![]() |
Venum broeken
Wat vinden jullie van de Venum broeken?
Voor de mensen die niet weten wat dat is : skaterbroeken dus da vrij laag hangen en mega breed zijn ... Heb er gisteren een gekocht en mijn ma is er niet echt content over ma bon :s |
Geweldig?
|
Ik noem dat gewoon een skatebroek of een wijde broek, hoor.. :confused:
Ik vind ze koewl, want ze zitten wel lekker.. enzow.. Heb dr een paar in mn kast liggen, maar eigenlijk is er maar 1 die ik echt heel vaak draag... |
Zolang het maar niet te wijd word vind ik het wel leuke broeken ja :)
|
met een slaapzak kun je niet skaten
|
Citaat:
;) |
Jah wijde broeken zijn wel leuk en zitten erg fijn :)
|
te wijd vind ik niet mooi staan. helaas zitten ze wel heerlijk
|
nou ik vind broeken met een laag kruis op de een of andere manier nie zo fijn zitten... maar verder mag ie van mij wel redelijk wijd zijn hoor :)
|
heb er een paar zitten heerlijk :)
|
ja ze zitten heeerrlijk :)
|
vind ze ook lekker zitten, maar te laag zit nie zo fijn, maar ze zijn wel :cool:
|
ik vind er niks aan :cool:
|
Ik vind die wel vet...maar ze moeten niet 'afzakken'. ik heb zelf overzease :cool:
|
Hmmz wist niet dat dat zo heette, maar die zitten wel erg lekker ja! En ik vind ze er meestal (je kan ook overdrijven) wel cool uit zien.
Mja mijn vader is er ook niet zo gecharmeerd van :) |
Venom - at war with satan
|
voor jongens vind ik ze (y)
voor meisjes minder |
Oh, die waarbij je boxer er bovenuit komt en die je elke keer dat je een stap zet weer omhoog moet sjorren. (n).
|
ik ken het niet echt ofzo, maar het klinkt wel gaaf. en onhandig :)
|
Citaat:
|
een vennom (heb het altijd al zo geschreven - sorry e :)) vindek beter staan bij ne jongen, bij een meisje is het zo... ik-kan-het-niet-uitleggen-maar-ik-vind-het-niet-mooi...
Een klein beetje breed vind ek wel schoon. |
Citaat:
super voor een keer...ik zou um alleen zelf nooit kopen, heb er 's 1 van een vriendin geleend en strak truitje erboven :) super |
Mooi deze draad gaat over wijde broeken, nu gaat banaan gelijk een vraag stellen, als het mag :p
Ok ik houd dus van broeken die halfwijd zijn met een laag kruis (http://jeffp.endoria.net/upload/jeffoka.jpg de broek die ik hierop aan heb bijvoorbeeld). Mijn probleem is dat ik ze nergens kan krijgen. De broek op de foto is gescheurd en na heel veel zoeken heb ik min of meer een soortgelijke broek gevonden, spijkerstof. Dit is nu dus eigenlijk mijn enige broek. Waar kan ik dat soort broeken krijgen?! Ik woon in Amsterdam, independent outlet heeft mijn maat echt nooit, bij the oldman heb ik dus die spijkerbroek weten te vinden. Brittain ofzo heb ik wel eens van gehoord?! Is dat wat? Waar ik die groene had gekocht zou ik echt niet meer weten. Dus als iemand adresjes heeft...graag! :) Ik heb een hekel aan kleding kopen dus vandaar dat ik amper winkels weet... |
Citaat:
*tip* ook maybe een idee om het in het waar vind ik het topic te zetten.... :) Enne nee ik zou het nie weten waar je die broeken moet kopen... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
:) *trots* :p |
Citaat:
de meeste carharttbroeken die ik heb, zijn niet TE wijd, zitten superlekker enzo... www.carhartt.com |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou daar ff kijken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |