![]() |
Foute nummers uit je jeugd
Welke daarvan luisteren jullie nu nog wel eens? Ik heb momenteel ff een playlistje samengesteld van heerlijke oude happy hardcore, zó fout :D Echt gaaf om daarnaar te luisteren...Party Animals, 4-Tune Fairytales, Paul Elstak :cool: Die shit vroeger was SNEL, echt niet bij te houden, word je helemaal hyper van :D
Maar goed, welke nummers herinneren jullie je nog? En luisteren jullie nu nog, puur voor de nostalgie? En dan het liefst nummers van een genre waar je nu totáál niks van moet hebben natuurlijk :D |
Happy Hardcore, idd 4tune Fairytales, Charly & Theo, Lipstick etc etc
Luister nu nog wel es :D |
ik wil nog wel eens van die speedcore (harde en zeer snelle gabber) opzetten. Das goed voor de lachkick. En natuurlijk dj Paul Elstak en aanhang.
|
Toto - Africa
had ik op bandje. niet eens zo fout maargoed, dat nummer staat me het meeste bij. (y) band verder, en (y) muzikanten. r.i.p. Jeff Porcaro :( |
vooral hardcore jah... ik was best wel een meeloopgabbertje :)
vandaar die collectie real hardcore 1 t/m 5 en enkele losse thunderdomes :o |
yabbadabbadance...... :rolleyes:
|
culture club! soms zet ik wel eens sky radio op omdat dan soms van die heel ouwe nummers voorbijkomen, maar oh zo leuk, echt dat gevoel van 'toen' (alsof ik zo oud ben maarja) ofzo.. :)
|
Scooter, maar ja dat vind ik nog steeds cool :o
|
"back in tha UK" en dan met dat vreselijke accent....geweldig gwoon :D :cool:
|
Citaat:
scooter is echt de shit. niemand mag dat dissen :D |
Ik heb nog ergens een cd-tje van die dj Paul.
Toch luister ik wel eens naar Dune, alleen is dat minder "happy" |
hmmmmmm
dune en klf KLF IS GONNA ROCK YA TU TA TU TA 3.a.m. eternal |
Citaat:
|
gek genoeg heb ik eigenlijk nooit van dingen gehouden die ik nu echt niet meer wil horen. ik heb altijd een hekel gehad aan gabber en house enzo... heb nog wel ergens de cd Dance Hype '95 liggen die ik gratis bij een fles cola kreeg :)
|
Mr. Vain! :D
|
Citaat:
Euw wij luisteren tegenwoordig weer af en toe dune.. en ik kwam pas n bandje tegen met liedjes uit 1994 ofzow.. dus toen mn vriend en ik 11 en 12 waren.. (en elkaar nog lang niet kenden).. en die gaat dan in de walkman de bus in en heel hard :D Zieje al diej mensen kijken.. "Im a raver can't you see.." vreselijk :D Enneuh mn collectie nirvana cds liggen nog steeds in het stof.. owja en de 'experience' cd van the prodigy doet het nog steeds goed.. :D Cat (jeugdsentiment) |
Citaat:
|
Ruffneck rules the hardcore scene, hardcore scene..
Oh xtc you, you got what I need.. :D I wanna be a hippie and I wanna get stoned on mara, marihuana.. :p |
offuh, gabbertje....en er later doordat je de raggende mannen ziet er achter komen dat het een persiflage is....gelukkig heb ik nooit in van die pyama's gelopen
|
shit allemaal ex-gabbers hier :eek:
mijn eerste cd was van bob marley, maar later kocht ik wel eens zo een sonic dance shit cd voor de leuke nrs maar gabber etc nee bedankt Rat |
Citaat:
Shit ik spoorde niet :D |
op de basisschool wa sik fan van 2 unlimited :D
en ik was fan van Hanson :o dat is wel leuk om te luisteren die goeie ouwe tijd :D |
Citaat:
En bsb enzo daar heb ik nooit naar geluisterd.. dat doet mn moeder al :o |
Ik had vorige week Inkom op de universiteit.. en 's avonds was dr een feest, en daar kwamen de Party Animals optreden.. was wel erg grappig om dat allemaal weer eens te horen :)
Maar verder luister ik dat van vroeger nooit meer.. |
Weet je, Party Animals enzo, dat vind ik niks meer, maar ik luister nog vaak met plezier naar Dune. Dat vind ik echt mooi gewoon eigenlijk...
|
Hmm. Ik vraag me af of je over pak 'm beet 10 jaar nummers gaat noemen die je momenteel luistert.
|
culture beat,snap,dr alban maar dat draai ik nog wel eens in de 2 maanden.
|
alle kinderen voor kinderen liedjes
|
Spice Girls :p :D :cool:
|
Citaat:
maar ze maken wel zelf muziek hoooor... ze doen niet alleen maar rare dansjes.... maargoed... hoelang is dat nou al geleden? ik denk zoon 5 jaar... ik ben in die 5 jaar toch echt andere wegen ingeslagen... |
flippo smash hit's
|
Nakatomi - Children of the night
(Vind ik nog steeds een mooi nummer trouwens...) |
VOF de Kunst - Eén kopje koffie :o
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: allergaafst! :) |
*jeugdsentiment!!!!!!* :D
idd, al die happy harcore shit, 4 tune fairytales, 2 borthers on the 4th floor, dune (blijft leukkk :cool::)(y)), paul elstak, party animals, nakatomi (children of the night.......zooooooown mooi nummer!! (y):o) ben nog steeds wel happy hardcore fan eigenlijk :o:o:D en ik vond gala-freed from desire ook heel gaaf :):D en natuurlijk the spice girls :p |
Citaat:
heb zelfs cd |
Ik luister supervaak kinderen voor kinderen, maarja die vind ik niet fout, die vind ik gewoon leuk :)
Foute nummers... ow van de Spice girls, die nummers luister ik nog wel eens als ik in een jeugdsentimenten-bui ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luisterde altijd naar de spice Girls
Ik was er gek van.. Al die jongens bij ons zaten midden in de hardcore/gabberscene weet je wel allemaal zo'n aussi aan en dan maar hakken... ik had echt zowiets van: okay what ever.. (op de manier dat een 9 jarig iemand dat zou zeggen he) |
Nadeel is dat je niks van die happy shit enzow kan downloaden zonder dat er een of andere trance remix van is gemaakt, of een dj *vul hier een debiele kutnaam in* eraan heeft lopen kloten, Wil ik eens herrineringen ophalen flip ik hier achter me pc vandaan!
|
en wat deed bij deze ex-gabbers de omslag naar 'die hard' metal/punk/gothic etc...?
Rat |
De muziek ;)
Edit/ Om eerlijk te zijn geleidelijk, in de 1ste aussi dragende nepgabber :P, in de tweede kwam ik met gasten in aanraking die rap en punk(the offspring) luisterden, en ik ging van allebei wat lezen, toen we van plan waren een bandje op te richten in het liquido - narcotic "tijdperk, de 2de voor mij dus" ging ik gitaar spelen, dat gaf de doorslag... sindsdien tot de 5de (+ een extra jaar derde ;)) deze muziek blijven luisteren |
Jah Thunderdome 6 was de eerste (destijds 'coole' ) muziek die ik kocht, maar een cassettebandje :S
En later nog Thunderdome cd 9 gekocht, mijn broer kocht toen 7 en 10. Daarnaast natuurlijk Happy Hardcore (deel 3) en andere crap kopieerde ik op cassettebandjes (zoals Nightmare in Rotterdam)...Heb ik trouwens nooit afgeluisterd :P Wat een ontiechelijk foute muziek was dat :S Heb ook mn hele jeugd Queen geluisterd, maar da's niet fout :) (op een paar nummers na :D) En Kinderen voor Kinderen niet te vergeten ;P ik begon geloof ik met deeltje 10....Maar dat was voor mn hardcore tijd. Was overigens geen gabber. Nee, echt niet ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik luisterde echt van alles!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |