![]() |
als je 1 vraag mocht stellen aan god
wat zouden jullie vragen aan god, als jullie 1 vraag mochten stellen?
mijne zou zijn, wat is er na de dood dat is de enige vraag die ik echt zou willen weten, als ik god tegen zou komen |
Citaat:
Je zou dan kunnen vragen: Ga ik naar de hemel of de hel? Ik zou vragen: 'WIE of WAT heeft UW leven mogelijk gemaakt?' |
Simpel: Wat is het meest nuttige dat ik van u te weten kan komen?
De perfecte vraag kan een mens toch niet verzinnen maar hij weet beter dus is het zo opgelost. |
Citaat:
Wedden dat hij zou antwoorden met: Dat weet jij het beste, iemand2000. |
Ik zou vragen: waarom doet u niets tegen die oorlog als u toch bestaat?
|
wat is de zin van het bestaan...
|
Citaat:
En ik bedoelde niet perse mezelf, gewoon wat het beste zou zijn om van hem te weten te komen. Als ik het op mezelf zou betrekken zou hij nog steeds iets anders dan dat moeten antwoorden omdat ik niet alles over mezelf en de wereld weet. Verder past jouw antwoord wel prachtig in het idee dat God niet diegene is die ons moet helpen met antwoorden maar dat wij antwoorden in onszelf zouden moeten zoeken. |
Welke vraag mag ik na deze stellen?
of Pardon, mag ik U iets vragen? Nee, beter lijkt m e te vragen "waar komt U vandaan/Hou oud bent U?" Geeft gelijk inzicht tussen "eeuwigheid" en tijd. REIE Zeg, als God niet stoffelijk is, waar spreekt-ie dan mee? |
Wil je me mijn geheugen wissen alsof ik je nooit gekend heb
|
"biertje?" (ik denk niet dat je God tegen kunt komen alsof het de buurman is, en er tegen aan kunt gaan praten; zo geloven kinderen)
|
er is niets dat god is/heet, dus kan hem ook niets vragen
|
wat is de hoofdstad van equatoriaal guinea?
|
"mag ik de meest elegant denkbare bewijzen voor de vierkleurenstelling en het '3n+1'-probleem misschien eens zien? (alsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft)"
:) |
'k geloof niet in een god of iets anders bovennatuurlijks, maar stel dat ik hem/zij/het zou tegenkomen dan zou ik toch vragen:
Hoe is alles ontstaan? |
Houdt het heelal ergens op?
:P:P |
Citaat:
|
Bestaat u?
|
Ik denk dat het dan is: waarom is er zo veel ellende op de wereld?
of anders of mijn ouders en zussen in de hemel komen, hoewel ze niet gelovig zijn. |
Citaat:
|
Zoveel oorlog, zoveel vervuiling, zoveel armoede, zoveel ellende. Waarom doet u niets?
|
Mag ik u 100 vragen stellen?
|
Citaat:
|
als ie echt zou bestaan zou ik vragen, waarom hij ons zo naar de tering laat gaan, hij houd toch van ons allemaal? waarom is er dan oorlog , waarom zijn er dan ziektes als kanker en aids etc.
|
Citaat:
Ik zou vragen: Bestaan er andere goden? |
Citaat:
we? we? wat is dat voor onzin, nu zijn wij de dupe omdat adam en eva het verknalt hebben.... |
Wat was er toch in Godsnaam (erg toepasselijk) voor de oerknal??
Of zou ie zelf ook nog steeds geloven dattie zelf alles geschapen heeft? |
waar komen de bruine mensen vandaan?....als adam en eva allebei blank waren
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen;
"Ik wil u niks te vragen, mag iemand anders die wel met een vraag zit in plaats van mij een vraag aan u stellen?" |
Citaat:
ik zou vragen "Wat zou jij vragen als je 1 vraag aan god mocht stellen?" :p |
Als het mogelijk zou zijn om god een vraag te stellen zou hij niet antwoorden. Anders zou het geen god meer kunnen zijn. De enige manier waarop je iets van god te weten kan komen is door hem te beleven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is gewoon een feit dat adam en eva volarisch waren :rolleyes: |
biertje?
|
Citaat:
|
mensen uit India zijn toch ook van arische afkomst?
|
Citaat:
|
Waarom mijn Mama?? Of Mag ze nog HEEEEEEEEEEEELLLL lang bij ons gezin mag blijven omdat we niet zonder d'r haar kunnen,en we houden zoveel van haar...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebbie wiet? :P
|
Citaat:
De heersende opvatting in de antropologie is dat er drie rassen zijn: het Kaukasische, het Mongoolse en het negroïde ras. Tot het Kaukasische ras behoren alle 'blanken' en verder alle mensen die niet tot het Mongoolse of negroïde ras behoren. Dus ook Arabieren, Pakistani's, Indiërs en Indonesiërs. Tot het negroïde ras behoren alle 'negers'. Dat is vrij duidelijk bepaalbaar aangezien deze bepaalde trekken hebben: brede neus, grote lippen, kroeshaar. Tot het Mongoolse ras behoren alle mensen met een huidplooi boven het oog, dus Chinezen/Japanners maar ook Eskimo's en bepaalde groepen mensen uit Oezbekistan en Wit-Rusland. En ontopic: mijn vraag zou zijn: wat is de reden dat U sommige mensen wél in U laat geloven en sommige niet |
Citaat:
*haalt woorden door elkaar*:o |
Citaat:
|
Citaat:
óf, wat is er mis met sex voor het huwelijk? |
Ik zou vragen: Spreekt u nederlands? Want mischien verstaat hij ons helemaal niet.
|
Hmmmm ja...in welke taal zou je die zin zeggen dan..?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |