine
McCaine is offline
Ik vind het een beetje pointless maar van mij mogen mensen gerust meedoen als ze willen.

Veel belangrijker: de Criminelen Spelen 2002.

Welkom bij de jaarlijkse Criminelen Spelen! Schrijf nu ùw wegens doping geschorste oostblok-atleet in, en lever nu èchte bovenmenselijke prestaties! Een unieke gelegenheid voor jong en oud om te laten zien dat sport ook anders kan. Komt allen!
Oud 21-08-2002, 18:27
BBEM
BBEM is offline
we organiseren toch ook geen hetro games waar geen homo's aan mee mogen doen ?
Oud 21-08-2002, 18:33
Luca
Luca is offline
Maakt niet zo veel uit, waarom zou je je er druk om maken. Het leven wordt er niet slechter van.
Oud 21-08-2002, 18:35
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
BBEM schreef:
we organiseren toch ook geen hetro games waar geen homo's aan mee mogen doen ?
Staat ergens dat geen hetero's mee mogen doen aan de Gay Games?
Oud 21-08-2002, 20:41
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
onzin, waarom aparte wedstrijden voor hun, zo worden ze juist in een hokje gedrukt, wat ze zelf (dat d8 ik tenminste) niet willen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:14
miro
miro is offline
sport
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:23
Shock
Shock is offline
ik vind de gay games een beetje fout...
normaal gesproken willen ze niet anders behandeld worden dan hetero's, maar nu moeten er opeens aparte olympische spelen georganiseerd worden voor ze? kijk, als ze nu qua niveau in een heel andere categorie zouden zitten (zoals bij gehandicapten, terwijl zij ook niet anders behandeld zouden willen worden) kon ik me er heel wat bij voorstellen, maar dit is toch gewoon onderscheid maken terwijl het nergens voor nodig is?
Oud 22-08-2002, 11:20
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Paperz schreef:
Mja dat criminelen kan ik nog wel inkomen... want die kunnen anders niet mee doen...
Ja shit, ik probeerde een idiote vergelijking te maken, kan hij daar toch nog wel inkomen
Oud 22-08-2002, 14:16
Verwijderd
gigantische onzin, ik begrijp best dat homo's zich willen kunnen uiten ofsow en dat zal ook best fijn en prettig ensow voor ze zijn, maar je hebt toch ook niet de hetero parade of de hetero olympics ofsow, ik vind het dus een beetje gelul..........
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:19
Verwijderd
Citaat:
MåBøQ schreef:
Okeej dat er olympics zijn voor gehandicapten, want die hebben nou eenmaal niet dezelfde krachten en mogelijken als mensen zonder een handicap en dat zou dus heel erg oneerlijk zijn als die twee tegen elkaar op 1 toernooi zouden moeten strijden....Maar homo's kunnen in principe gewoon de zelfde dingen als hetero's..........
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:27
Verwijderd
een beetje onzin, maar ik denk dat de gay games ook deels voor de gezelligheid zijn georganiseerd.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:28
paul's herberg
paul's herberg is offline
Ik vind het flauwekul waarom wat is het lichamelijke verschil tussen homo's en hetero's?

er is alleen een verschil op sexueel gebied dat heeft toch niks met sport te maken naja of homo's trainen anders

wat voor activiteiten hebben ze trouwens op de gay games?

paalzitten? zaklopen? ringsteken?klootschieten?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:07
AGH
AGH is offline
Zelf ben ik gediskwalificeerd vanwege doping.
Ik wacht nog op de straf van de KNVB.

Op zich wel een leuk idee, maar als homo’s zo graag willen dat er niet meer wordt gediscrimineerd moeten ze vooral geen eigen Olympische Spelen organiseren.
Als een homo zo graag als normaal mens gezien wil worden, dan moet hij gewoon mee doen aan de normale Olympische Spelen.
Ik vind homofilie geen afwijking waardoor je minder zou presteren op bepaalde onderdelen. Überhaupt geen afwijking trouwens.

Maar misschien zijn er andere onderdelen en dan is het leuk voor die mensen dat ze gezellig, samen met mensen die dezelfde hobby beoefenen, deel kunnen nemen aan een dergelijk evenement.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 20:15
Koen
Koen is offline
Dit hoort niet echt op Sport, aangezien het niet over de sport an sich gaat, maar over het feit waarom homo's zich af willen zonderen door hun eigen gay games te maken.

Hij gaat naar F&L.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 23:28
RenT
RenT is offline
Nix mis mee.
Aan de Gay Games mogen gewoon hetero's meedoen, laten we dat voorop stellen.
Is het niet logisch dat een groep een beetje geborgenheid bij zichzelf zoekt? Welke stad heeft er geen plaatselijke COC? Zolang er geen rare dingen plaatsvinden, het geen secte wordt en er geen verbod op hetero's komt, wat is r dan mis mee? Laat ze lekker, ik kan t me nog voorstellen ook.
Oud 22-08-2002, 23:30
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
RenT schreef:
Nix mis mee.
Aan de Gay Games mogen gewoon hetero's meedoen, laten we dat voorop stellen.
.
Waarom doen de homo's dan ook niet gewoon met de normale spelen mee, want dat mogen ze ook
Oud 22-08-2002, 23:35
RenT
RenT is offline
Citaat:
UnUsual schreef:

Waarom doen de homo's dan ook niet gewoon met de normale spelen mee, want dat mogen ze ook
Doen ze óók.
Én ze hebben hun eigen. Who cares?
Homo's komen toch ook in normale café's én ze hebben hun eigen. Niemand die je er over hoort.
Nederlanders doen mee aan het Wereldkamioenschap voetbal. Dáárbij organiseert Europa nog een éigen kampioensschap. Ze willen weten wie in hún 'groep' de beste is, willen zich een beetje afscheiden... én doen niemand kwaad én sluiten zelfs niemand buiten, iedereen is welkom.

I really don't c the point.
Oud 23-08-2002, 00:14
Verwijderd
Het is natuurlijk onzin om aparte Spelen te houden alleen omdat je een andere geaardheid hebt, maar gezien de uitzonderingspositie van homo's in de samenleving kan ik het me wel voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 00:55
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Als er mensen zijn die het willen organiseren, ben ik er niet op tegen.

(weet iemand of het van belastinggeld gefinancierd wordt? )
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 07:36
HarmenM
HarmenM is offline
als ze zich zo willen profileren vind ik dat best....

moeten ze niet lopen te zeuren dat ze voor flikker worden uitgescholden. Hadden ze zich niet zo appart moeten profileren.

Doen er dan geen homoseksueel geaarde mensen aan de normale olympische spelen mee?(lijkt mij van wel)
Oud 23-08-2002, 13:56
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Als er mensen zijn die het willen organiseren, ben ik er niet op tegen.

(weet iemand of het van belastinggeld gefinancierd wordt? )
is dat zo of wil je het weten?
Ze zullen misschien best subsidie krijgen, zoals zovelen. Maar het grootste gedeelte zal betaald worden door sponsoren, inschrijfgelden en donaties.
Oud 23-08-2002, 15:51
Isa
Isa is offline
achterlijk je gaat naar die games voor sportprestaties niet vanwege je geaardheid. tenzij er een verband bestaat tussen geaardheid en meer of minder goed sporten bij de ene geaardheid wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 21:44
AtHell
AtHell is offline
och als zoiets nodig is dan moet er ook maar een totaal hetrosexuele games komen.. heel nutteloos, dat die mensen een andere sexuele geaardheid hebben betekent niet dat ze uitgezondert hoeven te worden, en waarschijnlijk zou zoiets alleen maar een gay mieting plek zijn onder een andere naam.
Oud 23-08-2002, 21:45
REIE
REIE is offline
Ik vind dat op een paar dagen homo's even lekker zichzelf mogen zijn, zolang ze zich de rest van de tijd "normaal" gedragen. Eén dag Gayparade en daarna hoef ik ze niet meer in strak leer over straat te zien.

REIE
Oud 25-08-2002, 12:30
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
RenT schreef:

Doen ze óók.
Én ze hebben hun eigen. Who cares?
waarom hebben ze dan ook nog een eigen? als er toch ook nog hetero's aan mee doen. doe het dan meteen goed. het is gewoon onzin, zo worden ze nog meer 'anders' bevonden.

Citaat:
RenT schreef:

Homo's komen toch ook in normale café's én ze hebben hun eigen. Niemand die je er over hoort.
cafe's en wereldkampioenschappen zijn toch wat anders. in cafe's kom je vooral om plezier te hebben met je vrienden en misschien mensen te ontmoeten. Het lijkt me duidelijk dat homo's andere homo's willen ontmoeten en dan heb je grotere kans dat je die in een homobar vind dan in een 'gewoon' cafe. sommigen hebben daar nou eenmaal geen behoefte aan en die gaan naar een gewoon cafe. dat begrijp ik wel.

Citaat:

Nederlanders doen mee aan het Wereldkamioenschap voetbal. Dáárbij organiseert Europa nog een éigen kampioensschap. Ze willen weten wie in hún 'groep' de beste is, willen zich een beetje afscheiden... én doen niemand kwaad én sluiten zelfs niemand buiten, iedereen is welkom.

I really don't c the point.
heb jij in een europees kampioenschap wel eens ploegen uit buiten europa mee zien spelen? zo zouden, als de gay games echt serieus waren, ook geen hetero's mee mogen doen aan de games.

ik vind het echt gewoon onzin dat die andere spelen er zijn,want homo's en hetero's schelen lichamelijk helemaal niets van elkaar.
Reageren

Regels voor berichten