![]() |
Welk Blaasinstrument bespeel jij?
hoi,
ik vroeg me af of er mensen zijn hier die een blaas intstrument bespelen? Hoe lang doe je het al? Welk instrument? k zelf speel trompet al 7 jaar en ik vind het leuk om het te bespelen laurens |
ik speel nu een jaar trombone... ook erg leuk om te spelen.. alleen gitaar vind ik leuker
|
Geen, mag dat ook :rolleyes:
|
Heb 4 jaar dwarsfluit gespeeld... Echt zwaar saai, speel nu gitaar en da's veel koeler :)
|
7 jaar sopraansax gespeeld
|
ik blaas niet
|
Ik speel Alt en tenor sax, alt zo'n 7.5 jaar en tenor net 3 weken hahaha dag dag marleen
|
Citaat:
ik heb trouwens alt saxofoon gespeeld, ik speel nu gitaar. |
euh, ik heb blokfluit gespeeld? :D
neej, ik speel nu geen blaasinstrument (ik speel gitaar, zet als zo'n ontelbaar andere mensen :) ) |
Hm, ik heb 3 jaar blokfluit gespeeld (:o en vond het nog leuk ook), en ik speel nu iets van 5 jaar dwarsfluit (waarvan 2 jaar een btje klooien, niks geleerd, meer kletsen op les ;) en 3 jaar goed meegedaan :D)
|
'k speel didgeridoo.
jeuh en ik vind het leuk ook. |
ik blaas niet graag strax krijg ik nog een boete
daar zit ik niet op te wachen ;) |
Ik blokfluit. En dat is zeker koel! :cool:
|
trompet, maar heel klein beetje...
|
Ik heb zes jaar saxofoon gespeeld ofzo, ben er nu mee gekapt, had er geen zin meer in en heb het nu te druk met mn eindexamen enzo.
|
ik heb twee jaar blokfluit gespeelt (of telt dat nie) en een jaar iets met een toeter, zou nie weten hoe die heet, eerst cornet ofzow en daarna iets groots met veel lawaai, maar ik vond er nix aan, dus nie speel ik piano, kannik lekker vals mee bleren :D
|
Citaat:
jij zuigt? |
Ik heb heel lang, een jaar 0f 6, trompet gespeeld en toen kreeg ik een beugel en ik vond het niet koel meer [toink] dus ben ik gestopt en das nu 5 jaar terug. Recentelijk heb ik mijn trompetje weer uit mijn tas gehaald en ga ik weer spelen en dan in een asskickende skaband :).
|
Citaat:
|
ik speel al zo'n 6 jaar hobo
|
Ik speel ook al meer dan 6 jaar hobo bij Crescendo Sliedrecht en tis errug tof en gezellig enzo! :) Maar k wil over een tijdje toch iets anders gaan doen, k zit te denken aan trompet.
Me sussie speelt fagot en dat ben ik nu ook aan t leren en k kan ook een aardig eindje op weg met n dwarsfluit. :D |
Citaat:
|
Kheb 2 jaar blokfluit gespeeld.
|
Blokfluit en mondharmonica :p
|
ik speel gewoon gitaar
ik ga nog een keer een trompet kopen een keer dat lijkt me wel cool |
ik heb 5 jaar klarinet gespeeld, maar heb er nu geen tijd meer voor
|
Ik blaas wel eens op mijn pols
|
ik heb 4 jaar dwarsfluit gespeeld + diploma gehaald
en ik heb 2 jaar blokfluit gespeeld :p maar nu doe ik niets meer... |
ík heb een paar jaar bugel gespeeld.
|
Citaat:
|
dan mag jij mijn fluit blazen
|
Citaat:
|
gweldig sneller!! het 'klinkt' lekker
|
Citaat:
|
blokfluit...hihi.. maar dat is ook alweer 5 jaar geleden dat ik dat deed ofzo.. gitaar rules my world!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb 2 jaar blokfluit gespeeld :D
en laatst hep ik die blokfluiten weer gevonden :D:D en ik kan pvc buis spele |
Ik speel nu zo'n jaar of 6 altsaxofoon en ik vind t nog steeds wel tof!
|
Blaasgitaar :confused:
en af en toe Blaasviool. :confused: |
ik heb jaren klarinet gespeeld en nu doe ik saxofoon.. :)
|
Citaat:
|
en Wat voor een muziek bespelen jullie ??
|
Heb ergens in een grijsverleden . . . zo'n 8 jaar gelden . . . voor het laatst gespeeld. Maar heb toen klarinet en saxofoon gespeeld, kan er tegenwoordig nog geluid uit krijgen, maar daarmee is ook alles gezegd
|
ik blaas wel eens over een bekken heen
|
Hmm, ik wilde zeggen: helaas geen enkele.
En toen las ik de posts. En toen speelde ik ook ineens twee blaasinstrumenten. Didgeridoo en mondharmonica. Niet dat het wat voorstelt, maar toch - je leert jezelf nog eens kennen zo :). |
Citaat:
|
ik heb 3 jaar dwarsfluit gespeeld, en doe het nu zo nu en dan nog op school, want ik heb als examenvak muziek! maar ik speel er niet veel meer op!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |