![]() |
Drunkenmunky = dom of funny!?
drunkenmunky heeft 'Without me' van eminem ff omgebouwd, wat vinden jullie ervan? Mooi of stom? Ik vind ut best melig, all1 het is wel zo'n boozywoozy sound en de clip is erg lollig! :p :D
|
Eminem heeft iig al een aanklacht ingediend oid. :)
|
ja?! :confused: lachuh :p maar ik vind dat dansje wel funny in die clip *lekker dom! :p *Maar die van eminem is toch dan weer net iets beter!
|
Kweenie, beide kut denk ik.
|
ja, dat ken he? ;)
|
Drunkenmunkey = DJ Boozywoozy
Elke halve zool met dezelfde apparatuur en zonder enige kennis kan 'm zo nadoen. Ik snap niet wat die prutser in de Top 40 te zoeken heeft. Ik snap de hele Top 40 eigenlijk niet. Je wordt doodgegooit met onoriginele '13 in een dozijn' plaatjes die zonder inspiratie inmekaar geflanst zijn. 538 icm Free Record Shop is hier o.a. de oorzaak van.. die frequentie mogen ze van mij direct feilen. |
Citaat:
|
Citaat:
ga d'r maar vanuit dat men er hier voornamelijk 't zelfde over denkt :) |
KUT....... niet dat ik zo'n fan ben van dat eminem nummer .. maar gewoon hetzelfde melodietje en een sneu bas ritme erover heen... normaal word die "muziek" al makkelijk gemaakt maar dit is helemaal erg
(n) .. boozywoozy.. drunkenmunky hoe dan ook het is naar mijn mening een niet creatieve lul (en dan doel ik op AL zijn nummers) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar stel dat de muziek die jij mooit vind meer aandacht krijgt... dan loop je weer te zeiken dat het te commercieel is... of wordt.... als artiesten bekendheid willen maken, moete ze toch met de smaak van voornamelijk de jeugd meegaan..... op die manier is het dus nooit goed... |
Citaat:
maar een topic over boozywoozy die eminem covert schreeuwt er gewoon om |
Citaat:
|
Ik heb bewondering en verbazing voor die man, dat ie zo populair wordt door het maken van zown kwalitatief laag product. Typerend voor dit decennium?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb et nog niet gehoord...ik hou niet zo van trance, maar respecteer het wel...maar als je dan een hiphop nummer gaat COVEREN in trance vorm...nee, merci...
Trance moet origeneel blijven...een punk cover kan wel eens grappig klinken, of die knockin on heavens door cover van gun n' roses, allemaal ok...maar ga als trancegast toch niet coveren, dat kan gewoon niet voor mij... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |