![]() |
snollywood?
is het waar dat in hollywood steeds meer jongere mensen inkomen, en van iedereen hoor ik dat het nix aan is, maar het staat wel steeds bomvol.
en van alle gozers die ik hoor, zeggen dat er steeds meer snollen en dellen komen. is dit waar? ik wou er heen gaan,maar ik ben wel een beetje benieuwd of dit waar is. :confused: xxxxxxx mary :) |
Als je echt wil weten hoe het in Hollywood is, moet je gewoon zelf eens gaan. Kun je meteen je eigen conclusie trekken.
Ik persoonlijk vind de Hollywood niks. De muziek is te commercieel, te veel foute mensen & veels te druk. |
ja och snollen zijn ook neukbaar :rolleyes:
|
Mijn ervaring ermee: de lasershow is leuk om te bekijken, maar voor de rest was er geen hol aan.
Het Skihut-gedeelte is helemaal erg (te veel mannen die elkaar leuk vinden :r ), in het RnB-gedeelte word je raar aangekeken als blanke en helemaal beneden lopen foute mensen rond (meestals een beetje opgefokt, meevaller is nog dat er om de zoveel meter iemand staat die het zooitje in de gaten houdt).. |
Alleen beneden is t leuk en t einde bij de grote zaal draaien ze soms wat techno dat is rond een uur of 5.
|
Citaat:
Ik geloof dat ik er 2 keer ben geweest. Ik ben niet echt verder geweest dan die grote zaal (divers muziek, voornamelijk trance) Na enige tijd stond ik weer buiten. Niet echt sfeervol en idd foute mensen... |
ben er nog nooit geweest, beste kun je er zelf even naar toe gaan (wat andere mensen zeggen moet je ook niet altijd geloven)
of lees hier eens: http://www.discoreviews.nl/discoinfo.asp?id=28&inf=3 |
gewoon naar de bassment beneden gaan. lekker harde muziek en daar lopen tenminste niet van die kereltjes met zo'n attitude van "kijk mij eens mooi wezen"
t valt me altijd zo op dat jullie je zo storen aan de mensen die er zijn... kom gewoon met een leuke groepje, en dan maak je er zelf gewoon een leuke avond van zonder je met buitenstaanders te bemoeien. simpel zat |
Citaat:
|
ja ok das waar. ALS ik er was zat ik ook altijd in de bassment met een pret shag en vrienden om me heen. tenminste geen irri fakking sjonnies die voor me neus lopen.
|
Natuurlijk ben je medeverantwoordelijk voor de sfeer, je gaat er toch naartoe om het naar je zin te hebben. Maar als je verder niks met deze mensen hebt...of dingen die je gewoon verschrikkelijk irriteren. Al ben ik met mijn vrienden...blijf ik dat toch heel belangrijk vinden...leuke mensen..., ik kan natuurlijk ook gewoon thuisblijven met mijn vrienden en het heel gezellig maken.... :rolleyes:
Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel een beeld heeft over het uitgaan... (y) |
Citaat:
Betaald met Hollywood Euro`s (per muntje 4.- ) Bier : 1 Muntje Baco : 3 Muntjes Red Bull Rode Wodka : 3 Muntjes Bacardi Breezer : 2,5 Muntje PER MUNTJE 4 EURO???? :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
(geloof ik) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een keer naar snollywood gegaan. Vond er geen ene zak aan. Allemaa Jhonny's en Anita's en het bier was er veel te duur.
|
Ik weet waar de mensen normaal naartoe gaan als ze niet naar hollywood gaan.
Maar zo duur is het niet en volgens mij lopen er wel 'redelijk' normale mensen rond. En het gaat toch om de muziek en niet om de mensen. |
vanavond Houseclassics :D
met; Dana Darkraver Isaac The Nightraver |
ik was zaterdag voor het eerst in Hollywood en he het best naar m''n zin gehad hoor. In de bassment ben ik niet echt geweest. Maar wel in de grote zaal en skihut+ top40 zaal. Vond het best egzellig. En ik denk ook dat het ligt aan met wie je gaat. Ik heb me ook niet zo bemoeid met anderen.
|
Volgens mij verandert dat nooit?! Ben er 3 jaar geleden geweest en vond t echt verschrikkelijk!!
|
Ik ben er paar keer geweest. Vond de danceplanet alleen leuk. Lopen wel veel arrogantjes hoertjes ja.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |