Advertentie | |
|
![]() |
|
ben er nog nooit geweest, beste kun je er zelf even naar toe gaan (wat andere mensen zeggen moet je ook niet altijd geloven)
of lees hier eens: http://www.discoreviews.nl/discoinfo.asp?id=28&inf=3
|
![]() |
gewoon naar de bassment beneden gaan. lekker harde muziek en daar lopen tenminste niet van die kereltjes met zo'n attitude van "kijk mij eens mooi wezen"
t valt me altijd zo op dat jullie je zo storen aan de mensen die er zijn... kom gewoon met een leuke groepje, en dan maak je er zelf gewoon een leuke avond van zonder je met buitenstaanders te bemoeien. simpel zat |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Natuurlijk ben je medeverantwoordelijk voor de sfeer, je gaat er toch naartoe om het naar je zin te hebben. Maar als je verder niks met deze mensen hebt...of dingen die je gewoon verschrikkelijk irriteren. Al ben ik met mijn vrienden...blijf ik dat toch heel belangrijk vinden...leuke mensen..., ik kan natuurlijk ook gewoon thuisblijven met mijn vrienden en het heel gezellig maken....
![]() Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel een beeld heeft over het uitgaan... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet waar de mensen normaal naartoe gaan als ze niet naar hollywood gaan.
Maar zo duur is het niet en volgens mij lopen er wel 'redelijk' normale mensen rond. En het gaat toch om de muziek en niet om de mensen.
|
![]() |
ik was zaterdag voor het eerst in Hollywood en he het best naar m''n zin gehad hoor. In de bassment ben ik niet echt geweest. Maar wel in de grote zaal en skihut+ top40 zaal. Vond het best egzellig. En ik denk ook dat het ligt aan met wie je gaat. Ik heb me ook niet zo bemoeid met anderen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
uitgaan/stappen Rrr. | 130 | 11-03-2004 20:14 | |
Lifestyle |
Kleding die jij er NIET uit vindt zien Roos | 75 | 17-06-2003 13:26 | |
De Kantine |
wat heb je vandaag allemaal gedaan? Gwinnie | 42 | 18-05-2003 10:23 | |