Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2002, 18:47
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik luister momenteel naar puddle of mudd op 3 FM. Hoor ik net de zanger roepen: "hello Amsterdam!!! How are you doing"

aaaah hoe tenenkrommend.

Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt op een concert? Wat vind jij ervan dat een band zich zo slecht voorbereid op een concert?
Oud 24-08-2002, 18:49
Rick FSB
Rick FSB is offline

Hello Kopenhagen in Utrecht was heel leuk.... Geen idee welke band alleen

Wie helpt? Het was in Tivoli en het was een voorprogramma van Life Of Agony!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 18:51
NERD
NERD is offline
Heb het zelf nog niet meegemaakt maar heb wel vernomen dat Eminem tijdens een concert in de Ahoy even liet weten dattie het zo fijn vond om in Amsterdam te zijn.... en dat is nu net een opmerking die je vooral niet in Rotterdam moet maken.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 19:04
Verwijderd
Als je je dáár al aan ergert vrees ik voor je hartconditie over 5 jaar.. trouwens waar was dat POM concert dan wel?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 19:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
eXo schreef:
Als je je dáár al aan ergert vrees ik voor je hartconditie over 5 jaar.. trouwens waar was dat POM concert dan wel?
lowlands.
Oud 25-08-2002, 09:38
on the moon
on the moon is offline
ja ik heb het ook gehoord! dat vind ik echt dom! hij zet alleen zichzelf voor lul vind ik!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 09:46
Shock
Shock is offline
onze zanger zegt wel ns voor de gein dattie in de Kuip staat als we gewoon optreden in een ouderwets cafeetje waar misschien 150 man in gaan.. is wel geinig altijd
Oud 25-08-2002, 10:42
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
onze zanger zegt wel ns voor de gein dattie in de Kuip staat als we gewoon optreden in een ouderwets cafeetje waar misschien 150 man in gaan.. is wel geinig altijd
das wel droog!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:18
Verwijderd
Och zag lange tijd geleden op tmf(ja echt waar) dynamo waar Iron Maiden speelde. Tijdens 2 minutes to midnight schreeuwde Bruce opeens(net als bij live after death en op hetzelfde moment) ´Scream for me long beach arena´ en nee, het was geen playback.

Vond ik wel geinig.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:36
Verwijderd
living end ook vorig jaar op Lowlands...ach, die gasten reizen echt non stop, en bovendien zijn ze nog al slecht in europese topografie...als ze maar goed spelen toch...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:55
kandyrat
kandyrat is offline
ik had een keer gehoord (was er niet bij) ergens (?) dat marilyn manson iets van hello amsterdam zei, terwijl'ie in tilburg (013) was..
Oud 26-08-2002, 15:55
The Undertaker
The Undertaker is offline
net als die debiele zanger van Tristania op Graspop
HELLO DYNAMO!!!!!!!!!!!!!

te stom gewoon.....
Oud 26-08-2002, 16:47
vixen
vixen is offline
'Leuk om hier te spelen aan de Maas' bij zo'n band (van katoen geloof ik) bij de vierdaagsefeesten, op de WAALkade notabene.
Oud 26-08-2002, 17:22
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
kandyrat schreef:
ik had een keer gehoord (was er niet bij) ergens (?) dat marilyn manson iets van hello amsterdam zei, terwijl'ie in tilburg (013) was..
jah inderdaad

maar hij trasht toch wel
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 17:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Och zag lange tijd geleden op tmf(ja echt waar) dynamo waar Iron Maiden speelde. Tijdens 2 minutes to midnight schreeuwde Bruce opeens(net als bij live after death en op hetzelfde moment) ´Scream for me long beach arena´ en nee, het was geen playback.

Vond ik wel geinig.

als dat het concert was van DOA 2000 in het goffertpark....dan was het serieus "scream for me, NIMWEGAAAAAH"
Oud 27-08-2002, 19:27
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
The Undertaker schreef:

te stom gewoon.....
hehe kansloos das me gewoon ontgaan en ik stond zelfs vooraan
Oud 27-08-2002, 20:34
June bug
June bug is offline
Citaat:
The Undertaker schreef:

te stom gewoon.....
Ik vond die zanger die gwn zong (dus niet die grunt-gast) sowieso al een enorme nerd... Hij stond erbij als Marco Borsato...
Oud 27-08-2002, 20:46
*oma*
*oma* is offline
Ja maar jullie moeten niet vergeten dat heel veel beroemde mensen (vooral uit VS) denken dat Nederland Amsterdam heet of dat Nederland de hoodstad is van Belgie (ik zeg maar wat), dus ach tja... ik zou het ook niet weten als ik in de VS zou moeten optreden...
Oud 27-08-2002, 20:51
Rrr.
Rrr. is offline
ach het is een beetje krom maar ik neem het ze niet kwalijk, je tourt je de tering en ik vind het begrijpelijk dat je af en toe hebt dat je niet meer weet waar je bent... laat ze maar lekker spelen, daar komen ze toch voor?
Oud 27-08-2002, 23:18
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
da's wel een flink cafeetje moet ik zeggen
Oud 28-08-2002, 00:32
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Carn schreef:

als dat het concert was van DOA 2000 in het goffertpark....dan was het serieus "scream for me, NIMWEGAAAAAH"
wou zeggen, heb dat optreden op cd maar ik hij zegt toch echt Nijmegen
Oud 28-08-2002, 03:35
138
138 is offline
De zanger van Jaya the cat zei dit jaar op lowlands "Pukkelpop"

was wel grappig
Oud 28-08-2002, 18:45
Verwijderd
Citaat:
masterofpuppetz schreef:

wou zeggen, heb dat optreden op cd maar ik hij zegt toch echt Nijmegen
Zeker wten? kan me toch echt goed herrineren dat ie zegt: `SCREAM FOR ME LONG BEACH ARENA! Heh, sorry ´bout that`.
Maar zodra ik de band(mijn buurjongen wilde hem wel eens zien uit oude herrineringen, life after death staat er namelijk ook op) terug heb zal ik nog wel ff kijken, maar weet het bijna zo goed als zeker!

BTW Bruce kennende zegt ie wel eens vaker dan 1 keer scream for me... per nummer. Luister anders nog een keer als je dat lang niet hebt gedaan. Hoe kan jij dat concert btw op cd hebben?? Bootleg ofzow? opgenomen op tv en met computer tot mp3 verwerkt?

Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 18:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten