![]() |
Raar foutje in MSN...
Ik heb een raar foutje ontdekt toen ik me nickname wou gaan veranderen. Als ik et woordje 'help' in mn nick wil zeten, dan geeftie aan dat et een foute schermnaam is, en kan ie em niet wijzigen..
Ik heb et aan andere in mn lijst gevraagt, en die kunnen et ook niet... Is dit een fout in MSN, of is et wat anders? |
Er zijn een aantal woorden die je niet kunt gebruiken in je nickname, die zijn geblokkeer door MSN. Woorden als:
- www - MSN - fuck - help (blijkbaar) enz. |
Citaat:
en waarom woorden als 'MSN' en 'help'? Dat slaat toch nergens op? |
'k kan met Trillian wel gewoon m'n nickname veranderen en dan de woorden 'fuck', 'msn' en 'help' gebruiken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik merkte het met de nickname "money, it's a gas". wat kunnen ze daar in godsnaam op tegen hebben?
|
Citaat:
En waarom zou je MSN in je nickname willen hebben? |
Er is gewoon sinds 3 maanden een lijst met woorden die niet mogen. En daar staan ook woorden op waarvan je het niet zou verw88, maar er staan ook woorden als basterd, enz. enz.
|
Citaat:
Dit zit trouwnes in de client ingebouwd dus met trillian etc kan je dit dus wel doen. |
dit is die lijst zo ~
account administrator admin asshole bitch boobs credit cunt deamon dickhead ftp fucking fuck help hooters http information info instant internet login market remember member message messenger microsoft money msn network nigger operator passport password penis president prodigy root service spam subscribe supervisor support system techno tits warez whore www |
waarom in hemelsnaam prodigy
|
waarom information?
waarom techno? (als de muziek soort of iets anders btw?) naja alsof iemand het antwoord erop weet :rolleyes: |
information & techno -> pr0n
|
maar waarom dan in jezusnaam 'help'??
En is dit geen inbreuk op et recht 'liberty of speach'? Ik mag toch wel zelf bepalen waffor woorden ik gebruik? *valt et op dat 'terrorist' dr niet instaat* |
Citaat:
Op MSNm zitten veel kleine meisjes ook.. Mickeysoft wil niet dat messegner gebruikt word om meisjes aan te trekken naar vieze oude mannetjes etc... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je kunt dan zoeken op namen dophoofd :rolleyes: en die mensne zetten namen in hun nick om mensne aan te trekken :rolleyes: |
Citaat:
Ik vinnet op zich wel een aardig idee, maar er zijn dr op deze manier denk ik meer de dupe van dan dat dr mensen profijt van hebben...en de lijst bevat te rare woorden...(MSN, microsoft...etc.) (en als Trillian et kan omzijlen is et nog nuttloos ook...) |
Citaat:
dus als iemand information of techno zegt bedoeld ie pr0n? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/thyrfi/ban_show.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
t'is geen fout.
|
Citaat:
|
Citaat:
een upt een antieke topic met een conclusie die allang getrokken was |
FU*CK kan ook
|
uhm...moet je ff zoeken met google er is een een msn add on progje die er voor zorgt dat dat alles wel kan...
|
www.mess.be is veel beter
|
Weet iemand een naam van zo'n proggie? *heeft geen zin om heel mess.be af te zoeken*
|
Citaat:
|
got one......maar hij vraagt oa om mn password...kan k dit vertrouwen?
|
Citaat:
|
gewoon beetje code taal gebruiken: Fu¢k ¥óú ÁñÐ ¥óú® MóthérFú¢kiñg Mómmá
|
Citaat:
Download gewoon een tool bij www.picturecentre.com dan kan je wel zulke woorden in je nick gebruiken probleem opgelost. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |