Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2017, 19:41
deissanne
deissanne is offline
hey, mijn vriend heeft me laatst gevingerd en ik vond het niet fijn, het deed zelfs een beetje pijn... ik heb gezegd dat hij maar even moest stoppen en wachten tot ik goed nat was (was ik toen niet..) later probeerde hij het weer en deed het nog steeds pijn, ik heb mezelf ook nog nooit gevingerd dus dat was mijn eerste keer.. iemand tips van waar het fout zou kunnen gaan? ik was trouwens wel gewoon ontspannen...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 20:12
Elin3
Elin3 is offline
Misschien is het goed om eerst zelf eens voorzichtig te voelen. Dan kan je leren wat jij fijn vind. Vingers zijn sowieso een beetje ruw, lange nagels kunnen zeer doen, en als je vriend dikke vingers heeft kan dat ook zeer doen wanneer jij wat gespannen bent. Ontspannen is heel belangrijk, in je hoofd, maar ook specifiek de spieren rond je vagina. Hij hoeft trouwens om jou te vingeren niet per definitie een vinger in jouw vagina te stoppen. Spelen met je clitoris en schaamlippen kan ook heel fijn (misschien zelfs fijner) zijn.

Gebruik je wel tampons, of is dit echt de eerste keer dat er iets in je vagina ging?
Oud 03-02-2017, 23:39
bikinigek
bikinigek is offline
als niet nat genoeg word kun je ook glijmiddel proberen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2017, 12:56
deissanne
deissanne is offline
Citaat:
Misschien is het goed om eerst zelf eens voorzichtig te voelen. Dan kan je leren wat jij fijn vind. Vingers zijn sowieso een beetje ruw, lange nagels kunnen zeer doen, en als je vriend dikke vingers heeft kan dat ook zeer doen wanneer jij wat gespannen bent. Ontspannen is heel belangrijk, in je hoofd, maar ook specifiek de spieren rond je vagina. Hij hoeft trouwens om jou te vingeren niet per definitie een vinger in jouw vagina te stoppen. Spelen met je clitoris en schaamlippen kan ook heel fijn (misschien zelfs fijner) zijn.

Gebruik je wel tampons, of is dit echt de eerste keer dat er iets in je vagina ging?
Het was echt de eerste keer
Met citaat reageren
Oud 04-02-2017, 12:57
deissanne
deissanne is offline
Citaat:
als niet nat genoeg word kun je ook glijmiddel proberen
Op dat moment was ik nat genoeg, alleen het deed gewoon een beetje Zeer
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten