![]() |
Waar te shoppen?
Ik ben van plan om donderdag ergens kleertjes te gaan kopen, maar ik heb geen idee waar..iemand nog een leuke stad voor mij om aan te raden?
|
Alkmaar
|
rotterdam natuurlijk
|
Amsterdam
|
Citaat:
|
maastricht is leuk
a'dam ook |
Tietjerkstradeel?
|
Rotterdam vind ik persoonlijk niet zo veel aan, Den Haag is leuk, Amsterdam ook, maar daar kom ik niet vaak.
|
Amsterdam, Den Haag en zelfs Haarlem is te doen :)
|
Ik ga zelf graag naar Breda, Waterlooplein in Amsterdam lijkt me ook heel tof, daar ga ik aankomende vakantie een keer winkelen.Tilburg is trouwens ook wel leuk, Rotterdam vind ik niks aan.
|
London
|
Singapore.
|
New York City
|
rotterdam heeft tegenwoordig vette zaken voor de trendy 'alto' peeps hier. wel duur, maar boeie, wie mooi wilt zijn :rolleyes:
|
Nijmegen of Tilburg
|
Citaat:
|
Eindhoven
|
Antwerpen!!
|
Amsterdam is wel leuk, maar dat heb ik al iets te vaak gezien :)
Ik wil binnenkort een keer naar Utrecht....is dat wat? En wie weet er een winkeltje in A'dam waar ze koele kleertjes ( met van die fluor kleuren ) verkopen ( beetje van die cyberdingen ) |
Citaat:
zelf vind ik a'dam erg leuk, utrecht ook, en mn eigen stadje breda is ook nix mis mee, mja dat heb ik zo ondertussen wel gezien :) rotterdam vind ik helemaal nix...Tilburg ook nie trouwens, heel klein en bijna nix leux. Haarlem en Groningen zijn ook leuk trouwens! tja en Londen natuurlijk, mja das een beetje uit de richting heh?? *is blij want gaat 24 oktober weer naar Londen* :) |
Citaat:
|
Los Angeles is tot nu toe de leukste stad waar ik ben geweest om te winkelen. Hier in nederland vink Amsterdam toch wel het leukst.
Citaat:
|
Amsterrrrrdam :) (y)
|
Groningen of Utrecht :)
|
Citaat:
daar verkopen ze heel veel van die kleding, alleen ontzettend duur ook (n) verder idd waterloopplein en naast de vrankrijk (spuistraat) zit een winkel waar ze die kleding verkopen, zla ook wel niet te betalen zijn, maar dat terzijde en ehmzzzzzzzz... als je van de dam naar t koningsplein loopt kom je er nog een tegen, en dat was t zo'n beetje (die k op dit moment kan bedenken) edi't; volgens mij heeft psychotic ook wel fluorkleertjes, maar dat weet k niet 100% zeker |
Zevenaar.
Tof, zo'n "Noem-een-stad-topic"... |
Milaan:D
|
Eindhoven, Maastricht, Den Bosch, Rome...
|
amsterdam
antwerpen ...azië! :cool: |
Den Haag
Amsterdam Antwerpen |
kortom iedereen vind a'dam leuk en ik om weer es lekkur orgineel te doen ook wel om te shoppen verder ist een kutstad. nijmegen izz ook leuk en doetinchem natuurrrlijk!
|
Rotterdam of Amsterdam
|
Almere :rolleyes: ;)
|
Citaat:
|
Den Haag = egt nix!
A'dam, R'dam en Breda vind ik tog wel heel leuk |
Utrecht is the best
|
The West Edmonton Mall is niet gek. Soort Hoog-Catharijne maar dan veel groter en met een sfeer.
Dichterbij vind ik Amsterdam wel leuk, Zwolle ook wel..Sneek is ook wel aardig, maar wat kleiner... |
Citaat:
Wrom vind iedereen Amsterdam zo geweldig? tis zo vreselijk massaal.. |
Breda :)
A'dam, antwerpen, London ( hebben ze daar nog steeds miss selfridge geval?) en voor de rest ben ik nog nergens leuks geweest... |
Ik vraag me nog steeds af waarom sommige mensen Den Bosch leuk vinden om te gaan winkelen :s
Mgoed. Qua winkels doe maar Eindhoven, Londen (Camden Town), Newport (op Isle of Wight) en Amsterdam, nja, eigenlijk vermaak ik me overal wel. Low-budget-shoppuh duh gexxxtuuuh! |
Citaat:
|
Citaat:
|
A'dam blijft leuk vind ik :)
R'dam is ook koel,en natuuurlijk bataviastad ;) |
Groningen is een jofele stad hoor, maar qua hippe kleren valt het vies tegen en is zelfs leeuwarden zowat leuker. nouja, dat ook weer niet. maar toch.
Amsterdam is leuk, voor wie dat vroeg, omdat er lekker veel van alles is.. niet zozeer de grote winkelstraten zijn tof (want daar zit alles wat je in andere steden ook hebt - tenzij er iets daar uitvekrocht is, dat is wel makkelijk, heb al supervaak DE schoenen pas in amsterdam kunnen traceren..) maar meer de kleine winkeltjes: Zipper bijvoorbeeld, veel van de straatjes in de buurt van het waterlooplein en ja natuurlijk het w'looplein zelf. vroeger von dik het echt het shoppingwalhalla, maar de laatste paar keer amsterdam kwam ik zowat zonder aankopen terug. het is dus allemaal vrij relatief. oja en wat ik ook tof vind aan amsterdam (maar dus ook wel aan rotterdam en utrecht enz) is dat er zo lekker veeeeeeeeel h&m's zitten! |
Amsterdam!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga binnenkort een keer naar Rotterdam en Amsterdam denk ik. Ik denk trouwens dat je in Groningen ook wel leuk kunt winkelen, maar dat is een beetje ver weg. Londen ben ik een keer geweest, was ook leuk! |
Citaat:
|
Bergen op Zoom :p
Hmm.. Amsterdam, Rotterdam, Breda.. :) |
Nee je moet is naar Hoog Catharijne komen in utrecht daar heb je alles..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |