Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gewoon normaal praatje maken, gewoon als oude vrienden.
Eigenlijk zoeits doen als in: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=198859 |
Advertentie |
|
![]() |
|
zijn nog maar 3 exen die ik af en toe spreek. bij 1tje kom ik 1 keer in de paar maanden langs, en dan is het gewoon gezellig
ander spreek ik niet meer want das een klootzak. en als ik hem zou zien dan zou ik hem waarschijnlijk gewoon negeren. en 3e is ook een lul, maar helaas kan ik altijd met hem overweg, dus doen we toch altijd weer aardig ![]() ![]() exen daarvoor zie ik nooi meer dus op zich allemaal best overleefbaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
met een aantal praat ik gewoon nog zijn nu gewoon vrienden van me, maar ik heb er ook 1 geslagen die was gewoon te ver gegaan gaat ie me voor kanker hoer en turkenslet en alles uitmaken omdat ik het had uitgemaakt voor iemand anders. dat pikte die niet en toen werd ie beetje kwaad in de kroeg en toen had ik hem geslagen. maar laatst zat ik nog op een verjaardag en daar was ook een ex van me en daar praat ik gewoon nog normaal mee en zo. maar die gozer is echt de lul hij kan gewoon te ver gaan en ja dat moet je niet bij mij gaan proberen en me vriend ( = turk ) pikt dat ook niet en tja........ ach ja hij merkt het wel wat er gaat gebeuren, nou ja heb ie al gemerkt.
ciao |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ermee praten
Ik heb een paar jongens waar ik wel mee gezoend heb wat iest meer was, maar niet echt een ex zijn, maar daar kan ik nou nog allemaal heel goed mee opschiten dus ik praat er gezellig mee, en mijn ex waar ik 2,5 maand wat mee heb gehad, de eerste keer dat ik 'm weer zag (na 6 weken zomervakantie op school) was het gewoon praten, en misschien nog een klein beetje stroef maar nu gaat het al weer helemaal normaal dus dat is mooi |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Liefde & Relatie |
negatief over z'n ex :S Verwijderd | 2 | 04-04-2002 18:23 |