![]() |
Word je als je bananeschillen rookt knetter stoned??
Ik heb dat ergens gehoort ik wou weten of dat waar was??
weten jullie iets anders om te gaan roken wat in de tuin groeit (geen weed ofzo gewoon wat iedereen in de tuin heeft)zo dat je knetter stoned word?? BVD maradinus |
nee niet stoned, je gaat echt hard trippen maar het is echt slecht voor je (mogelijke gevolgen zijn zogenaamde gaten in je longen) (n)
|
het zijn toch die sliertjes van een banaan? (niet de schil maar van sliertjes die op je banaan zitte en die laten drogen ofzow)? :confused:
van die pinda velletjes (die roodachtige dunne velletjes om een pinda) schijn je 10 minuten knetter te orden. maar het werkte niet echt bij mij geloof ik. |
noootmuskaat :D is een lsd achtige trip :D
|
Citaat:
Bananen pinda's is allemaal onzin .. |
Citaat:
:D:D Nootemuskaat tusen je shagje stoppen dus??? volgens mij hebben we dat wel in huis |
haha van wie had je dat gehoord dan :o
K spreek je op msn! KuzZzZz............ |
Citaat:
idd sprek je op msn wel weer |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=204261
bananaschillen-> merkt er geen kloot van en je krijgt dikke koppijn! Nootmukaat-> met een klein beejte wordt je al actief en voel je je anders. Wel is het zo dat als het is uitgewerkt heb je z'nnastond heids gevoel. Duf, sloom, en zin in een joind:) Het is wel grappig allen het eind effect zuigt wel een beetje. Doe dit trouwens niet voor dat je gaat slapen want dan ben je de volgende dag SUPER rot!! Mijn leraren d8ten de volgdende dag dat ik stond was door mijn knap rooie ogen en het slome:) Ik ga het nog wel een keer proberen maar dan in de vakantie. Dan neem ik zo veel dat ik wel ga trippen. |
Citaat:
|
oja:) je moet ze wel eten want ik ging half over me nek toen ik het rookte en het huis stonk voor de rest van de dag:S
|
Zie search en link van moison100..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |