![]() |
Zwemmen...
Zijn er op dit forum mensen aanwezig die op een zwemclub zitten en die op een redelijk hoog niveau zwemmen?
|
niemand? :confused:
|
nee sorry...... ik duik, je weet wel met perslugt.... maar dat bedoel je denk ik nie sorry!!!!
.: XxX :. |
Ik doe aan reddend zwemmen, niet op hoog niveau, 1 uurtje per week.
|
Blijkbaar niet veel zwemmers op het sport forum van s.com. Ik trouwens ook niet. Ik zou zeggen, nodig wat zwemmende vrienden uit, dan kan er hier meer over het zwemmen gebabbeld worden. Er zijn toch verschillende goede zwemmers in Nederland op europees / wereld niveau.
|
kweet niet wat hoog is maar als je tijdens nederlandse kampioenschappen 2x 4e wordt..... :D
|
Ik polo, op laag niveau. ;) Ik heb hoger gepolo'd en ook wedstrijden gezwommen (maar dat was weer niet op een hoog niveau ;)). HaWaHaai zwemt wel redelijk hoog, dacht ik. En CoveredEyes zwemt ook, maar ik weet niet op welk niveau. En Wawl heeft hoog gepolo'd. ;)
|
Ah ik zit dus te denken of ik op waterpolo ga. Heb een tijd baantjes gezwommen met een vriendin van me (lekker tussen de bejaarden) en daar kregen we van de badmeester wel eens 'polotraining' oftwel met een bal zwemmen enzo. Waterpolo lijkt me wel heel tof maar ik vroeg me af hoe het bevalt. Hoorde dat het behoorlijk ruig is (op zich geen probleem) en zwaar (ook leuk) maar misschien nog andere opmerkingen, tips enzo?
(of kan ik hier beter een apart topic voor openen?) |
als ik jou was zou ik gewoon een keer een wedstrijd kijken en een training mee doen (dat is over het algemeen geen probleem) dan kan je zelf zien hoe het is. Ik vond het altijd wel leuk iig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet er van houden en ik vind het super. Het is wel zwaar inderdaad, maar daar train je voor... |
Citaat:
(Zit je in dames 1 of 2? (ff op de site aan het kijken ;))) Ik speel nu sinds een half jaar (weer) bij SVH. Citaat:
|
De dames van LZ1886 spelen hoog btw... :eek:
|
Citaat:
En nu zit ik dus bij de dames, maar wel dames twee dus een wat lager niveau maar speel wel af en toe als reserve bij dames 1. Helaas nu even niet, ja die blessures bij polo ook altijd... Ik train nog wel rsutig aan zodat ik over en paar weekjes weer gewoon mee kan doen! |
Citaat:
(Nou moet ik zeggen dat ik dat eigenlijk ook wel iets te laag vind...maar goed, 't is gezellig en leuk en we hebben een jong team ed en daar is ook (heel wat) voor te zeggen, vind ik. :)) |
Citaat:
Wij hebben ook best een jong team het eerste heeft een gemiddelde leeftijd van 19 jaar en dames twee heel gevarieerd. Maar zal rond de 25 liggen. En ja dan hebben we nog het derde mar die zijn een beetje uitgeblust ;) |
Ik doe aan reddingszwemmen, zit nu bij de EHaD-groep, heb alle diploma's, behalve mn ZIA (instructeur)
|
Ik speelde altijd bij Njord. Die zijn dit jaar gepromoveerd naar de eerste klasse bond. Redelijk hoog dus, maar met de kringenslottoernooien zijn we enkele keren (met Brabant dus) derde en vierde van Nederland geworden. Momenteel polo ik op een veel lager niveau, maar wel met erg veel plezier.
|
Ik zwem veel, gewoon baantjes. Maar wedstrijdzwemmen niet. Lijkt me wel leuk trouwens. -Ik zie alleen geen bal omdat ik lenzen heb. :o-
|
Citaat:
Enneh, bij wedstrijdzwemmen hoef je ook geen bal te zien, dat is bij waterpolo. :p (Ik heb een bril, zwem meestal zonder lenzen, zie dus ook weinig, maar de bal, die zie ik wel. ;) En bij wedstrijdzwemmen is dat helemaal geen probleem, wat zou je moeten zien? De kant? Nah, die zie je vast nog wel op tijd. En anders zijn er dus best oplossingen te vinden. (Meisje uit mijn westrijdploeg had -8 en -10 oid en die had zo'n brilletje op sterkte. En mijn halve poloteam speelt met lenzen.) Ik heb btw eens zitten rekenen (ja, ik verveelde me ;))...gemiddelde leeftijd bij ons is 18,2. En de oudste (van 25) is nu gestopt...we krijgen er volgend seizoen wel weer een 'oude' van 28 bij. ;) |
Heey allemaal.
Ik zit ook op wedstrijdzwemmen. en ik zwem dus in een vrij hoog niveau, zit namelijk bij de top 5 van Ned. en mag dus over 1 jaar meedoen met de europese kampioenschappen. echt spannend. zitten er hier nog meer mensen op wedstrijdzwemmeN? :eek: |
Ik doe aan reddend zwemmen, maar ik twijfel of ik er volgend jaar nog wel mee door zal gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |