Advertentie | |
|
![]() |
|
KUT....... niet dat ik zo'n fan ben van dat eminem nummer .. maar gewoon hetzelfde melodietje en een sneu bas ritme erover heen... normaal word die "muziek" al makkelijk gemaakt maar dit is helemaal erg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar stel dat de muziek die jij mooit vind meer aandacht krijgt... dan loop je weer te zeiken dat het te commercieel is... of wordt.... als artiesten bekendheid willen maken, moete ze toch met de smaak van voornamelijk de jeugd meegaan..... op die manier is het dus nooit goed...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb et nog niet gehoord...ik hou niet zo van trance, maar respecteer het wel...maar als je dan een hiphop nummer gaat COVEREN in trance vorm...nee, merci...
Trance moet origeneel blijven...een punk cover kan wel eens grappig klinken, of die knockin on heavens door cover van gun n' roses, allemaal ok...maar ga als trancegast toch niet coveren, dat kan gewoon niet voor mij...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|