![]() |
toch zwanger met de pil?
ff een simpele vraag van mij.
kun je toch zwanger raken terwijl je netjes ieder dag de pil slikt?ik heb er namelijk weleens van gehoord,dus kvraag t me af.bedankt en doegie. |
er is een 0,0000001ste kans dat je zwanger wordt.
|
idd, het KAN wel, zeker als je hem niet op tijd gelikt hebt of zo. Als je hem gewoon altijd op tijd slikt, beschermt de pil voor 99,9% dus, weinig kans.
|
Citaat:
|
voor 99.7 % dacht ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er ook weleens van gehoord, dat een meisje zwanger raakte, terwijl ze de pil wel slikte. Ze vertelde zelf een verhaal, dat ze super-vruchtbaar is, en haar vriend ook, maar ik weet niet of dat waar is. Het klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar ja... ze kreeg toen een sterkere pil.
|
ik heb er ook weleens van gehoord, dat een meisje zwanger raakte, terwijl ze de pil wel slikte. Ze vertelde zelf een verhaal, dat ze super-vruchtbaar is, en haar vriend ook, maar ik weet niet of dat waar is. Het klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar ja... ze kreeg toen een sterkere pil.
|
Citaat:
|
Maakt t trouwens uit hoelaat je m inneemt.. Ik bedoel het natuurlijk niet extreem.. maar dat je m de ene dag 9 uur svonds neemt en de andere dag 12 uur savonds..?
|
Betrouwbaarheid is 99,9%. Niet meer, niet minder.
|
Citaat:
de fabrikant van de pil moet wel zeggen dat de pil 99,9% betrouwbaar is, want als ie dat niet deed en er zou TOCH iemand zwanger worden, dan zou de fabrikant aangeklaagd kunnen worden. |
de kans is gewoon nihiel
erg weinig dus en ik denk dat als je toch zwanger bent geworden je misschien een keer hebt overgegeven of diarree had ofzo, want ze zeggen altijd dat je daarmee moet oppassen omdat de betrouwbaarheid daarmee kan afnemen |
de pil is heel veilig maar bedenk dat hij niet meer zo veilig is als je ook antibiotica slikt.
ik heb dat geleerd op mijn opleiding dat die 2 vaak niet samen gaan... maar alleen de pil is erg veilig tegen zwangerschap http://forum.scholieren.com/smile.gif |
als je pil te licht is kan zoiets gebeure anders ni echt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
want als iemand mijn pil zou nemen die 100Kg woog denk dat e dan wel zwanger zou raken omdat ik maar 53kg weeg. dat luchaam is groter en heeft dus denk ik ook meer van die hormonen nodig. maar wie ben ik om dat te zeggen ik denk het alleen maar. groetjes belanda |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |