ik vroeg me af of er mensen zijn hier die een blaas intstrument bespelen? Hoe lang doe je het al? Welk instrument? k zelf speel trompet al 7 jaar en ik vind het leuk om het te bespelen
zorrie, gaat niet echt over het onderwerp... maar wat een kewlie plaatje heb je bij je naam!!!
ik heb trouwens alt saxofoon gespeeld, ik speel nu gitaar.
Hm, ik heb 3 jaar blokfluit gespeeld ( en vond het nog leuk ook), en ik speel nu iets van 5 jaar dwarsfluit (waarvan 2 jaar een btje klooien, niks geleerd, meer kletsen op les en 3 jaar goed meegedaan )
ik heb twee jaar blokfluit gespeelt (of telt dat nie) en een jaar iets met een toeter, zou nie weten hoe die heet, eerst cornet ofzow en daarna iets groots met veel lawaai, maar ik vond er nix aan, dus nie speel ik piano, kannik lekker vals mee bleren
Ik heb heel lang, een jaar 0f 6, trompet gespeeld en toen kreeg ik een beugel en ik vond het niet koel meer [toink] dus ben ik gestopt en das nu 5 jaar terug. Recentelijk heb ik mijn trompetje weer uit mijn tas gehaald en ga ik weer spelen en dan in een asskickende skaband .
Ik speel ook al meer dan 6 jaar hobo bij Crescendo Sliedrecht en tis errug tof en gezellig enzo! Maar k wil over een tijdje toch iets anders gaan doen, k zit te denken aan trompet.
Me sussie speelt fagot en dat ben ik nu ook aan t leren en k kan ook een aardig eindje op weg met n dwarsfluit.
on the moon schreef: zorrie, gaat niet echt over het onderwerp... maar wat een kewlie plaatje heb je bij je naam!!!
ik heb trouwens alt saxofoon gespeeld, ik speel nu gitaar.
Ja mn plaatej is geniaal, onslow, de meest geniale acteur die ik ooit meegemaakt heb
Heb ergens in een grijsverleden . . . zo'n 8 jaar gelden . . . voor het laatst gespeeld. Maar heb toen klarinet en saxofoon gespeeld, kan er tegenwoordig nog geluid uit krijgen, maar daarmee is ook alles gezegd
Hmm, ik wilde zeggen: helaas geen enkele.
En toen las ik de posts.
En toen speelde ik ook ineens twee blaasinstrumenten.
Didgeridoo en mondharmonica.
Niet dat het wat voorstelt, maar toch - je leert jezelf nog eens kennen zo .