Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   "Hello Amsterdam!", terwijl ze ergens anders spelen. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=195654)

jnieuwelaar 24-08-2002 18:47

"Hello Amsterdam!", terwijl ze ergens anders spelen.

Ik luister momenteel naar puddle of mudd op 3 FM. Hoor ik net de zanger roepen: "hello Amsterdam!!! How are you doing"

aaaah hoe tenenkrommend.

Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt op een concert? Wat vind jij ervan dat een band zich zo slecht voorbereid op een concert?

Rick FSB 24-08-2002 18:49

:D

Hello Kopenhagen in Utrecht was heel leuk.... Geen idee welke band alleen :(

Wie helpt? Het was in Tivoli en het was een voorprogramma van Life Of Agony!

NERD 24-08-2002 18:51

Heb het zelf nog niet meegemaakt maar heb wel vernomen dat Eminem tijdens een concert in de Ahoy even liet weten dattie het zo fijn vond om in Amsterdam te zijn.... en dat is nu net een opmerking die je vooral niet in Rotterdam moet maken. :D

eXo 24-08-2002 19:04

Als je je dáár al aan ergert vrees ik voor je hartconditie over 5 jaar.. trouwens waar was dat POM concert dan wel?

jnieuwelaar 24-08-2002 19:04

Citaat:

eXo schreef:
Als je je dáár al aan ergert vrees ik voor je hartconditie over 5 jaar.. trouwens waar was dat POM concert dan wel?
lowlands.

on the moon 25-08-2002 09:38

ja ik heb het ook gehoord! dat vind ik echt dom! hij zet alleen zichzelf voor lul vind ik! :) :o :)

Shock 25-08-2002 09:46

onze zanger zegt wel ns voor de gein dattie in de Kuip staat als we gewoon optreden in een ouderwets cafeetje waar misschien 150 man in gaan.. is wel geinig altijd :)

on the moon 25-08-2002 10:42

Citaat:

Shock85 schreef:
onze zanger zegt wel ns voor de gein dattie in de Kuip staat als we gewoon optreden in een ouderwets cafeetje waar misschien 150 man in gaan.. is wel geinig altijd :)
das wel droog! :) :D :)

Morridin 25-08-2002 18:18

Och zag lange tijd geleden op tmf(ja echt waar) dynamo waar Iron Maiden speelde. Tijdens 2 minutes to midnight schreeuwde Bruce opeens(net als bij live after death en op hetzelfde moment) ´Scream for me long beach arena´ en nee, het was geen playback.

Vond ik wel geinig.

Wim Wok 25-08-2002 18:36

living end ook vorig jaar op Lowlands...ach, die gasten reizen echt non stop, en bovendien zijn ze nog al slecht in europese topografie...als ze maar goed spelen toch...

kandyrat 26-08-2002 13:55

ik had een keer gehoord (was er niet bij) ergens (?) dat marilyn manson iets van hello amsterdam zei, terwijl'ie in tilburg (013) was..

The Undertaker 26-08-2002 15:55

net als die debiele zanger van Tristania op Graspop
HELLO DYNAMO!!!!!!!!!!!!!

te stom gewoon.....

vixen 26-08-2002 16:47

'Leuk om hier te spelen aan de Maas' bij zo'n band (van katoen geloof ik) bij de vierdaagsefeesten, op de WAALkade notabene.

the exploding boy 26-08-2002 17:22

Citaat:

kandyrat schreef:
ik had een keer gehoord (was er niet bij) ergens (?) dat marilyn manson iets van hello amsterdam zei, terwijl'ie in tilburg (013) was..
jah inderdaad

maar hij trasht toch wel :)

Carn 27-08-2002 17:41

Citaat:

Morridin schreef:
Och zag lange tijd geleden op tmf(ja echt waar) dynamo waar Iron Maiden speelde. Tijdens 2 minutes to midnight schreeuwde Bruce opeens(net als bij live after death en op hetzelfde moment) ´Scream for me long beach arena´ en nee, het was geen playback.

Vond ik wel geinig.

als dat het concert was van DOA 2000 in het goffertpark....dan was het serieus "scream for me, NIMWEGAAAAAH"

Dark Enchantress 27-08-2002 19:27

Citaat:

The Undertaker schreef:

te stom gewoon.....

hehe kansloos das me gewoon ontgaan en ik stond zelfs vooraan

June bug 27-08-2002 20:34

Citaat:

The Undertaker schreef:

te stom gewoon.....

Ik vond die zanger die gwn zong (dus niet die grunt-gast) sowieso al een enorme nerd... Hij stond erbij als Marco Borsato... :confused:

*oma* 27-08-2002 20:46

Ja maar jullie moeten niet vergeten dat heel veel beroemde mensen (vooral uit VS) denken dat Nederland Amsterdam heet of dat Nederland de hoodstad is van Belgie (ik zeg maar wat), dus ach tja... ik zou het ook niet weten als ik in de VS zou moeten optreden... ;)

Rrr. 27-08-2002 20:51

ach het is een beetje krom maar ik neem het ze niet kwalijk, je tourt je de tering en ik vind het begrijpelijk dat je af en toe hebt dat je niet meer weet waar je bent... laat ze maar lekker spelen, daar komen ze toch voor?

McMotion 27-08-2002 23:18

Citaat:

Shock85 schreef:
da's wel een flink cafeetje moet ik zeggen :)

Master of Puppets 28-08-2002 00:32

Citaat:

Carn schreef:

als dat het concert was van DOA 2000 in het goffertpark....dan was het serieus "scream for me, NIMWEGAAAAAH"

wou zeggen, heb dat optreden op cd maar ik hij zegt toch echt Nijmegen ;)

138 28-08-2002 03:35

De zanger van Jaya the cat zei dit jaar op lowlands "Pukkelpop"

was wel grappig :)

Morridin 28-08-2002 18:45

Citaat:

masterofpuppetz schreef:

wou zeggen, heb dat optreden op cd maar ik hij zegt toch echt Nijmegen ;)

Zeker wten? kan me toch echt goed herrineren dat ie zegt: `SCREAM FOR ME LONG BEACH ARENA! Heh, sorry ´bout that`.
Maar zodra ik de band(mijn buurjongen wilde hem wel eens zien uit oude herrineringen, life after death staat er namelijk ook op) terug heb zal ik nog wel ff kijken, maar weet het bijna zo goed als zeker!

BTW Bruce kennende zegt ie wel eens vaker dan 1 keer scream for me... per nummer. Luister anders nog een keer als je dat lang niet hebt gedaan. Hoe kan jij dat concert btw op cd hebben?? Bootleg ofzow? opgenomen op tv en met computer tot mp3 verwerkt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.