![]() |
help mij om 4 zinnen te vertalen FRANS>NE
hallo!!wie jullie mij helpen deze zinnen te vertalen????en als jullie ook 3 havo zijn en het boek omnibus hebben...zit dan ff je mailadres erbij dan mail ik je het pw wel ff!
van 12.1 en 12.2,gramm. en oefeningen ok? vertaaal deze zinnen: - on nous envoie une nouvelle institutice. - mademoiselle larue nous expli1uait les multiplications. - elle a commence a nous interroger - jaques m'a raconte ce qui s'est passe en classe. deze zinnen komen uit oef. 33 als iemand het boek heeft HELP ME TE VERTALEN XXX MAAAIKE |
Citaat:
|
Citaat:
lerares |
- on nous envoie une nouvelle institutice.
Men heeft ons een nieuwe <???> gestuurd. Ik denk dat het is: men stuurt ons een nieuwe (???). Zonder HEEFT . |
Citaat:
|
- elle a commence a nous interroger
zij begon met ons te ondervragen gloof ik http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
respectievelijk: men heeft ons een nieuwe lerares gestuurd men stuurde on een nieuwe lerares passé simple: idem: men stuurde on een nieuwe lerares *Juffrouw Larue heeft ons de vermenigvuldigingen uitgelegd. *(elle a commencée) ze is begonnen ons te ondervragen of ze heeft ons ondervraagd *Jacques heeft me verteld wat er is gebeurt in de klas (als het ce passe was dan is het : wat er in de klas gebeurt, tegenwoordige tijd dus) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
men stuurt ons een nieuwe lerares/jufrouw |
Citaat:
|
Schrijf je Frans zonder fouten, dan gaat 't al veel beter!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |