![]() |
gevingerd door mijn vriend
hey, mijn vriend heeft me laatst gevingerd en ik vond het niet fijn, het deed zelfs een beetje pijn... ik heb gezegd dat hij maar even moest stoppen en wachten tot ik goed nat was (was ik toen niet..) later probeerde hij het weer en deed het nog steeds pijn, ik heb mezelf ook nog nooit gevingerd dus dat was mijn eerste keer.. iemand tips van waar het fout zou kunnen gaan? ik was trouwens wel gewoon ontspannen...
|
Misschien is het goed om eerst zelf eens voorzichtig te voelen. Dan kan je leren wat jij fijn vind. Vingers zijn sowieso een beetje ruw, lange nagels kunnen zeer doen, en als je vriend dikke vingers heeft kan dat ook zeer doen wanneer jij wat gespannen bent. Ontspannen is heel belangrijk, in je hoofd, maar ook specifiek de spieren rond je vagina. Hij hoeft trouwens om jou te vingeren niet per definitie een vinger in jouw vagina te stoppen. Spelen met je clitoris en schaamlippen kan ook heel fijn (misschien zelfs fijner) zijn.
Gebruik je wel tampons, of is dit echt de eerste keer dat er iets in je vagina ging? |
als niet nat genoeg word kun je ook glijmiddel proberen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |