Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Op een bepaalde manier kan het er heel stoer uit zien, als je het met stijl doet, wat je ook op de catwalk ziet. Heeft niks met ordinair te maken, puur met stijl, dit opzettelijk hoerig kleden (want als je echt hoerig BENT, heeft het niks met modebewustzijn te maken maar puur met zo min mogelijk aantrekken). Maar zoals je hier al aan de reacties ziet, kan niet iedereen het idee erachter zien, dus dan word je alsnog voor hoer uitgemaakt, terwijl het daar dus niet zozeer mee te maken heeft.. maar dat soort kleren aandoen met uitgaan, dan vraag je er ook wel om, op de catwalk en in bladen is dan nog iets anders.
|
![]() |
|
Ligt eraan met wat voor gedachte die vrouwen dat doen > maar dat kun je dus niet zien, dus is het meteen van hoppa die heeft een kort rokje aan das een hoer die wil scoren..
Daarom moet je in de plaatselijke discotheek zoiets niet doen. Maar zoals Feestbeest zei, in clubs als de Escape is het heel anders en daar zal de achterliggende gedachte (dus de knipoog) veel duidelijker zijn.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Tis overigens wel alleen mooi als je maatje 36 hebt.
|
![]() |
nou ik vind dat best mooi en hoeft egt niet ordinair te staan hoor, met veel kant en mooie laarzen is dat egt super, ik wou dat ik er zo bij durfde te lopen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Voor een feest hadden een paar vriendinnen van me zich ook voor als hoer aangekleed. Dat het als geintje was, kon je duidlijk zien. Zelf indie kleding hadden ze nog stijl. Op die manier dus
![]()
|
Ik draag heel af en toe tijdens uitgaan op de juiste plek:
Een kort rokje (maar wle zo dat ik nog kan zitten zonder mega inkijk ofzow) Kniekousen er onder. Blousje met shirtje er overheen. Nouja, meer een mix tussen classy en hoerig eigenlijk. Bij mij is het meer de "onschuldige schoolmeisjes" look. Dat bedoel je toch ook?
|
Verwijderd
|
Hij bedoelt gewoon meisjes die met hun kleding eigenlijk gewoon hun lichaam aanbieden. Van die geile sletjes met geile lere korte rokjes en laarsjes en strakke topjes, die helemaal bezweet staan de dansen met rode wangetjes.
Meisjes die 'hihihihihihiih wat leuk' op alles antwoorden, en bezweet doordansen met hun haartjes die tegen hun gezicht plakken en met open mond in het rond kijken. Dat bedoelt hij. |
![]() |
|
Ik vind de make up die er bij hoort nog wel leuk: Smokey eyes en nude lippen, zoals die bladen dat zo mooi zeggen
![]() De kleding zou op de catwalk en in bladen wel kunnen, zoals Esmée zei, maar in het dagelijks leven is het een beetje jammer.. En daar komt nog eens bij dat maar 1 op de 5 vrouwen een geschikt figuur heeft voor deze look, dan ishet namelijk helemaaal geen gezicht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|