Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
He mensen,
Zaterdag was een leuke avond... gezelige mensen daarzo in Limburg.. Ik ben in de Carte Blanche geweest lekkere muziek.. Verder ben ik niet echt gekomen kon namelijk niet meer lopen... Maar Weert leuke stad!!! En dan heb ik er nog een katertje aan over gehouden ;-)
|
![]() |
hmmz ik ben dus hele avond in de apostel geweest, was op zich wel leuk enzo maar veel te druk en te warm. en de muziek was eveneens bagger, is minimaal 3x vastgelopen en evenveel keren was er helemaal niets te horen...
maar goed gelukkig was de groep wel leuk ![]() maar of ik Miro ben tegengekomen, ik zou t niet weten
|
Ik denk niet dat je miro bent tegen gekomen
![]() ![]() En wat betreft de Carte Blanche AGH, De carte was altijd een gezellige discotheek, veel verschillende mensen. Hardhouse in de grote hal R&B in de kleine had ( is ook wel ns anders geweest, voornamelijk top 40 muziek) Ik kom er bijna nooit meer. Dr hangt geen leuke sfeer, mensen zijn er arrogant, nee niet gezellig meer. En dat vinden meer mensen want als er niet een of andere bekende dj draait dan is het publiek een stuk minder. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
HBO Nederland (Weert) Verwijderd | 0 | 22-02-2011 17:39 | |
Verkeer & Vervoer |
NS weert reizigers bij roltrappen muts8848 | 47 | 17-12-2005 18:29 | |
Muziek |
Drummer in de buurt van Roermond / Weert Johnnie-mannuh | 5 | 20-08-2005 10:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Militairen op de vuist met politie in Weert Love & Peace | 84 | 30-04-2005 23:08 | |
De Kantine |
Vertel eens iets in je eigen dialect Muchacha | 146 | 08-04-2005 18:57 | |
Muziek |
Dinsdag 27-01: Adlers Appetite In Weert Stamping Zhanz | 0 | 21-01-2004 22:37 |