![]() |
Weert
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat er aankomend weekend allemaal te doen is in weert??
|
Ik kom uit Weert. VAnaf vrijdag de 27 is het kermis in Weert. Weert staat bekend om zijn kermis, de een-na grootste van de benelux en de grootste qua vermaakzaken. Verder is er dan ook veel te doen op stap. Ik weet niet van wat voor muziek je houdt, maar dan moet je naar de " oelemarkt" daar vind je de meeste cafe's van weert.
(straat rechts van de mac donalds)daar zijn allemaal verschillende cafe's. Zo heb je de Carte Blanche, dat is een discotheek, je moet er wel entree betalen en de drank is redelijk duur. Ze hebben een hele grote hal waar hardhouse wordt gedraaid en een kleine hal waar R&B wordt gedraaid, verder hebben ze ook nog een coctailbar. Je hebt de brouwer, een van de drukst bezochte cafes van weert, . Zelf vind ik de muziek niet zo (van alles door elkaar, veel te oude rock), maar de mensen zijn gezellig (de laatste tijd worden ze wel steeds jonger). Tis gezellig om dr even te gaan "barhangen" Je hebt een voor- en een achterstuk. Voor wordt veel gedanst, achter is er geen muziek en staat iedereen gewoon met elkaar te praten. De Cardinaal, komt vooral publiek tussen de 18 en 30 jaar, hele leuke dansmuziek wordt er gedraaid en ook af en toe trance tussendoor. Erg gezellig, leuke mensen Voor de alto's is er de triangel, maar daar kan ik je niet veel over vertellen ik kom er nooit. Er is ook nog een engelse pub En het Veaske is een skihut. Voor de rest heb je nog wel 10 cafes op de oelmarkt maar dat moet je zelf uitvinden (De dirigent is net zoiets als de cardinaal alleen dan minder leuke mensen) Naast de oelemarkt heb je nog deze cafe's: Je hebt de Zig zag, die ligt in de straat links naast de Mac Donalds (beekstraat), dat is een Rock cafe, leuke sfeer maar je moet wel naar binnen durven. In de zelfde straat ligt De Apostel, persoonlijk vind ik het het leukste cafe van weert. Heb publiek is af en toe wel wat jonger, er wordt vooral muziek uit de jaren 80 gedraaid maar ook muziek uit de top 40 en trance, de sfeer is geweldig. Maar omdat het zo leuk is, is het vaak ook erg druk. (vooral dit weekend met de kermis) |
Citaat:
En waar kan ik jou zaterdag tegenkomen??? |
Heyy, ik ga morgen [zaterdag] ook naar weert kermis, kom zelf uit eindhoven... en savonds waarschijnlijk stappen in apostel want daar heeft n vriend van me t altijd over :)
dus daar kan je mij iig vinden ;) |
haha Cool!
Ik ben zaterdag denk ik in de Apostel of de Brouwer. Ben benieuwd of ik nog een van jullie tegenkom (niet dat ik jullie zou herkennen :rolleyes: ) Ik hoop alleen niet dat het net zo druk is al vorig jaar in de Apostel want dan zoek ik wel n ander cafeetje op :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is die Carte Blanche niet die discotheek waar ze voor een paar jaar terug nog lachgas in ballonnetjes verkochten?
Gezellige tent was dat (toen)! |
He mensen,
Zaterdag was een leuke avond... gezelige mensen daarzo in Limburg.. Ik ben in de Carte Blanche geweest lekkere muziek.. Verder ben ik niet echt gekomen kon namelijk niet meer lopen... Maar Weert leuke stad!!! En dan heb ik er nog een katertje aan over gehouden ;-) |
hmmz ik ben dus hele avond in de apostel geweest, was op zich wel leuk enzo maar veel te druk en te warm. en de muziek was eveneens bagger, is minimaal 3x vastgelopen en evenveel keren was er helemaal niets te horen...
maar goed gelukkig was de groep wel leuk :) maar of ik Miro ben tegengekomen, ik zou t niet weten |
Ik denk niet dat je miro bent tegen gekomen :) miro is de hele nacht in de brouwer geweest :o solly
En wat betreft de Carte Blanche AGH, De carte was altijd een gezellige discotheek, veel verschillende mensen. Hardhouse in de grote hal R&B in de kleine had ( is ook wel ns anders geweest, voornamelijk top 40 muziek) Ik kom er bijna nooit meer. Dr hangt geen leuke sfeer, mensen zijn er arrogant, nee niet gezellig meer. En dat vinden meer mensen want als er niet een of andere bekende dj draait dan is het publiek een stuk minder. |
Miro, ken je Sander Stals?
|
Ik ken de naam stals wel.......
Maar ik ben superslecht in namen, dus t zou best kunnen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |