Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 21:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
drunkenmunky heeft 'Without me' van eminem ff omgebouwd, wat vinden jullie ervan? Mooi of stom? Ik vind ut best melig, all1 het is wel zo'n boozywoozy sound en de clip is erg lollig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2002, 21:05
Verwijderd
Eminem heeft iig al een aanklacht ingediend oid.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 21:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja?! lachuh maar ik vind dat dansje wel funny in die clip *lekker dom! *Maar die van eminem is toch dan weer net iets beter!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 21:13
Verwijderd
Kweenie, beide kut denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 21:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, dat ken he?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 22:56
Beathoven
Beathoven is offline
Drunkenmunkey = DJ Boozywoozy

Elke halve zool met dezelfde apparatuur en zonder enige kennis kan 'm zo nadoen. Ik snap niet wat die prutser in de Top 40 te zoeken heeft.

Ik snap de hele Top 40 eigenlijk niet. Je wordt doodgegooit met onoriginele '13 in een dozijn' plaatjes die zonder inspiratie inmekaar geflanst zijn.

538 icm Free Record Shop is hier o.a. de oorzaak van.. die frequentie mogen ze van mij direct feilen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Beathoven schreef:
Drunkenmunkey = DJ Boozywoozy

Elke halve zool met dezelfde apparatuur en zonder enige kennis kan 'm zo nadoen. Ik snap niet wat die prutser in de Top 40 te zoeken heeft.

Ik snap de hele Top 40 eigenlijk niet. Je wordt doodgegooit met onoriginele '13 in een dozijn' plaatjes die zonder inspiratie inmekaar geflanst zijn.

538 icm Free Record Shop is hier o.a. de oorzaak van.. die frequentie mogen ze van mij direct feilen.
Bedankt voor je mening, ik denk alleen niet dat iemand hier (nog) behoefte aan heeft om over te praten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 23:12
konflict
konflict is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:

Bedankt voor je mening, ik denk alleen niet dat iemand hier (nog) behoefte aan heeft om over te praten.
een waarheid als een koe

ga d'r maar vanuit dat men er hier voornamelijk 't zelfde over denkt
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 10:32
Vinzz
Vinzz is offline
KUT....... niet dat ik zo'n fan ben van dat eminem nummer .. maar gewoon hetzelfde melodietje en een sneu bas ritme erover heen... normaal word die "muziek" al makkelijk gemaakt maar dit is helemaal erg

.. boozywoozy.. drunkenmunky hoe dan ook het is naar mijn mening een niet creatieve lul (en dan doel ik op AL zijn nummers)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:17
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:

ik wel...ik erger me dood aan al die commerciele troep die geen reet voorstelt, maar waar ze bakken vol geld aan verdienen omdat 14-jarige BrEeZaH-snolletjes het 'vet cool' vinden. elke mongool kan zo'n irritant stom klotedeuntje maken..waar blijft de echte muziek? die wordt ondergewaardeerd.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:
waar blijft de echte muziek? die wordt ondergewaardeerd.
echt niet. genoeg mensen luisteren wél naar echte muziek. dat de groep 14-jarige breezer-sletten die nog niet heeft ontdekt, betekent dat niet dat de rest van nederland het niet kan waarderen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:41
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Beathoven schreef:

Dus jij vindt dat FRS zich minder commercieel moet instellen en dus ook minder moet gaan verkopene.... ik vind het juist wel cool als je ziet hoe groot en goed georganiseerd de FRS wel niet is....
Oud 08-09-2002, 11:55
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:

ik wel...ik erger me dood aan al die commerciele troep die geen reet voorstelt, maar waar ze bakken vol geld aan verdienen omdat 14-jarige BrEeZaH-snolletjes het 'vet cool' vinden. elke mongool kan zo'n irritant stom klotedeuntje maken..waar blijft de echte muziek? die wordt ondergewaardeerd.
Dat weet ik, bijna elke muziekforummer weet het. We hebben het er verscheidene malen over gehad. Nu nog een keer...? Nee, dacht het niet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:59
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
empyrian schreef:

elke mongool kan zo'n irritant stom klotedeuntje maken..
probeer het maar es dan....

Maar stel dat de muziek die jij mooit vind meer aandacht krijgt... dan loop je weer te zeiken dat het te commercieel is... of wordt.... als artiesten bekendheid willen maken, moete ze toch met de smaak van voornamelijk de jeugd meegaan..... op die manier is het dus nooit goed...
Oud 08-09-2002, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:

Dat weet ik, bijna elke muziekforummer weet het. We hebben het er verscheidene malen over gehad. Nu nog een keer...? Nee, dacht het niet.
hopelijk niet nog een keer
maar een topic over boozywoozy die eminem covert schreeuwt er gewoon om
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:26
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Retarded schreef:

geen probleem, ik heb laatst toevallig met een sequencer zoeits hoerigs proberen te maken het klonkt precies als die zooi
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:32
Verwijderd
Ik heb bewondering en verbazing voor die man, dat ie zo populair wordt door het maken van zown kwalitatief laag product. Typerend voor dit decennium?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:33
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Retarded schreef:

haha kerel je weet niet wat je lult...ijl alsjeblieft niet zo. ik heb nog redelijk genoeg verstand van Buzz en Impulse Tracker om iets dergelijks te kunnen maken, maak je daar maar niet druk om.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:40
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
snees schreef:

echt niet. genoeg mensen luisteren wél naar echte muziek. dat de groep 14-jarige breezer-sletten die nog niet heeft ontdekt, betekent dat niet dat de rest van nederland het niet kan waarderen.
ik bedoel dat het op tv wordt ondergewaardeerd, in de media uberhaupt. natuurlijk luisteren genoeg mensen naar echte muziek, maar zie je dat ooit in de media voorbij komen? ik niet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:12
Droyd
Droyd is offline
Heb et nog niet gehoord...ik hou niet zo van trance, maar respecteer het wel...maar als je dan een hiphop nummer gaat COVEREN in trance vorm...nee, merci...

Trance moet origeneel blijven...een punk cover kan wel eens grappig klinken, of die knockin on heavens door cover van gun n' roses, allemaal ok...maar ga als trancegast toch niet coveren, dat kan gewoon niet voor mij...
Oud 08-09-2002, 23:38
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:

ik bedoel dat het op tv wordt ondergewaardeerd, in de media uberhaupt. natuurlijk luisteren genoeg mensen naar echte muziek, maar zie je dat ooit in de media voorbij komen? ik niet.
Goh... dan let je toch echt niet op, d'r wordt zat goeie muziek in 'de media' besproken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten