Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je op een forum post dan is het aan te raden om van te voren het announcement van dat forum te lezen, dan weet je wat de regels op dat forumonderdeel zijn. Hier op dop geldt bijvoorbeeld de regel: Niet meer dan twee topics per dag per persoon.
Het announcement van dop is te vinden op: http://forum.scholieren.com/announcement.php?forumid=25 Uitwaaien Altijd als ik verdrietig was Zocht ik díe oneindigheid Waarin ik éven niets betekende En welk ik vond in de natuur Altijd als ik me eenzaam voelde Was dát de plek waar ik huilde De natuur was mijn vriend En liet mij mezelf zijn Zo staat iedere zandkorrel voor mijn gedachten Herinneringen en belevenissen De zee – vormt het water Welk ík aan elkaar heb gehuild Míjn tranen werden water Míjn gedachten werden zand Beiden verplaatsbaar en meegevlogen Op de wind .. Want verbannen emoties Zoeken een weg van uiting Mijn emoties zijn verwaaid Meegevoerd Geen enig herinnering meer Maar nu onderdeel van dit geheel Slechts, Door dat ene uurtje op het strand Wie zijn we? Zou ik zijn zoals ik denk? En ben jij zoals je zelfbeeld zegt? Of zoals ik jou zie en anderen je bekijken Zie jij mij zoals ik ben? Of zoals ik mezelf zie? En zie ik jou zoals jij denkt dat je bent? Wie ben ik En wie ben jij Wie in godsnaam zijn dan wij? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onze liefde Fieneke | 4 | 25-11-2007 12:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Onze liefde Christiana | 5 | 24-11-2005 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Onze liefde. Jenneke.* | 3 | 20-03-2005 22:01 | |