![]() |
|
ik heb er ook weleens van gehoord, dat een meisje zwanger raakte, terwijl ze de pil wel slikte. Ze vertelde zelf een verhaal, dat ze super-vruchtbaar is, en haar vriend ook, maar ik weet niet of dat waar is. Het klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar ja... ze kreeg toen een sterkere pil.
|
ik heb er ook weleens van gehoord, dat een meisje zwanger raakte, terwijl ze de pil wel slikte. Ze vertelde zelf een verhaal, dat ze super-vruchtbaar is, en haar vriend ook, maar ik weet niet of dat waar is. Het klinkt een beetje onwaarschijnlijk, maar ja... ze kreeg toen een sterkere pil.
||
Citaat:
de fabrikant van de pil moet wel zeggen dat de pil 99,9% betrouwbaar is, want als ie dat niet deed en er zou TOCH iemand zwanger worden, dan zou de fabrikant aangeklaagd kunnen worden.
||
![]() |
Citaat:
want als iemand mijn pil zou nemen die 100Kg woog denk dat e dan wel zwanger zou raken omdat ik maar 53kg weeg. dat luchaam is groter en heeft dus denk ik ook meer van die hormonen nodig. maar wie ben ik om dat te zeggen ik denk het alleen maar. groetjes belanda
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
De pil, maybe zwanger? Izaahization | 1 | 10-08-2014 21:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger ondanks de pil? Minth | 20 | 18-03-2010 09:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer zwangerschapstest , als je gestopt bent met de pil ->menstruatie ongelijk... devilcat | 11 | 24-03-2004 18:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Flora & Fauna |
poes zwanger? katje_vd | 7 | 11-06-2003 09:23 | |
Seksualiteit |
Pil, morningafterpil, toch zwanger? sunshine1982 | 9 | 19-03-2003 08:33 |