![]() |
Is lust afzweren reëel?
daar houd ik me de laatste dagen erg mee bezig
Ik wil me niet meer betrekken tot sex die slechts voorkomt uit simpele lust omdat het saai is, vervelend en pijn doet... Maar bestaat sex zonder lust? Of sex uit 100% liefde? |
Ik denk dat het ligt aan de situatie.
|
Ik denk niet dat sex zonder ook maar enige lust kan... Tuurlijk komt t ook uit liefde, maar ook wel een beetje uit lust en vooral uit zin.
Ik zou bijvoorbeeld echt niet met iemand kunnen sexen als ik geen gevoel voor die persoon heb. Maar natuurlijk wel met mn vriend. Omdat ik van hem hou... Maar t is niet zo dat we zeggen:"ik hou van jou" en tien minuten later liggen we te rollebollen uit liefde. |
Ik bedoel meer (mischien romantiseer ik het ook) sex, waarbij ik ALLEEN MAAR liefde voel. Sex waarbij het gaat om het dicht bij elkaar komen en niet om het klaarkomen
|
Citaat:
|
Citaat:
Het geval is alleen dat datgene wat die lust drijft kan verschillen tussen liefde of pure geilheid. Ikzelf denk eigelijk dat lust uit 100% pure liefde niet mogelijk is, en alleen maar bestaan in een romantische utopie. Dus Tom, laat je drijven door de liefde en geniet van het bedrijven van de sex, ook al komt daar enigszins niet meer dan normale en niet te vermijden geiligheid bij kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
ja dat gevoel ken ik heel goed.. dan wil ik m alleen maar voelen, met me ogen dicht.. en héél dicht bij hem zijn, en alles langzaam aan .. heerlijk http://forum.scholieren.com/biggrin.gif Chanel |
Het is dat ik bang ben mijn beeld van iemand te verliezen door of tijdens sex. Als ik vrij met iemand terwijl ik niet verliefd op diegene ben dan heb ik daar achteraf altijd een schuldgevoel over. Dit heb ik sowiezo vaak tijdens sex, omdat ik dan het gevoel heb dat ik me teveel heb laten gaan.
De volgende keer dat het er van komt zal ik me dus veel meer terugtrekken, of veel meer de nadruk leggen op romantiek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |