Advertentie | |
|
![]() |
||
Los Angeles is tot nu toe de leukste stad waar ik ben geweest om te winkelen. Hier in nederland vink Amsterdam toch wel het leukst.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() daar verkopen ze heel veel van die kleding, alleen ontzettend duur ook ![]() verder idd waterloopplein en naast de vrankrijk (spuistraat) zit een winkel waar ze die kleding verkopen, zla ook wel niet te betalen zijn, maar dat terzijde en ehmzzzzzzzz... als je van de dam naar t koningsplein loopt kom je er nog een tegen, en dat was t zo'n beetje (die k op dit moment kan bedenken) edi't; volgens mij heeft psychotic ook wel fluorkleertjes, maar dat weet k niet 100% zeker |
Advertentie |
|
![]() |
|
The West Edmonton Mall is niet gek. Soort Hoog-Catharijne maar dan veel groter en met een sfeer.
Dichterbij vind ik Amsterdam wel leuk, Zwolle ook wel..Sneek is ook wel aardig, maar wat kleiner...
|
![]() |
Ik vraag me nog steeds af waarom sommige mensen Den Bosch leuk vinden om te gaan winkelen
![]() Mgoed. Qua winkels doe maar Eindhoven, Londen (Camden Town), Newport (op Isle of Wight) en Amsterdam, nja, eigenlijk vermaak ik me overal wel. Low-budget-shoppuh duh gexxxtuuuh!
|
Groningen is een jofele stad hoor, maar qua hippe kleren valt het vies tegen en is zelfs leeuwarden zowat leuker. nouja, dat ook weer niet. maar toch.
Amsterdam is leuk, voor wie dat vroeg, omdat er lekker veel van alles is.. niet zozeer de grote winkelstraten zijn tof (want daar zit alles wat je in andere steden ook hebt - tenzij er iets daar uitvekrocht is, dat is wel makkelijk, heb al supervaak DE schoenen pas in amsterdam kunnen traceren..) maar meer de kleine winkeltjes: Zipper bijvoorbeeld, veel van de straatjes in de buurt van het waterlooplein en ja natuurlijk het w'looplein zelf. vroeger von dik het echt het shoppingwalhalla, maar de laatste paar keer amsterdam kwam ik zowat zonder aankopen terug. het is dus allemaal vrij relatief. oja en wat ik ook tof vind aan amsterdam (maar dus ook wel aan rotterdam en utrecht enz) is dat er zo lekker veeeeeeeeel h&m's zitten!
||
Citaat:
Ik ga binnenkort een keer naar Rotterdam en Amsterdam denk ik. Ik denk trouwens dat je in Groningen ook wel leuk kunt winkelen, maar dat is een beetje ver weg. Londen ben ik een keer geweest, was ook leuk!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Steden waar je leuk kunt shoppen Elin3 | 20 | 05-04-2013 12:57 | |
Werk, Geld & Recht |
Bankiersvrouwen mogen tijdens feest gratis shoppen Hockeygirl$ | 7 | 24-08-2010 09:40 | |
Lifestyle |
Rode skinny jeans. Waar te koop? Hakuna | 5 | 04-07-2010 16:55 | |
Lifestyle |
Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui? Verwijderd | 219 | 16-02-2010 20:05 | |
Lifestyle |
Dieverij lifestyle Verwijderd | 102 | 13-05-2007 19:12 | |
Drugs & Alcohol |
Beste shop in Middelburg J-roenn | 19 | 01-12-2006 15:50 |