| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Shit ik spoorde niet
|
|
||
|
Citaat:
maar ze maken wel zelf muziek hoooor... ze doen niet alleen maar rare dansjes.... maargoed... hoelang is dat nou al geleden? ik denk zoon 5 jaar... ik ben in die 5 jaar toch echt andere wegen ingeslagen...
|
|
|
|
*jeugdsentiment!!!!!!*
idd, al die happy harcore shit, 4 tune fairytales, 2 borthers on the 4th floor, dune (blijft leukkk ![]() ![]() ) ben nog steeds wel happy hardcore fan eigenlijk ![]() ![]() en ik vond gala-freed from desire ook heel gaaf ![]() en natuurlijk the spice girls
|
|
|
|
Ik luister supervaak kinderen voor kinderen, maarja die vind ik niet fout, die vind ik gewoon leuk
![]() Foute nummers... ow van de Spice girls, die nummers luister ik nog wel eens als ik in een jeugdsentimenten-bui ben.
|
|
||
|
Citaat:
geweldig!! ![]() en de 1e cd van de spice girls blijft gewoon leuk
|
|
||
|
Citaat:
waren mn ouders alleen geloof ik niet zo blij mee *oeps* ![]()
|
|
|
|
Ik luisterde altijd naar de spice Girls
Ik was er gek van.. Al die jongens bij ons zaten midden in de hardcore/gabberscene weet je wel allemaal zo'n aussi aan en dan maar hakken... ik had echt zowiets van: okay what ever.. (op de manier dat een 9 jarig iemand dat zou zeggen he)
|
|
|
|
Nadeel is dat je niks van die happy shit enzow kan downloaden zonder dat er een of andere trance remix van is gemaakt, of een dj *vul hier een debiele kutnaam in* eraan heeft lopen kloten, Wil ik eens herrineringen ophalen flip ik hier achter me pc vandaan!
|
|
|
|
De muziek
![]() Edit/ Om eerlijk te zijn geleidelijk, in de 1ste aussi dragende nepgabber , in de tweede kwam ik met gasten in aanraking die rap en punk(the offspring) luisterden, en ik ging van allebei wat lezen, toen we van plan waren een bandje op te richten in het liquido - narcotic "tijdperk, de 2de voor mij dus" ging ik gitaar spelen, dat gaf de doorslag... sindsdien tot de 5de (+ een extra jaar derde ) deze muziek blijven luisteren
Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 22:29. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Jah Thunderdome 6 was de eerste (destijds 'coole' ) muziek die ik kocht, maar een cassettebandje
![]() En later nog Thunderdome cd 9 gekocht, mijn broer kocht toen 7 en 10. Daarnaast natuurlijk Happy Hardcore (deel 3) en andere crap kopieerde ik op cassettebandjes (zoals Nightmare in Rotterdam)...Heb ik trouwens nooit afgeluisterd Wat een ontiechelijk foute muziek was dat ![]() Heb ook mn hele jeugd Queen geluisterd, maar da's niet fout (op een paar nummers na )En Kinderen voor Kinderen niet te vergeten ;P ik begon geloof ik met deeltje 10....Maar dat was voor mn hardcore tijd. Was overigens geen gabber. Nee, echt niet
Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 22:55. |
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||