![]() |
Hookerlook
Wat vinden jullie van je opzettelijk als hoer kleden? Dus niet om mannen te versieren. Meer als knipoog naar je "vrouwelijkheid" :D In bepaalde uitgaansgelegenheden zoals Now & Wow en Escape zie je dat dus ook steeds meer: meisjes met ultrakorte rokjes, netpanty's, en kniehoge laarzen met stilettohakken en puntneuzen! En om het af te maken "hoerige" make-up, dus wit gezicht, donkere ogen en rode lippen....kvind het wel :cool: (y)
|
ja ik ook
|
Ik weet niet zeker of je dat bedoeld..
maar hier [zuid-brabant] noemen we iemand hoer als die van die strakke dingen aan heeft [en bij voorkeur breezers drinkt] en naar trance etc luisteren [ohwjah, en WT]. dat is ook opzettelijk, zo lopen ze er ook de hele tijd bij.. ik weet alleen niet of dit hetzelfde is, ik vind het iig helemaal fout en helemaal niks :) |
Citaat:
|
in amsterdam nemen ze allemaal nog een raamkozijn mee met zo'n rood lampje erachter...wel leuk..danst alleen een beetje lastig
|
oeeh dat heb ik ook welles gedaan :D
- kanten roze topje - superkort (ik-zie-kont) rokje - hakken (bijzonder voor mij!) - superveel make-up - foute cowboyhoed was ech lachuh :D |
Citaat:
|
Zolang de zelfspot er maar afdruipt...
|
Ik schijn een gothichoer :confused: te zijn volgens een aantal mensen die hier altijd in mijn straat niks zitten te doen...ah
Ik weet wel wat je bedoelt maar ik vind het niet echt leuk ofzo |
Citaat:
|
jahooor :rolleyes:
hoeren zijn dom.... en al helemaal als ze het opzettelijk doen |
Ik vind het wel grappig, maar het moet wel écht overdreven zijn, zodat de zelfspot er idd afdruipt.
Ik heb ook wel eens kousen aan ( van die jarretell dingen ) maar die zijn gewoon superhandig :p |
Verschrikkelijk ordinair.
|
Citaat:
|
haha....u bent heel grappig :rolleyes: not
|
Citaat:
|
een beetje ala gwen stefani vind ik cool! maar niet te overdreven.
|
:eek:
Please... vermoei me niet met zulke beschrijvingen. Nee hoor je bent geen hoer als je dat draagt :rolleyes: |
geen idee...nig nooit gezien, dat doen ze hier (zuid brabant) vast nie ofso ?
|
Kan best mooi zijn, het moet ook bij die persoon staan.
|
Ik heb een pimp-look
|
Sommige dingen kunnen leuk zijn, maar niet te extreem nee.. mja extreem kan ook leuk zijn *lol*
|
Wat jij omschrijft vind ik best leuk. Op zich. :)
|
Citaat:
|
Op een bepaalde manier kan het er heel stoer uit zien, als je het met stijl doet, wat je ook op de catwalk ziet. Heeft niks met ordinair te maken, puur met stijl, dit opzettelijk hoerig kleden (want als je echt hoerig BENT, heeft het niks met modebewustzijn te maken maar puur met zo min mogelijk aantrekken). Maar zoals je hier al aan de reacties ziet, kan niet iedereen het idee erachter zien, dus dan word je alsnog voor hoer uitgemaakt, terwijl het daar dus niet zozeer mee te maken heeft.. maar dat soort kleren aandoen met uitgaan, dan vraag je er ook wel om, op de catwalk en in bladen is dan nog iets anders.
|
Ja Esmee, op de catwalk en in bladen zie je inderdaad heel vaak dat soort blote kleding, maar het ging hier om vrouwen die zich in het dagelijks leven (of uitgaans-) zo kleden. Dan vind ik het er echt niet uit zien.
|
Ligt eraan met wat voor gedachte die vrouwen dat doen > maar dat kun je dus niet zien, dus is het meteen van hoppa die heeft een kort rokje aan das een hoer die wil scoren..
Daarom moet je in de plaatselijke discotheek zoiets niet doen. Maar zoals Feestbeest zei, in clubs als de Escape is het heel anders en daar zal de achterliggende gedachte (dus de knipoog) veel duidelijker zijn. |
Ik vind het wel leuk, als een soort doorbreking van de dagelijkse sleur om het zo maar te zeggen!
Maar houd het dan wel bij die clubs... |
Citaat:
|
op de manier die jij beschrijft vind ik t wel leuk :)
ikzelf draag wel 'ns netpanties.. maar verder.. |
iekkkkk!!!! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis overigens wel alleen mooi als je maatje 36 hebt. |
nou ik vind dat best mooi en hoeft egt niet ordinair te staan hoor, met veel kant en mooie laarzen is dat egt super, ik wou dat ik er zo bij durfde te lopen :):), heb et één keer gedaan, maar da was meer richting punk.................met kistjes, netpanty en kort rood rokje..................
|
af en toe wel stoer
donker opgemaakte ogen kunnen mooi zijn ...whatever:D |
Ik vind het wel cool als iemand zich zo durft te kleden.
Alleen hou ik zelf niet echt van die style. |
Citaat:
|
hoerig = gewoon ranzig.....
uitdagend is iets anders....... das (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tijgerprint heerscht!!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nee tijgerprint gecombineerd met " alternatief" , en niet goedkoopig dus = sexy |
Voor een feest hadden een paar vriendinnen van me zich ook voor als hoer aangekleed. Dat het als geintje was, kon je duidlijk zien. Zelf indie kleding hadden ze nog stijl. Op die manier dus (Y). Maarwel alleen voor een speciaal feest of in een discotheek ofzo.
|
Ik draag heel af en toe tijdens uitgaan op de juiste plek:
Een kort rokje (maar wle zo dat ik nog kan zitten zonder mega inkijk ofzow) Kniekousen er onder. Blousje met shirtje er overheen. Nouja, meer een mix tussen classy en hoerig eigenlijk. Bij mij is het meer de "onschuldige schoolmeisjes" look. Dat bedoel je toch ook? |
Hij bedoelt gewoon meisjes die met hun kleding eigenlijk gewoon hun lichaam aanbieden. Van die geile sletjes met geile lere korte rokjes en laarsjes en strakke topjes, die helemaal bezweet staan de dansen met rode wangetjes.
Meisjes die 'hihihihihihiih wat leuk' op alles antwoorden, en bezweet doordansen met hun haartjes die tegen hun gezicht plakken en met open mond in het rond kijken. Dat bedoelt hij. |
Ik vind de make up die er bij hoort nog wel leuk: Smokey eyes en nude lippen, zoals die bladen dat zo mooi zeggen:)
De kleding zou op de catwalk en in bladen wel kunnen, zoals Esmée zei, maar in het dagelijks leven is het een beetje jammer.. En daar komt nog eens bij dat maar 1 op de 5 vrouwen een geschikt figuur heeft voor deze look, dan ishet namelijk helemaaal geen gezicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |