Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit zit trouwnes in de client ingebouwd dus met trillian etc kan je dit dus wel doen. |
![]() |
|
![]() |
dit is die lijst zo ~
account administrator admin asshole bitch boobs credit cunt deamon dickhead ftp fucking fuck help hooters http information info instant internet login market remember member message messenger microsoft money msn network nigger operator passport password penis president prodigy root service spam subscribe supervisor support system techno tits warez whore www |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op MSNm zitten veel kleine meisjes ook.. Mickeysoft wil niet dat messegner gebruikt word om meisjes aan te trekken naar vieze oude mannetjes etc... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je kunt dan zoeken op namen dophoofd ![]() en die mensne zetten namen in hun nick om mensne aan te trekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vinnet op zich wel een aardig idee, maar er zijn dr op deze manier denk ik meer de dupe van dan dat dr mensen profijt van hebben...en de lijst bevat te rare woorden...(MSN, microsoft...etc.) (en als Trillian et kan omzijlen is et nog nuttloos ook...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
www.mess.be is veel beter
|
![]() |
||
Citaat:
Download gewoon een tool bij www.picturecentre.com dan kan je wel zulke woorden in je nick gebruiken probleem opgelost. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Psychologie |
Ik wil m'n verhaal graag kwijt. Zalrina | 3 | 12-07-2007 15:10 | |
Software & Hardware |
rare foutmelding snoopy | 22 | 22-05-2007 12:06 | |
Software & Hardware |
[MSN Messenger] Op andere computer ingelogd??? Mr.Oizo | 6 | 29-05-2004 01:00 | |
Liefde & Relatie |
Liefde is raar... Marsel | 30 | 19-09-2003 11:56 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 |