Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat zou je doen wanneer je een ex tegenkomt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=213981)

Shrek 11-09-2002 17:57

Wat zou je doen wanneer je een ex tegenkomt

Zag net op tv een reclame "als je je ex tegenkomt" (ofzoiets).

Wat zou jij doen? wanneer je een ex van je tegenkomt die je een hele tijd niet gezien hebt.

luckyleo 11-09-2002 18:00

Gewoon normaal praatje maken, gewoon als oude vrienden.
Eigenlijk zoeits doen als in: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=198859

Dusjcrib 11-09-2002 18:04

was op LL zo, kwam ik ineens mn ex tegen.. Ik zag em helemaal niet, toen ie ongeveer naast me stond riep ie: KIM.. en toen zag ik em pas. We hebben gewoon ff staan kletsen, hij had mij en vriendin van me op biertje getrakteerd.. Ff staan lullen, gewoon normaal gezellig. Kvond het eigenlijk heel leuk hem weer te zien..

Bij mn laatste ex weet ik het niet, ben namelijk nog altijd beetje pissig op hem. Ik wil alleen niet heel bot gaan doen alleen maar uit 'wraak' zeg maar.. Ik zou denk ik zo normaal mogelijk doen maar het heel erg oppervlakkig houden. Als hij diepere toespelingen zou maken (dus over het gebeurde zou willen praten ofzo) zou ik daar droog op reageren want voor mij is het afgesloten, had hij maar anders moeten handelen.

En dan bij mn eerste ex zou ik ook heel normaal doen. Kben beetje bitchy omgegaan met hem, dus zou afwachten zijn hoe hij zou doen eigenlijk maar ik zou gewoon een praatje met hem maken.

Jadis 11-09-2002 18:28

Hmz, ik zie 'm bijna heel de dag op school. Ik ben niet meer verliefd op 'm ofzo maar ik betrap mezelf erop dat ik vaak naar 'm kijk. Verder zeggen we niets tegen elkaar.

I'ts Moi 11-09-2002 18:30

Ik ben eerder benieuwd hoe hij reageert als ie mij ziet.....want ik verwacht echt excuses van hem... Maarja wat ik zou doen... Alzzie z'n excuses aan heeft geboden, gewoon normaal, zoals we altijd met elkaar omgingen... als vrienden. Maar op t moment is t beter als ik m niet zie.... :mad:

Kuzzje IK

PardonMe 11-09-2002 18:48

tja zo gewoon mogelijk zou ik proberen te doen.. Niet alsof je ineens de beste vrienden bent ofzo, maar liever ook niet negeren..
Dus gewoon op normale manier met elkaar praten..

Stoetel 11-09-2002 19:33

Ik ben eigenlijk nog altijd goed bevriend met mn exen, dus ik zou er gewoon een babbeltje mee slaan. Maar goed ook trouwens dat ik nog goed met hen overweg kan, want dit jaar zit ik toevallig bij mn eerste ex in de klas :d.

BoemBoem1983 11-09-2002 19:33

Hmmm... de enige keer dat ik een ex tegengekomen ben was het zo dat ik gewoon lol had met mijn vrienden en dat er een goede vriendin naar me toe kwam dat mijn ex stond te huilen om mij... tsja, had ervoor gewoon ff met haar gepraat, meer niet...

als ik haar weer tegen zou komen zou ik gewoon normaal met haar omgaan...

gizmo 11-09-2002 19:37

eehmzz op en normale manier... gewoon mezelf zijn.
Mijn eerste ex kwam ik een keer bij de postbank tegen.. en zeiden beetje hoi enzo... liep niet lekker..
andere.. kwam ik op school tegen.. zit bij vriendengroep.. dus gewoon zo van hoi :)

U-NiQ 14-09-2002 09:03

Ehm.. hallo zeggen?

:D

Lethalis 14-09-2002 09:08

Dat hangt van de omstandigheden en de manier waarop het uit is gegaan af, lijkt me.

Geen ervaring mee. Heb ook geen ex, dus ja :o

StefanLovertje 14-09-2002 09:36

das makkelijk ik heb geen ex :)

Yolcu 14-09-2002 09:56

Ben gisteren nog wat met m'n ex gaan drinken. Was de eerste keer dat ik hem zag sinds het uit is (bijna een maand), we zijn 22 maanden bij elkaar geweest. Het was wel vreemd maar we hebben gewoon gekletst als vrienden, hebben een terrasje gepakt, zijn nog een stukje gaan rijden en toen nog ff bij mij thuis wat gedronken.

Dus als ik hem tegen zou komen zouden we gewoon aan de praat raken, we zien elkaar nu nooit meer dus als we elkaar zien hebben we veel te vertellen. We praten allebei nogal veel dus..

M'n 'vorige ex' zeg maar, die kwam ik nog dagelijks tegen op school, dan praatten we niet echt. Nu spreek ik hem heel af en toe op msn en soms kom ik m tegen. Maar lange gesprekken zijn het niet ofzo.. meer het basis-gesprek: hoe ist? ja met mij ook goed. bla bla..

Maar als ik hem tegen kom probeer ik ook een gesprekje met hem aan te knopen.. hij is wat stiller dus hij zal niet zo super veel terugzeggen..

Ninnoc 14-09-2002 13:50

normaal...ik heb niet echt exen, was nooit echt serieus namelijk.
maar de 'exen' die ik heb of zie ik nooit meer of zie ik af en toe en zijn jongens waar ik best om geef.

Tha White Eagle 14-09-2002 13:55

hahaha, zal mij niet overkomen. Heb namelijk nog niet eens een EX :rolleyes:

LittleLucille 14-09-2002 14:46

kwam vandaag ex tegen op de fiets... zei gewoon hoi en hij zei ook hoi en jah moest door fietsen maar anders had ik wel even praatje gemaakt .... :)

Monica 14-09-2002 14:47

Verbaasd kijken, zo groot is de kans nu ook weer niet dat ik één van mn exen tegenkom.
Maar goed, als het mogelijk is gewoon ff praten. Kijken hoe het gaat, dat soort dingen. Ik ben niet het type om hard door te lopen of te negeren.

girl18 14-09-2002 15:22

ligt er toch echt aan hoe het uit is gegaan he.. kijk als ik een van me exen tegen komt die mij heeft gedumpt voor een ander mijd ik die liever.. maar als ik een ex tegen kom waar ik echte vrienden mee ben geweest is het een ander verhaal.. dan kan ik wel een gesprek voeren

highlight 14-09-2002 15:32

hoi zeggen?

)Vampje( 14-09-2002 16:29

Hm, ik kwam gisteren een ex tegen, en wat ik voornamelijk dacht was:"Shit, wat is die lelijk geworden!!"
Ligt eraan welke ex het is natuurlijk, maar ik kom er vrijwel nooit een tegen. Er is ook maar 1 ex met wie ik een praatje zou maken.

Roozie 14-09-2002 18:04

Ligt er aan welke!

Als ik mijn laatste vriendje tegenkom dan ga ik vragen of hij en ik ff op een terrasje kunnen bijkletsen.
Als ik mijn bijna-vriendje van een tijd geleden tegenkom dan ga ik heel hard slikken (heb hem al 4 maanden niet gezien but still in my head (n) (n) (n) (n) (n) )

charly not 14-09-2002 18:04

nou, het kan NIET opvlakkiger.
Soms zeg ik 'hoi', en soms hij 'hoi'. Naja, super stom. En soms kijken we elkaar gewoon zo aan van :rolleyes: . Beetje jammer. Maar goed, hij doet gewoon mega triest en dan doe ik ook maar triest. En als ie zat/aangeschoten is, en ik ook. dan komt er meestal nog wel wat meer uit. Maar hij loopt gewoon zo ACHTERLIJK te doen.. Ik weet niet eens waarom eigenlijk??! :confused:
Miss, om het feit dat et n ex is :confused: . Naja het interesseert me verder weinig, maar ik vind wel dat ie gewoon normaal tegen me kan doen.. Ookal zou je kunnen zeggen dat ik ook normaal moet doen, maarjah, eigenlijk doe ik dat wel. Maar als hij dan stom reageerd.. dan heb ik ook geen zin om normaal te doen..
--> en ik zie em overigens best veel, en het is ook zo stom, heel veel doet ie ook 'aardig' als et hem uitkomt, als z'n broertje derbij staat bijv. :rolleyes:
sukkel :rolleyes:

Tha White Eagle 14-09-2002 19:04

shit happends....

Lucky Luciano 14-09-2002 19:15

Ik kom mijn ex regelmatig tegen en we gaan gewoon om met elkaar als goede vrienden.

noraly 15-09-2002 08:20

Ik kwam m laatst tegen(na 1.5 jaar)... hij kwam uit de trein waar ik en een vriendin in moesten alleen ik zag m niet... ik liep straal voorbij hem. Maar hij zei ook niks, of liet ook niet merken dat ie mij wel zag. En toen later op msn sprak hij me aan en vroeg hij of ik hem zou herkennen als ik hem tegen zou komen.. Dus ik gelijk van ja dat denk ik wel.... maar dat was dus niet zo. Beetje lullig

Nora

Alicia Silverstone 15-09-2002 10:55

Ligt eraan welke ex :D
Eentje kom ik eens in het half jaar nog weleens tegen met uitgaan... maarjah ik was 14 toen ik wat met 'm had.
Dan zijn er nog 2 exen tegen wie ik nix zou zeggen, waar ik echt met een grote boog omheen zou lopen.
En dan is er nog een met wie ik dolgraag zou willen praten en die ik ook heel graag terugwil. Maarjah, die wil niet met mij praten :(

poetica 15-09-2002 11:44

Ik denk dat het ervan afhangt hoe hij zou reageren. Als hij me ziet en hij draait zich om, dan zal ik er niet naar toe gaan om een praatje te maken. Anders wel, moet toch kunnen?

Knutselsmurfie 15-09-2002 11:54

Gewoon mee praten denk ik... de meeste exen van mij, zie ik nog wel regelmatig en daar praat ik ook gewoon mee. Als vrienden.

miekmuis 15-09-2002 12:51

Hoi zeggen en doorlopen :D

Rrr. 15-09-2002 12:59

Citaat:

miekmuis schreef:
Hoi zeggen en doorlopen :D
:D

saffie 15-09-2002 14:42

ex-categorie a) Niks zeggen
ex-categorie b) Hoi zeggen en 'm dan smeren
ex-categorie c) Er wel even mee ouwhoeren
ex-categorie d) Flink janken en je kut voelen als je 'm weer ziet omdattie jou belazerd heeft en je zo lomp bent dat je 'm toch nog terug wil maar jullie niet meer normaal tegen elkaar kunnen doen

dus tis bij al m'n exen eigenlijk wel anders..

Rrr. 15-09-2002 16:10

Citaat:

saffie schreef:
ex-categorie a) Niks zeggen
ex-categorie b) Hoi zeggen en 'm dan smeren
ex-categorie c) Er wel even mee ouwhoeren
ex-categorie d) Flink janken en je kut voelen als je 'm weer ziet omdattie jou belazerd heeft en je zo lomp bent dat je 'm toch nog terug wil maar jullie niet meer normaal tegen elkaar kunnen doen

dus tis bij al m'n exen eigenlijk wel anders..

same here

the exploding boy 16-09-2002 01:40

zijn nog maar 3 exen die ik af en toe spreek. bij 1tje kom ik 1 keer in de paar maanden langs, en dan is het gewoon gezellig
ander spreek ik niet meer want das een klootzak. en als ik hem zou zien dan zou ik hem waarschijnlijk gewoon negeren.
en 3e is ook een lul, maar helaas kan ik altijd met hem overweg, dus doen we toch altijd weer aardig :( :|

exen daarvoor zie ik nooi meer

dus op zich allemaal best overleefbaar :)

gangsta_bitch 16-09-2002 10:23

met een aantal praat ik gewoon nog zijn nu gewoon vrienden van me, maar ik heb er ook 1 geslagen die was gewoon te ver gegaan gaat ie me voor kanker hoer en turkenslet en alles uitmaken omdat ik het had uitgemaakt voor iemand anders. dat pikte die niet en toen werd ie beetje kwaad in de kroeg en toen had ik hem geslagen. maar laatst zat ik nog op een verjaardag en daar was ook een ex van me en daar praat ik gewoon nog normaal mee en zo. maar die gozer is echt de lul hij kan gewoon te ver gaan en ja dat moet je niet bij mij gaan proberen en me vriend ( = turk ) pikt dat ook niet en tja........ ach ja hij merkt het wel wat er gaat gebeuren, nou ja heb ie al gemerkt.

ciao

Rosa! 16-09-2002 15:58

Ermee praten

Ik heb een paar jongens waar ik wel mee gezoend heb wat iest meer was, maar niet echt een ex zijn, maar daar kan ik nou nog allemaal heel goed mee opschiten dus ik praat er gezellig mee, en mijn ex waar ik 2,5 maand wat mee heb gehad, de eerste keer dat ik 'm weer zag (na 6 weken zomervakantie op school) was het gewoon praten, en misschien nog een klein beetje stroef maar nu gaat het al weer helemaal normaal dus dat is mooi

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.