Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 18:26
Verwijderd
daar houd ik me de laatste dagen erg mee bezig

Ik wil me niet meer betrekken tot sex die slechts voorkomt uit simpele lust omdat het saai is, vervelend en pijn doet...

Maar bestaat sex zonder lust? Of sex uit 100% liefde?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 18:38
Psychoot
Psychoot is offline
Ik denk dat het ligt aan de situatie.
Oud 12-02-2002, 18:59
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik denk niet dat sex zonder ook maar enige lust kan... Tuurlijk komt t ook uit liefde, maar ook wel een beetje uit lust en vooral uit zin.

Ik zou bijvoorbeeld echt niet met iemand kunnen sexen als ik geen gevoel voor die persoon heb. Maar natuurlijk wel met mn vriend. Omdat ik van hem hou... Maar t is niet zo dat we zeggen:"ik hou van jou" en tien minuten later liggen we te rollebollen uit liefde.
Oud 12-02-2002, 19:06
Verwijderd
Ik bedoel meer (mischien romantiseer ik het ook) sex, waarbij ik ALLEEN MAAR liefde voel. Sex waarbij het gaat om het dicht bij elkaar komen en niet om het klaarkomen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 19:09
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
Ik bedoel meer (mischien romantiseer ik het ook) sex, waarbij ik ALLEEN MAAR liefde voel. Sex waarbij het gaat om het dicht bij elkaar komen en niet om het klaarkomen

oooow... zo! ja, dan kan t wel alleen uit liefde komen... Tenminste ik en mn vriend doen t ook wel eens zonder dat ik klaarkom of gewoon hand en mondwerk om de ander te laten genieten omdat we van elkaar houden en knuffelen dan ook een hoop af... gewoon lief en teder. Bedoelde je dat?

Oud 12-02-2002, 20:36
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:

hmm ik denk dat lusteloze sex niet mogelijk is. Ik bedoel: als je dicht bij elkaar wil zijn, bloot tegen bloot, warm tegen warm, huid tegen huid (en ook al is dat uit liefde) dan heb je toch het verlangen danwel de lust (lust = verlangen) om zo dicht samen te zijn.
Het geval is alleen dat datgene wat die lust drijft kan verschillen tussen liefde of pure geilheid.
Ikzelf denk eigelijk dat lust uit 100% pure liefde niet mogelijk is, en alleen maar bestaan in een romantische utopie.

Dus Tom, laat je drijven door de liefde en geniet van het bedrijven van de sex, ook al komt daar enigszins niet meer dan normale en niet te vermijden geiligheid bij kijken.

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 21:03
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:

Is het wel mogelijk dat los van elkaar te zien? OMDAT je van elkaar houdt wil je toch elkaar laten genieten DUS geil maken?

Oud 13-02-2002, 09:09
chanel
chanel is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:

ja dat gevoel ken ik heel goed..
dan wil ik m alleen maar voelen, met me ogen dicht.. en héél dicht bij hem zijn, en alles langzaam aan .. heerlijk

Chanel
Oud 13-02-2002, 16:36
Verwijderd
Het is dat ik bang ben mijn beeld van iemand te verliezen door of tijdens sex. Als ik vrij met iemand terwijl ik niet verliefd op diegene ben dan heb ik daar achteraf altijd een schuldgevoel over. Dit heb ik sowiezo vaak tijdens sex, omdat ik dan het gevoel heb dat ik me teveel heb laten gaan.

De volgende keer dat het er van komt zal ik me dus veel meer terugtrekken, of veel meer de nadruk leggen op romantiek.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten