![]() |
Onze liefde
Opvallend hoe we
samen vormen alsof het zo gemaakt is alsof het zo zou horen Opvallend hoe jouw lichaam aansluit op het mijne Hoe we steeds opnieuw elkaar weer kunnnen vinden Hoe jij mijn verlangens kent en ze bevredigt simpel door mij te geven wat ik wil met je eigen lichaam en je eigen geest Opvallend hoe onbegrijpelijk dit soort gevoelens zijn hoe ongelofelijk onze liefde is Alsof het zo gemaakt is Alsof het zo zou horen |
:)
dat alsof het zo zou horen doet me ergens aan denken.. weet alleen niet meer wat.. oja :): "alsof het hoort zo, alsof het echt niet anders kan" stukje uit een liedje van blof (ja met een streepje door de o) ik vind het wel een mooi gedicht, het ritme is een beetje vaag, en jammer dat dat opvallend niet vaker teruggekomen is, verder (y) |
Haha ja is dat zo? Moet ik toch Blof ff keertje luisteren :)
En thnx voor je reactie |
(y) mooi!
tjaah ik heb net een maand een vriendin :) :) (sorry dat ik jullie lastig val met mijn prive-leven, overigens) en het gedicht is verwoordt wel goed wat ik soms denk. Leuk dat je je zo kan herkennen in een gedicht, is nieuw voor mij. Mooi ook dat dat 'opvallend' steeds terugkomt, geeft het geheel een eigen 'gezicht'. |
Dankjewel :)
Mijn vriend en ik zijn bijna 2 jaar samen .. maar ik weet nog niet of ik het hem zal laten lezen. |
Als je op een forum post dan is het aan te raden om van te voren het announcement van dat forum te lezen, dan weet je wat de regels op dat forumonderdeel zijn. Hier op dop geldt bijvoorbeeld de regel: Niet meer dan twee topics per dag per persoon.
Het announcement van dop is te vinden op: http://forum.scholieren.com/announcement.php?forumid=25 Uitwaaien Altijd als ik verdrietig was Zocht ik díe oneindigheid Waarin ik éven niets betekende En welk ik vond in de natuur Altijd als ik me eenzaam voelde Was dát de plek waar ik huilde De natuur was mijn vriend En liet mij mezelf zijn Zo staat iedere zandkorrel voor mijn gedachten Herinneringen en belevenissen De zee – vormt het water Welk ík aan elkaar heb gehuild Míjn tranen werden water Míjn gedachten werden zand Beiden verplaatsbaar en meegevlogen Op de wind .. Want verbannen emoties Zoeken een weg van uiting Mijn emoties zijn verwaaid Meegevoerd Geen enig herinnering meer Maar nu onderdeel van dit geheel Slechts, Door dat ene uurtje op het strand Wie zijn we? Zou ik zijn zoals ik denk? En ben jij zoals je zelfbeeld zegt? Of zoals ik jou zie en anderen je bekijken Zie jij mij zoals ik ben? Of zoals ik mezelf zie? En zie ik jou zoals jij denkt dat je bent? Wie ben ik En wie ben jij Wie in godsnaam zijn dan wij? |
Jij hebt een sterke manier van verwoording!. De gedichten lezen stuk voor stuk fijn weg en geven goed en duidelijk weer, waar het over gaat. Uitwaaien spreekt mij het meeste aan, "Wie zijn we">>leuk die gedachten er in verwoord. Onze liefde>>>Erg mooi qua vorm(en ook qua verwoording)
|
*bloos* wat een lief compliment :) thnx!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |