![]() |
Goedkoopste manier om dronken te worden
wat is volgens jullie de goedkoopste manier om helemaal dronken te worden
en : klopt het dat stotterende mensen veel minder last van stotteren hebben als ze dronken zijn ?? |
Stotteren weet ik niet, maar goedkoop dronken worden is makkelijk. Je kunt bv. een goedkope fles wijn (je hebt ze vanaf 1.5 euro..) of twee kopen. Als je die in een redelijk tempo leegdrinkt voel je het vast wel.
|
Bij de supermarkt de goedkoopste halve liter blikken bier kopen...succes gegarandeerd!
|
Citaat:
|
sterke drank SNUIVEN
op de onderkant van een bierflesje gieten. opsnuiven. 3x=zo dronken als een aapje. |
koop een fles jack daniels.. neem een paar slokken.. de rest bewaar je voor de volgende keer.
of tequilla werkt ook wel goed bij mij |
Citaat:
|
40%.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik echt bezopen wil worden; Goldstrike.
echt, das de shit asje wasted wil worre.. not sure about the price though |
Snel, gemakkelijk en zo goedkoop mogelijk dronken worden?
Nou, zuip dan maar direct een hele fles Sabuca leeg! Op de helft van de fles ben je al zat! :) Ripper |
Citaat:
WEL COMBINEREN MET IETS ANDERS, DUS NIET ALLÉÉN MAAR GOLDSTRIKE DRINKEN!!!!!!! |
met een rietje 2 volle longdrinkglazen sterke drank opdrinken.
|
Het goedkoopst? Een fles hele goedkope sterke drank kopen bij de Aldi ofzo.
|
Citaat:
|
spiritus is ook goedkoop.
|
Vraag het aan je locale zwerver..
|
Citaat:
|
op nuchter maag drinken....
dan gaat het ook sneller.... |
in warme omgeving (liefst zomers op balkon/in de achtertuin, maar verwarming op 39 graden moet ook helpen) drinken.... werkt 't sneller/beter
vooral ook niet je drank warm laten worden, zo koud en zo snel mogelijk door 'n zo dun mogelijk rietje opdrinken suc6 verzekerd :) |
Citaat:
Maar ik dnek dat er ook andere factoren meespelen(muziek, mensen, en hoe je je voelt.) Oppassen dat ik niet aan de drank raak :eek: :eek: |
op kosten van je baas drinken :P Maar dat mnagvast niet bij iedereen he tja bij mij bij AH wel :D (niet bij iedere ah hoor) maar is heel goedkoop
|
een flas drank en een rietje. echt gegarandeerd succes
|
40 Liter water drinken. Het schijnt ongeveer hetzelfde effect te hebben, omdat je bloed erdoor wordt verdunt. Heel goedkoop avondje aan de bar zitten, of op de wc.
|
Flesje Spriritus, 50€cent.
is vast al genoemd touwes :) |
Citaat:
|
1) De hele dag niks eten, dan spaar je al geld uit
2) Lopen naar een goedkope supermarkt, zo spaar je benzine of buskaart uit 3) Het goedkoopste merk bier in halve liter blikken kopen (jaeger bier of iets dergelijks, smaakt nergens naar maar slaat wel in), in combinatie met de goedkoopste fles rode wijn die je kunt vinden 4) Drink achtereenvolgens uit blik en fles wijn, bier, wijn, bier, wijn, bier. Cat |
Citaat:
|
Citaat:
--> op zo'n manier dronken worden is denk ik niet helemaal de bedoeling :rolleyes: |
Citaat:
Maarja dat was dus in Canada... |
Citaat:
|
jack daniels is veel te duur om je lam mee te zuipen vind ik, het is natuurlijk wel lekker maar dat vind ik het geld niet waard (niet dat ik veel alcohol drink eigenlijk :confused: )
ga naar tjechie op vakantie en koop wodka in enzo.. en als dat niet kan gewoon cheap wine uit de supermarkt drinken, zorg alleen niet dat je zoete wijn of rode wijn neemt, rode wijn betekent kater en zoete wijn kom je gegarandeerd van aant kotsen (of je krijgt het gewoonweg niet je strot af :p) ..owja, als je dronken wilt worden met bier is er het kanon van Grolsch (of was het nou dommelsch?) 11,7 % alcohol.. een sixpack is voldoende :p |
het kanon zit inderdaad zo'n 11,7 in ja
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus, iemand heeft ooit een keer 40 liter water gedronken en is daar nogal 'tipsy' van geworden. |
whiskey snuiven!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |