![]() |
Hoe voelt klaarkomen bij de jongens?
Een vraag die ik m'n vriendje al een paar keer heb gesteld, maar hij kan er geen echt duidelijk antwoord op geven... hoe voelt het eigenlijk, als je als man klaarkomt?? :confused:
|
kan je het zelf voor de dames uitleggen?
een gevoel wat, bij mij, onderin de buik begint, langzaam opborrelt en dan als een bliksem door mijn lul naar boven schiet ... en elke spurt begint dat eigenlijk weer opnieuw, alleen dan iets korter ... het is denk ik wat lokaler dan bij de dames, die meer over het hele lichaam klaarkomen volgens mij ... |
:rolleyes:
niet uit te leggen... |
net schijten nadat je heeeel erg moet, maar dan dat het aan de andere kant uitkomt en dat het wit is ipv bruin.
|
lol @ grrr :D
maar is dus niet echt uit te leggen he :p |
Zachtjes klopt mijn hart
op en neer, op en neer. Langzaam versnellend Als m'n pa nou maar niet binnenkomt. Linkerhand: tishue in de aanslag Rechterhand: In motion. Dan voel ik alles tintelen, staat tijd even stil Daar komt het, langzaam, steeds sneller. En plots, word ik meegesleept door de ruimte en krijg ik een visioen. Alles is even prachtig. Shit Weer mijn tishue gemist |
Wat een achterlijke vraag als ik het eerlijk mag zeggen. Het voelt gewoon goed.. wat moet er anders gezegd worden? Moeten we de baan van het zaad gaan berekenen en al naar gelang die uitkomst die mooie momenten beschrijven?
*Cerberus Rvo, die het lekker wél weet hoe het voelt* |
buy a dick
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker... :)
|
Nou, het lijkt een beetje op het gevoel (soms) als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig, echt heel nodig moet zeiken. Begrijp me dus niet verkeerd --->Niet het plassen zelf, maar de opluchting en de siddering erna, zodat je rugharen overeind staan.. snappie?
|
Citaat:
*'I'he Prophet, de snelste scherpschutter aan deze kans van de pesos* |
Citaat:
maar als je goed gelezen hebt.. staat er ook nog: ps3. mesa houdt ook nog eens kei (muwhahahahaha) veel van een bepaald mannetje uit enschede.. hij is 1.94m , donker haar, mooie donkerblauwe oogjes (met beetje bruin :P) en herkenbaar aan zijn blauwe zweetbandje met hondebrokje (haha, lekker puh!) en hij draagt de naam marc (hint, hint).. zo nu weet je wel genoeg van hem , of niet ? daar blijkt toch wel uit dat ik hetero ben :) |
hmmm volges mij is t voor jonges veel fijner dan voor meisjes..
ik voel t nooit zo heel fijn... btje soms.. maar volges mij hebben jonges t relaxter |
Citaat:
|
Citaat:
_________________________________________________________________ Mannen : ca 4000 zenuwknopen in eikel Vrouwen : ca 7000 zenuwknopen in clitoris Wel even'n verschilletje nietwaar? |
Citaat:
klaarkomen zit niet in de eikel, het zit in je spiere en je balle < en het gevoel daarvan (geweldug gevoel trouwes :D) Citaat:
je weet toch wel zo'n kippevel 'rush' over je hele lijf dat je krijgt als je koud heb of als juh een heel vies biertje in de winter aam het zuipe ben... dat gevoel dus maar dan heel lekker en warm en zonder kippevel :D |
Citaat:
Ben jij btw die Mephisto die mij kent? - Rerisen Phoenix en eerder Hirogen Hunter? - Die het glorieuze [Assault Team Delta 5] heeft gediend? Op infolder zat en eerder tommy607 en outcasttommy heette? |
Citaat:
die vraag kan je even goed beantwoorden als deze.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |