![]() |
[CD's branden] Muziek op CD-RW?
Is het mogelijk om audio bestanden op een rewritable cd te branden zodat die te beluisteren is in een cd-speler/discman?
Ik dacht namelijk dat dat niet kon, omdat ik dat eens heb geprobeerd met mijn brander/software, maar die gaf aan dat niet mogelijk was. Op mijn discman staat echter, dat die ook rewritable cd's leest. Ligt dat dan aan mij brander dat ik dat niet kan, ligt dat aan mijn software (ik gebruik Easy CD Creator) of ligt dat aan mij CD-RW's? En hoe kan ik dat veranderen? Kan het wellicht met een ander programma wel? |
Ja, dat is zeker wel mogelijk. Maar je moet dan een ongeformatteerde CD-RW gebruiken. Dus eentje waarop je niet op kan schrijven dmv drag&drop.
Gewoon dat CD-tje erin stoppen, en dan moet EasyCDCreator het allemaal vanzelf goed doen. Waarschijnlijk krijg je wel een waarschuwing dat niet iedere CD-spele CD-RW's kan lezen, maar als die van jouw dat wel kan, is er dus geen probleem! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat jij hetzelfde bedoelt als ik, want een geformatteerde CD hoef je ook niet te wissen met je brand-programma, die wis je gewoon door op de CD alles te selecteren, en op delete te drukken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |