Advertentie | |
|
![]() |
|
vrij weinig... alleen in korte latex rokjes enzo voel ik me niet volledig overweldigend comfortabel... net als hele korte topjes en hotpants enzo... maar wie gaat daar nou in lopen
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zelf wel eens in pak willen lopen maar ja.. da's nie echt een kwestie van durven maar van geld eigenlijk... Ow en een leren broek lijkt me ook wel kinkie maar ja.. dat durf ik toch echt niet (Lederhosen heerschen) |
![]() |
|
uhmz..als ik iets aan wil dan doe ik da ook, als je dr maar bij kijkt alsof je het zelf ook geweldig vind, dat scheelt al in het commentaar....gelijk roepe: sjek mijn nieuwe (......) cool he?
dan word ut voor de rest al moeiluk om te zegge dat ze ut belacheluk vinde, dan krijg je alleen nog van die mensjuhz die zegge 'goh appart hoor' maar de meesten zeggen ook wel na een poosjuh van 't heeft tog wel wat ja' tataaa
|
![]() |
Er zijn vast wel wat dingen die ik niet aan zou doen denk ik. In de zomer trek ik bijv. geen heel kort jurkje aan omdat ik me daar niet prettig in voel. Ook loop ik eigenlijk nooit in een mantelpakje en op naaldhakken maar goed, mijn budget is dan ook niet zo toereikend momenteel. T komt er ooit nog wel eens van
![]() Maar er zijn over het algemeen wel dingen waarin ik niet zou gaan lopen. Dat is dan vooral op school. Daar ben ik de laatste tijd t liefst zo onopvallend mogelijk ofzo. Ik loop er echt rond als een zombie en wil er weg. Doe ook geen moeite om er uberhaupt leuk uit te zien op school. Naja, kweet niet of dat relevant is, maar goed. |
![]() |
|
![]() |
sommige kleding durf ik dus echt niet aan maar vind ik stiekem best heel tof.
Zoals dat zwarte jurkje wat pink in de clip aanheeft waar ze uiteindelijk na veel veranderen van outfit in een oranje gaas ding vertrekt in een mercedes met een knuffeltje voorop. Gecombineert met hoogblond haar in een bob en een grote zwarte zonnebril ![]() Zulke ongein
||
Citaat:
||
Citaat:
ooit in de toekomst.... ach ik durf het niet... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat zou jij níet aan jezelf willen veranderen? Verwijderd | 28 | 16-03-2011 13:07 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Heb je wel eens wat gebroken? Verwijderd | 62 | 23-12-2008 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou jij graag willen veranderen? TopDrop | 149 | 29-05-2007 16:13 | |
De Kantine |
Wat zou je wel willen weten? Rodion | 152 | 28-03-2005 21:02 | |
Liefde & Relatie |
wie z'n dagboek zou jij wel willen lezen? marieke_temp | 55 | 11-02-2004 03:00 |