![]() |
|
Misschien heb je hier iets aan: http://forum.scholieren.com/showthre...light=vriendje
|
Nou, echt veel nuttige reacties zie ik nog niet..Ik zal het proberen:
Een belangrijk punt heeft Optima al genoemd, het afwijzen. Kleed jezelf en hem uit (langzaam svp.). Zoen hem op veel verschillende plekjes en op verschillende manieren (kusje, zuigen, sabbelen, likken), aan te raden zijn: oren, tepels, nek (ook vooral het stukje onder het oor, tussen de kaak en de pezen in). Ik word er altijd erg opgewonden van als mijn vriendin met haar borsten over mijn kruis gaat, misschien is dat ook aan te raden. Rugkriebelen en ehm kruiskriebelen (en dan niet alleen het aftrekken) werken ook wel. Nou, en als jullie allebei opgewonden zijn, kunnen jullie het gaan doen natuurlijk. Trekken en pijpen zijn natuurlijk ook opwindend, maar eigenlijk meer bevredigend.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm...
Als ik echt enorm opgewonden ben, maar hij wil gewoon slapen.. tja... Dan ga ik hem over zijn rug kriebelen, over zijn hoofd aaien, kusjes geven. Soms met mijn kont wiebelen, vindt hij leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() jazzy: zomaar 'een' jongen die je aantrekkelijk vindt maar niet (goed) kent: ik denk oogcontact maken en verleidelijke blikken werpen enzo. Als je m wel kent (vriend) zal hij je dat het best kunnen vertellen lijkt me. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Exhibionist Nuex | 14 | 12-01-2017 20:06 | |
Seksualiteit |
Wat is er opwindend aan borsten? Sha'Quessir | 87 | 15-12-2003 20:44 | |
Seksualiteit |
vind jij piercings (sexueel) opwindend? jnieuwelaar | 64 | 05-05-2003 20:51 | |
Seksualiteit |
donkere meisjes opwindend???? baz mania | 86 | 22-03-2003 15:45 | |
Seksualiteit |
Zijn Sexfilms opwindend le Big Boss | 36 | 18-05-2002 11:39 | |
Seksualiteit |
Waarom vinden jongens bi-meisjes zo opwindend? Sister Bliz | 19 | 29-01-2002 13:57 |