Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
WEL COMBINEREN MET IETS ANDERS, DUS NIET ALLÉÉN MAAR GOLDSTRIKE DRINKEN!!!!!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik dnek dat er ook andere factoren meespelen(muziek, mensen, en hoe je je voelt.) Oppassen dat ik niet aan de drank raak ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-09-2002 om 15:02. |
![]() |
|
![]() |
1) De hele dag niks eten, dan spaar je al geld uit
2) Lopen naar een goedkope supermarkt, zo spaar je benzine of buskaart uit 3) Het goedkoopste merk bier in halve liter blikken kopen (jaeger bier of iets dergelijks, smaakt nergens naar maar slaat wel in), in combinatie met de goedkoopste fles rode wijn die je kunt vinden 4) Drink achtereenvolgens uit blik en fles wijn, bier, wijn, bier, wijn, bier. Cat
||
Citaat:
--> op zo'n manier dronken worden is denk ik niet helemaal de bedoeling ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja dat was dus in Canada... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jack daniels is veel te duur om je lam mee te zuipen vind ik, het is natuurlijk wel lekker maar dat vind ik het geld niet waard (niet dat ik veel alcohol drink eigenlijk
![]() ga naar tjechie op vakantie en koop wodka in enzo.. en als dat niet kan gewoon cheap wine uit de supermarkt drinken, zorg alleen niet dat je zoete wijn of rode wijn neemt, rode wijn betekent kater en zoete wijn kom je gegarandeerd van aant kotsen (of je krijgt het gewoonweg niet je strot af ![]() ..owja, als je dronken wilt worden met bier is er het kanon van Grolsch (of was het nou dommelsch?) 11,7 % alcohol.. een sixpack is voldoende ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kernenergie--> mening stelling kernenergie moet alternatief worde vor fosiele brands ilovemysweettie | 54 | 02-04-2003 20:40 |