![]() |
||
Citaat:
|
Nou, het lijkt een beetje op het gevoel (soms) als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig, echt heel nodig moet zeiken. Begrijp me dus niet verkeerd --->Niet het plassen zelf, maar de opluchting en de siddering erna, zodat je rugharen overeind staan.. snappie?
Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 16:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *'I'he Prophet, de snelste scherpschutter aan deze kans van de pesos*
||
Citaat:
maar als je goed gelezen hebt.. staat er ook nog: ps3. mesa houdt ook nog eens kei (muwhahahahaha) veel van een bepaald mannetje uit enschede.. hij is 1.94m , donker haar, mooie donkerblauwe oogjes (met beetje bruin ![]() daar blijkt toch wel uit dat ik hetero ben ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() _________________________________________________________________ Mannen : ca 4000 zenuwknopen in eikel Vrouwen : ca 7000 zenuwknopen in clitoris Wel even'n verschilletje nietwaar?
|||
![]() |
Citaat:
klaarkomen zit niet in de eikel, het zit in je spiere en je balle < en het gevoel daarvan (geweldug gevoel trouwes ![]() Citaat:
je weet toch wel zo'n kippevel 'rush' over je hele lijf dat je krijgt als je koud heb of als juh een heel vies biertje in de winter aam het zuipe ben... dat gevoel dus maar dan heel lekker en warm en zonder kippevel ![]()
Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 00:27. |
![]() |
||
Citaat:
Ben jij btw die Mephisto die mij kent? - Rerisen Phoenix en eerder Hirogen Hunter? - Die het glorieuze [Assault Team Delta 5] heeft gediend? Op infolder zat en eerder tommy607 en outcasttommy heette?
||
Citaat:
die vraag kan je even goed beantwoorden als deze..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Seksualiteit |
Erectieduur Kevin540 | 9 | 07-07-2011 18:15 | |
Seksualiteit |
Meer dan rukken/mastruberen.! maximekeee | 66 | 29-12-2009 21:21 | |
Seksualiteit |
De daad + .... floortje87 | 19 | 10-02-2004 14:59 |