Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wedden dat hij zou antwoorden met: Dat weet jij het beste, iemand2000.
||
Citaat:
En ik bedoelde niet perse mezelf, gewoon wat het beste zou zijn om van hem te weten te komen. Als ik het op mezelf zou betrekken zou hij nog steeds iets anders dan dat moeten antwoorden omdat ik niet alles over mezelf en de wereld weet. Verder past jouw antwoord wel prachtig in het idee dat God niet diegene is die ons moet helpen met antwoorden maar dat wij antwoorden in onszelf zouden moeten zoeken.
|
Welke vraag mag ik na deze stellen?
of Pardon, mag ik U iets vragen? Nee, beter lijkt m e te vragen "waar komt U vandaan/Hou oud bent U?" Geeft gelijk inzicht tussen "eeuwigheid" en tijd. REIE Zeg, als God niet stoffelijk is, waar spreekt-ie dan mee?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik zou vragen: Bestaan er andere goden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De heersende opvatting in de antropologie is dat er drie rassen zijn: het Kaukasische, het Mongoolse en het negroïde ras. Tot het Kaukasische ras behoren alle 'blanken' en verder alle mensen die niet tot het Mongoolse of negroïde ras behoren. Dus ook Arabieren, Pakistani's, Indiërs en Indonesiërs. Tot het negroïde ras behoren alle 'negers'. Dat is vrij duidelijk bepaalbaar aangezien deze bepaalde trekken hebben: brede neus, grote lippen, kroeshaar. Tot het Mongoolse ras behoren alle mensen met een huidplooi boven het oog, dus Chinezen/Japanners maar ook Eskimo's en bepaalde groepen mensen uit Oezbekistan en Wit-Rusland. En ontopic: mijn vraag zou zijn: wat is de reden dat U sommige mensen wél in U laat geloven en sommige niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
óf, wat is er mis met sex voor het huwelijk?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
'christen' die twijfelt Verwijderd | 102 | 08-08-2005 12:36 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 |