![]() |
Acteurs-topic
Als een soort "reactie" op Gwennygirl's Film-topic een Acteurs topic, het werkt gewoon hetzelfde, alleen wordt nu een acteur genoemd en die wordt afgekraakt of de hemel in geprezen, wel met goed onderbouwde mening aub... de eerste, opwarmertje:
Dustin Hoffman Have fun |
(y)
Chris Rock... |
(Y)
angelina jolie |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb maar 1 film van hem gezien--> Rainman (y) En ik vond dat ie daar supergoed in speelde, lijkt me niet echt gemakkelijk om een autistische na te spelen, en bij hem leek het gewoon net echt, kwam dus heel geloofwaardig over. ~~~~ Matt damon~~~~ |
Citaat:
Nou bij deze dan nog even...Dustin Hoffman (y) , want hij heeft duidelijk bewezen in staat te zijn zeer uiteenlopende karakters te kunnen spelen... Doelt op Rain man, Sleepers, Hook en Sphere... |
Citaat:
Conclusie: in bepaalde rollen vind ik haar heel sterk, vooral als ze een provocerend iemandje mag spelen, sterke persoonlijkheden, eigenzinnige types. :) *denkt* Kevin Spacey Sorry, heb zojuist American Beauty gezien. :D |
Citaat:
Tom Hanks? |
(y)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zo veel films met hem gezien heb, maar in de films die ik gezien heb was hij enorm goed. Goeie uitstraling en zo. Het is ook allemaal heel geloofwaardig wat hij speelt. ~~~~~Viggo Mortensen~~~~~ |
(y)
Een goeie acteur die soms terecht komt in middelmatige (tot slechte) producties, maar hij vertolkt altijd zijn karakter op een manier dat het boven het gegeven materiaal uitstijgt -- wat hem vaak doet opvallen (zoals in THE PROPHECY als satan). MICHAEL BIEHN |
(y) (n)
Middelmatige acteur die echt alleen goed is in James Cameron producties.(The Terminator, Aliens, The Abyss) Jason Lee |
Citaat:
Guy Pearce |
Guy Pearce heeft nog niet zo heel veel films op zn naam staan, maar toch heeft ie in in ieder geval in twee goede films gespeeld: L.A. Confidential en Memento.
Deze twee films laten duidelijk zien dat hij talent heeft. Hoop ooit eens meer van 'm te zien. Jason Statham |
(y) vind ik wel een goede acteur :)
Kevin Costner :D :cool: |
Citaat:
Frances McDormand |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |