![]() |
opwinden
hoe wind je een jongen het best op?
ik weet dat er bijna niets makkelijkers bestaat :D maar toch reacties graag |
hem afwijzen
worked for me :) |
Misschien heb je hier iets aan: http://forum.scholieren.com/showthre...light=vriendje
|
met je ass met je voor em bewegen
|
je kut in zijn neus duwen
|
Citaat:
|
Citaat:
werkt dat ook vice versa? dus als je een meisje wil opwinden gewoon je pik in d'r neus rammen... |
Citaat:
denk het niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sleuteltje in de rug, ff draaien, klaar.
|
Citaat:
opwinden... :D vind hem erg leuk... |
Citaat:
|
Citaat:
maar als die jongen je aantrekkelijk vindt, raakt ie al opgewonden als je een scheet laat :) |
Citaat:
|
denk dat dat wel een beetje niet meevalt
|
Nou, echt veel nuttige reacties zie ik nog niet..Ik zal het proberen:
Een belangrijk punt heeft Optima al genoemd, het afwijzen. Kleed jezelf en hem uit (langzaam svp.). Zoen hem op veel verschillende plekjes en op verschillende manieren (kusje, zuigen, sabbelen, likken), aan te raden zijn: oren, tepels, nek (ook vooral het stukje onder het oor, tussen de kaak en de pezen in). Ik word er altijd erg opgewonden van als mijn vriendin met haar borsten over mijn kruis gaat, misschien is dat ook aan te raden. Rugkriebelen en ehm kruiskriebelen (en dan niet alleen het aftrekken) werken ook wel. Nou, en als jullie allebei opgewonden zijn, kunnen jullie het gaan doen natuurlijk. Trekken en pijpen zijn natuurlijk ook opwindend, maar eigenlijk meer bevredigend. |
Citaat:
|
hahha
ja das toch erg persoonlijk "het best" maar idd is het volgens mij niet ECHT moeilijk |
of je bent natuurlijk gewoon EGT heel onaantrekkelijk, :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm...
Als ik echt enorm opgewonden ben, maar hij wil gewoon slapen.. tja... Dan ga ik hem over zijn rug kriebelen, over zijn hoofd aaien, kusjes geven. Soms met mijn kont wiebelen, vindt hij leuk ;) En tja.. zachtjes kusjes geven rond zijn kruis... Langzaam op hem gaan liggen, zo met twee blote buiken tegen elkaar. En dan wanneer hij ineens ook wil, zeggen van:'Nee, eigenlijk ben ik best wel moe..' Mijn vriend probeert míj dan altijd over te halen door tegen mijn rug aan te kruipen, mij over mijn buik/rug te aaien. Ondertussen hou ik vol dat ik écht moe ben, en gaat hij verder. Hij raakt steeds meer opgewonden, ik ook.. en tja, zo raken we aan het vrijen he ;) |
Is er zo geen algemeen "iets" waarmee je een jongen mee kunt opwinden? Kwestie van een goed voor-voorspel te hebben :D
|
Citaat:
jazzy: zomaar 'een' jongen die je aantrekkelijk vindt maar niet (goed) kent: ik denk oogcontact maken en verleidelijke blikken werpen enzo. Als je m wel kent (vriend) zal hij je dat het best kunnen vertellen lijkt me. :cool: |
ik ben nu al opgewonden door het lezen van die reacties :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer eens een lekkere pijpbeurt :) |
in zn oor hijgen :P
|
Citaat:
|
Een lieve tedere toen, strelen over het hele lichaam (dus niet alleen HET strelen)...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |