Advertentie | |
|
![]() |
|
onze zanger zegt wel ns voor de gein dattie in de Kuip staat als we gewoon optreden in een ouderwets cafeetje waar misschien 150 man in gaan.. is wel geinig altijd
![]()
|
Verwijderd
|
Och zag lange tijd geleden op tmf(ja echt waar) dynamo waar Iron Maiden speelde. Tijdens 2 minutes to midnight schreeuwde Bruce opeens(net als bij live after death en op hetzelfde moment) ´Scream for me long beach arena´ en nee, het was geen playback.
Vond ik wel geinig. |
![]() |
||
Citaat:
als dat het concert was van DOA 2000 in het goffertpark....dan was het serieus "scream for me, NIMWEGAAAAAH"
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ja maar jullie moeten niet vergeten dat heel veel beroemde mensen (vooral uit VS) denken dat Nederland Amsterdam heet of dat Nederland de hoodstad is van Belgie (ik zeg maar wat), dus ach tja... ik zou het ook niet weten als ik in de VS zou moeten optreden...
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zodra ik de band(mijn buurjongen wilde hem wel eens zien uit oude herrineringen, life after death staat er namelijk ook op) terug heb zal ik nog wel ff kijken, maar weet het bijna zo goed als zeker! BTW Bruce kennende zegt ie wel eens vaker dan 1 keer scream for me... per nummer. Luister anders nog een keer als je dat lang niet hebt gedaan. Hoe kan jij dat concert btw op cd hebben?? Bootleg ofzow? opgenomen op tv en met computer tot mp3 verwerkt? Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 18:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|