![]() |
Dat jouw woorden zoveel sterker zijn dan mijn hele ik.
Toen ik je weer zag
raapte ik al mijn moed op en daarmee ook mijn gevoelens Ik stapte op je af en zei, wat ik al tijden wilde zeggen vroeg, wat ik je al heel lang wilde vragen En jij sloeg de deur naar mijn open hart dicht knipte het draadje met mijn laatste hoop door Schudde me wakker En ik zag dat niet jij me dit vertelde nee, dat was jij niet het was je reputatie, die mij niks kon schelen maar jou duidelijk wel En toch, hoewel ik weet dat het maar een verpakking is, een omhulsel, deed het pijn! Dat jouw woorden zoveel sterker kunnen zijn dan mijn hele ik. |
Jouw hele IK is zoveel beter, met geen woorden te beschrijven, dan hem! Hij kan nou je jouw hele wereld zijn, maar geef toe;
je wilt niet iemand die meer om zijn reputatie geeft dan om jou... sterke en liefs angel |
Een heel erg mooi gedicht....zo´n jongen is je niet waard...en z´n woorden zijn juist een teken van zwakte...als hij zoveel om zijn reputatie geeft ben jij minstens 10 x zo sterk http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
En reputatie heb je omdat je jezelf niet kan zijn. En als hij zichzelf niet kan zijn betekent dat duidelijk dat hij bang is om niet geaccepteerd te worden. En omdat jij je hele zelf blootgeeft laat je zien dat jij jezelf wel durft te zijn en dat ze je maar moeten nemen zoals je bent. Dat is geen zwakte......dat is kracht, en lef. Respect!
xxx Angel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |